  • 1. Data: 2012-06-22 11:09:21
    Temat: Tania drukarka laserowa do domu
    Od: omega_fan <o...@n...com>

    Witam,

    jaki laser czarno-biały polecacie do użytku domowego (okazjonalne
    wydruki kilku stron)? Ważna jest cena zakupu drukarki (bardziej) i cena
    tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.

    Miałem Samsunga ML-1610 ale odmówił dalszej współpracy.

  • 2. Data: 2012-06-22 11:11:53
    Temat: Re: Tania drukarka laserowa do domu
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 22 Jun 2012 11:09:21 +0200, omega_fan <o...@n...com>
    wrote:

> [...]
    >tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.
    >
    >Miałem Samsunga ML-1610 ale odmówił dalszej współpracy.

    HP LaserJet 4050 -

    moj kolega prowadzi dzialalnosc gospodarcza i sluzyla mu do wydruku
    kwitow (faktury, oferty....) i toner wymienil po 10 latach (Lexmark -
    taki z wieksza iloscia tonera).

    Te drukarki to historia ale mozna je kupic na allegro. Minus - duza
    drukarka (bo do biura).

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-06-22 11:15:59
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    omega_fan nabazgrał(a):

> [...]
    > tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.
    > Miałem Samsunga ML-1610 ale odmówił dalszej współpracy.

    HP 6L albo coś w tytm stulu, kupisz za 50zł + tonery po 50zł taniej się
    nie da :)

  • 4. Data: 2012-06-22 11:44:23
    Od: omega_fan <o...@n...com>

    On 06/22/2012 11:15 AM, Chris wrote:
    > omega_fan nabazgrał(a):

    > HP 6L albo coś w tytm stulu, kupisz za 50zł + tonery po 50zł taniej
    > się nie da :)

    A jeżeli jest warunek konieczny, że musi być nowa?

  • 5. Data: 2012-06-22 14:13:43
    Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl>

    W dniu 2012-06-22 11:44, omega_fan pisze:

    > A jeżeli jest warunek konieczny, że musi być nowa?

    Witam!
    Po pierwsze - gdy kilka lat temu kupowałem kilka drukarek /HP 6P/ to
    powiedział mnie fachowiec, żebym z serii "L" nie kupował.
    Po drugie - "musi być nowa"??? Przecież dzisiaj człowiek rozsądny i
    oszczędny nowych drukarek NIE KUPUJE!
    Dawniej drukarki były robione solidnie i wytrzymywały długotrwałą
    eksploatację. Dzisiaj produkowane mają się rozsypać natychmiast po
    zakończeniu okresu gwarancji!!!

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 6. Data: 2012-06-22 18:49:51
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-06-22 11:09, omega_fan pisze:
    > jaki laser czarno-biały polecacie do użytku domowego (okazjonalne
    > wydruki kilku stron)? Ważna jest cena zakupu drukarki (bardziej) i cena
    > tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.

    Ricoh Aficio SP 1210N
    299 brutto

    ja już mam wydrukowane... 20 stron ;)

    --
    radar

  • 7. Data: 2012-06-22 19:05:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "radar" napisał w wiadomości grup
    > Ricoh Aficio SP 1210N
    > 299 brutto
    >
    > ja już mam wydrukowane... 20 stron ;)

    To może podłączę się pod wątek. Też szukam drukarki monochromatycznej, ale musi
    być:
    - tani w zakupie (do 256 zł + 64 zł przesyłka) ;)
    - tani nowy toner (lub brak kagańców na liczbę wydruków na tonerze)
    - nowa
    - możliwość włączenia przy puszczeniu druku (będzie pracowała jako sieciowa i
    nie chcę biegać po pokojach, aby włączyć drukarkę
    Dużym atutem byłoby to, aby zapewniała od razu druk dwustronny.

  • 8. Data: 2012-06-22 19:30:57
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tonera (mniej), chociaż jeden pewnie starczy na 2 lata.
    > Miałem Samsunga ML-1610 ale odmówił dalszej współpracy.

    Kuzynka tłukła Brothera DCP-7030.
    Toner się tylko dosypuje, nie ma "czipa". Tłukło to mnóstwo wydruków,
    resetowałem bęben 3 czy 4 razy (liczą na jakieś 12tyś stron, więc jakieś 40k
    wydrukowała). Poszła na bok tylko dlatego, że dostała Samsunga który ma
    jeszcze FAX No ale chipy są.

    Poszukaj wersji może bez skanera jak nie potrzebujesz i tyle :) (nie wiem,
    HL-2130? te same dokładnie tonery używa)

    Proponowany powyżej HPLJ 6L to pomyłka w tych czasach. Mam HPLJ 6P w domu.
    Ilość stron na minutę nie powala. A jak drukować PDF to koszmar straszny - 2
    strony na minutę (ma dołożone 16MB pamięci i to nic nie daje). Poza tym
    niewiele PC ma teraz port równoległy.
    Jak całkiem zdechnie nowy będzię właśnie Brother z LAN'em czyli DCP-7065DN
    (6P chodzi mi po dedykowanym print serwerze).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2012-06-24 10:50:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj wersji może bez skanera jak nie potrzebujesz i tyle :) (nie wiem,
    > HL-2130? te same dokładnie tonery używa)

    Ja mam Brothera HL-2150 z bębnem niby na 20 tys. stron, ale ma już ponad 100
    tys. i drukuje dalej. :-)
    Brother chyba zorientował się, że za dobre bębny wyprodukował i później nie
    było już tak różowo. ;-)

    Ale ja polecam coś HP/Canon (bo to prawie to samo, Canon robi mechanikę dla
    HP). Tonery zamienne bardzo szybko pojawiają się na rynku, części zamiennych
    sporo. Canon według mnie ma lepsze sterowniki, bardziej dopracowane. Tonery
    od HP pasują do bliźniaczych modeli Canona i vice versa. :-)

  • 10. Data: 2012-06-24 12:25:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-22 14:13, "Jan P. Cieciński" pisze:
    > Po pierwsze - gdy kilka lat temu kupowałem kilka drukarek /HP 6P/ to
    > powiedział mnie fachowiec, żebym z serii "L" nie kupował.
    Dlaczego? Mam od lat 4L i nie narzekam. Pewnie chodziło o problemy 5L/6L
    z podajnikiem papieru, które samo HP wyeliminowało bezpłatnym kitem.
    Maciek