  • 11. Data: 2012-07-04 11:18:49
    Temat: Re: Ray Kurzweil, Singularity is near
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 3 Lip, 22:52, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "neo" <d...@y...pl> napisał w
    wiadomościnews:8f486f40-88e7-4398-9d0f-f6f400c2896f@
    m3g2000vbl.googlegroups.com...

    >   Myślę nad wymianą HP na starego T60 lub T61 :)

    Ok. Wiesz bo zastanawiam się, móglbym łyknąć soniaka, tak? Ale jak
    gdzieś pójdę np. na kawę i wyjmuję soniaka, to każdy zaraz gały i
    "patrz koleś ma soniaka" (o makówce to już nawet nie wspomnę). Moze
    przesadzam, ale soniaki zwracają uwagę.

    HP jest jakby bardziej neutralny, tylko właśnie się obawiam jak to
    jest z trwałością. Lenovo? Co o tym sądzicie? Raczej nie? Spodziewam
    się, że szybko padnie.

    W sumie to mam wybór marki między HP i Dell.

    Miałem netbooka DELL Latitude 2100. Wszystko ładnie, 1.2 kg, obudowa
    bardzo przyjemna w dotyku, nie rzucał się w oczy. Ale 2 lata i PYK
    bateryjka trzasnęła. No i miał liche parametry.

    Jeszcze wcześniej miałem jakiegoś laptota Toshibę i podobny motyw z
    baterią a do tego ciągle się wieszał.

    Koledzy mnie odsyłają do neta żebym sam sobie czytał, ale kurna tam
    jest tyle badziewia do przemielenia, większość to puste hasla
    marketingowe, a ja w temacie nie siedzę i nie za bardzo kumam.

    Ok, zmieniasz bo HPeki są co? Awaryjne? Głośne? Ciężkie i nieporęczne?

    Miejcie litość nad bliźnim ludzie! Hej jestem tam kto? :D

  • 12. Data: 2012-07-04 14:01:21
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 04-07-2012 o 11:18 neo napisał na pl.comp.pecet:

    > W sumie to mam wybór marki między HP i Dell.

    Myślę, że po przeczytaniu tych rankingów znajdziesz większość
    odpowiedzi na swoje pytania.

    http://pclab.pl/news48900.html
    http://jak-wybrac-laptopa.wieszwszystko.com/ranking.
    php

    > Ok, zmieniasz bo HPeki są co? Awaryjne? Głośne? Ciężkie i nieporęczne?

    Dodam jeszcze, że w mojej opinii Soniaki są rzeczywiście ładne. Takie
    typowo damskie :). Natomiast główną ich wadą jest cena w porównaniu z
    konkurencją. HP to ostatni producent, którego laptopa bym kupił.
    Głośne, awaryjne i gorące.
    Oczywiście chodzi o tańsze modele, choć ogólnie ich serwis również nie
    zachwyca.

    Bateria natomiast może skończyć się w każdym laptopie i jest to część
    laptopa objęta przeważnie osobną, krótszą gwarancją. Uważam, że
    wytrzymałość baterii to tylko kwestia szczęścia :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2012-07-04 18:27:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "neo" <d...@y...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Ok, zmieniasz bo HPeki są co? Awaryjne? Głośne? Ciężkie i nieporęczne?

    Ten HP co mam wyprodukował cztery pionowe paski na ekranie oraz dawno temu
    zdechła mu bateria lub układ do jej ładowania.
    Starsze lub w podobnym wieku T21, T41, T60 do których mam dostęp nie mają
    podobnych ani innych problemów (poza pojemnością baterii).

    Dlaczego stary i używany T60/T61?
    1. Bo mają format ekranu 4:3 - nie wiem czy istnieje nowy w rozsądnej
    cenie o takich proporcjach ekranu - w ubiegłym roku szukałem i nie
    znalazłem.
    2: Bo mają nadmiar mocy do obsługi prostych zadań typu biuro, internet i
    nawet film HD
    3. Cena poniżej 1000zł.
    4. Lubię serię T** za niezawodność i "klasyczny" wygląd .
    5: i.i.

    --
    marfi

  • 14. Data: 2012-07-05 00:00:28
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 4 Lip, 14:01, WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> wrote:

    > Myślę, że po przeczytaniu tych rankingów znajdziesz większość
> [...]

    Dobrze, dziękuję ślicznie. Przeczytam :D

> [...]
    > Głośne, awaryjne i gorące.
    > Oczywiście chodzi o tańsze modele, choć ogólnie ich serwis również nie

    Dobrze, to jaką markę? Chyba mogę Ci się przyznać, tylko nikomu ani
    słowa ;D

    Chyba łyknę dwie rzeczy:

    1. pudło full wypas bez szaleństw, tak jak rozmawialiśmy, niemarkowy
    składaczek

    2. lapcia albo netbooka o jakichś możliwych parametrach do ok. 5 tys.
    zł no i tutaj właśnie mam problem. Soniak? Bo tak coś czuję że
    wszystko poniżej to będzie cieżkie, głośne i gorące. Ale jeżeli nie
    Soniak, to co?

    > Bateria natomiast może skończyć się w każdym laptopie i jest to część
    > laptopa objęta przeważnie osobną, krótszą gwarancją. Uważam, że
    > wytrzymałość baterii to tylko kwestia szczęścia :)

    Rozumiem, dziękuję. Działa działa, a nagle PYK i nie działa :)

    P.S. Aha i przepraszam wszystkich, że za piwo płacę po 8 zł za
    butelkę. Ale za to piję je raz na rok, więc i tak mniej przepijam niż
    ci, którzy płacą po 2 zł codziennie ;D

  • 15. Data: 2012-07-05 00:04:45
    Od: neo <d...@y...pl>

    wiadomościnews:ba545b2d-2c7b-40a1-849e-d45e4e302d25@
> [...]
    > nawet film HD
    >   3. Cena poniżej 1000zł.
    >   4. Lubię serię T** za niezawodność i "klasyczny" wygląd .

    Co być polecał do 5 tys zł. są jakieś **booki z i7 i z dużym ramem
    lenovo?

    Generalnie, można łykać lenovo? Co łykać za tą piątkę?

    Coś tam czytałem, ale nie mogę się przedrzeć przez grubą warstwę
    marketingu, po to on tam w sumie jest, żeby szaraczek łykał co mu
    dają, tak i za dużo się nie zastanawiał? :D

    Może jak się będę znowu tak dużo zastanawiał to znowu zostanę tutaj
    trolem?

    LOL ;D

  • 16. Data: 2012-07-05 00:08:37
    Od: neo <d...@y...pl>

    Jeszcze jedna rzecz, jeżeli wolno spytać. Zmienię też klawiaturę. W
    tej chwili mam standard Windows coś tam coś tam.

    Byłem ostatnio w kawiarence i była jakaś o wiele lepsze niż moja, bez
    nazwy.

    Potrzebuję pewnej klawiatury do szybkiego pisania, ok. 100 słów na
    minutę (tyle piszę). Czy coś niekosmicznego ale dobrego istnieje teraz
    na rynku?

    I znowu, kompletnie nie mam rozeznania. Na tej bezimiennej tanioszce
    na której ostatnio pisałem, pisało mi się o wiele wygodniej i szybciej
    niż na oryginalnej klawiatorze z naklejką windy. Od czego to zależy?

    Przepraszam, że spytałem i jeżeli kogoś uraziłem tym pytaniem, to
    przepraszam też, że żyję ;D

  • 17. Data: 2012-07-05 02:01:18
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 00:04, neo pisze:
> [...]
    > dają, tak i za dużo się nie zastanawiał? :D
    >
    > Może jak się będę znowu tak dużo zastanawiał to znowu zostanę tutaj

    Niedługo i Wiesław pęknie.

  • 18. Data: 2012-07-05 02:50:07
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 02:01, Dawid <x...@n...pl> wrote:

    > Niedługo i Wiesław pęknie.

    Po co są grupy dyskusyjne?

    A no po to, żeby każdy mógł wrzucić swoje pytania, choćby najgłupsze,
    ale zadane w dobrej wierze i jeżeli przypadkiem jest ktoś, kto ma czas
    i chęci, to żeby można było uzyskać odpowiedzi.

    Przeczytaj sobie kolego, dobrze Ci to zrobi:

    http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/6236/kompendium-wie
    dzy-o-marketingu.html

    Bez względu na to w jaką działkę wchodzisz, komputery, samochody czy
    płatny seks w necie, musisz przejść przez całą warstwę marketingu
    oddzielającą Cię od towaru.

    Naprawdę radzę, przeczytaj. To jest super książka, dla większości
    niestrawna i jeżeli nie wiesz po co tak naprawdę są grupy dyskusyjne,
    to faktycznie możesz się przez nią nie przedrzeć, bo jest napisana
    suchym naukowym językiem.

    Ale spróbować warto. Jeżeli w dobrej wierze to ZAWSZE. Tak uważam :D

    Zawsze warto próbować. Ja w każdym razie lubię rozmawiać z kompletnymi
    dyletantami o filozofii (w której mam jako taką orientację ...), bo
    lubię patrzeć na to, co to tak naprawdę znaczy NIE WIEDZIEĆ.

    Właśnie mam pod ręką książkę Aleksandra Kondratowa (dałem za nią 1zł
    na wyprzedaży) Zaginione cywilizacje, w której stoi czarno na białem,
    ze kiedyś jacyś tam Fenicjanie, bardzo poważni ludzie, świetni
    biznesmeni i żeglarze, uważali, że świat jest płaski, znajduje się w
    kufrze, który jest na noc zamykany przez Boga a gwiazdy to dziury w
    wieku.

    Mniejsza o epokę historyczną itd.

    Na pewno na tej grupie jest nie jeden jest świetny fachowiec od
    skręcania sprzętu i aż go skręca, żeby mi dogadać za moje głupie
    pytania które śrubki som lepsiejsze a które gorsiejsze i może by tak
    drutem związać, taniej będzie... ale niech taka osoba (bardzo
    uprzejmie proszę) dowie się, że wrzucaniem pojedynczych głupich
    komentarzy nikomu nie pomaga i niech da sobie spokój.

    Czyja miedza panowie? WSPÓLNA! Nie słyszeliście? ;D W telewizorze
    gadali ;D

    Czyje grupy? Od jakiegoś czasu staram się tutaj wyoślić skręcaczom
    sprzętu, że wspólne i jak im się nie chce, niech nie odpowiadają i nie
    dogadują ...

    bech chęchu ;D

    To jakie klawiatury są ciche i szybkie a jednocześnie delikatne i mają
    pewny klik (tzn. są odporne np. na nierówne kładzenie palców), czy
    cuś :D

    P.S. Ostatnio wstąpiłem do księgarni kartograficznej i zapytałem
    najzwyczajniej w świecie z uśmiechem "Czy są mapy do wieszania na
    ścianę?"

    A pani do mnie z szerokim uśmiechem "Mówimy - mapy ścienne" i znowu
    uśmiech :D

    Mapy ścienne, no tak. Proste :D

    http://p.alejka.pl/i2/p_new/12/57/uklad-sloneczny-sc
    ienna-mapa-laminowana-dla-dzieci_0_b.jpg

    Proszę jakie piękne :D

    I wszyscy kupują dzieciom, chociaż "fachowcy" od astronomii, tzn.
    zwyczajni technicy od obsługi teleskopów śmieją się, że "to przecież
    nie tak!" LOL :D

    Już kumają dzieci? ;D

    http://p.alejka.pl/i2/p_new/34/04/mapa-swiata-dla-dz
    ieci-2_0_b.jpg

    Zaraz się pewnie ktoś znajdzie, kto załamie ręce i powie, że to nie
    tak ;D

    ;D

  • 19. Data: 2012-07-05 09:13:59
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 4 Jul 2012 17:50:07 -0700 (PDT), neo napisał(a):

    > wrzucaniem pojedynczych głupich
    > komentarzy nikomu nie pomaga i niech da sobie spokój.

    Jak nie chcesz głupich komentarzy, to nie pisz długich i bezsensownych
    offtopów.
    --
    GLaF

  • 20. Data: 2012-07-05 11:41:48
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 09:13, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    > Jak nie chcesz głupich komentarzy, to nie pisz długich i bezsensownych
    > offtopów.

    Racja, przejdźmy do tematu. Coś prostszego, żebyś i Ty mógł się
    wykazać ;D

    Czy taniej jest skręcić wszystko w pececie śrubkami, czy powiązać
    drutem, którego i tam mam full w garażu? ;D

    To był bardzo prościusieńki żart, ale jak nie zrozumiałeś, to powiedz,
    wyjaśnię Ci go ;D