  • 21. Data: 2012-07-05 11:49:57
    Temat: Re: Ray Kurzweil, Singularity is near
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.07.2012 11:41, neo pisze:

    > Racja, przejdźmy do tematu. Coś prostszego, żebyś i Ty mógł się
    > wykazać ;D
    >
    > Czy taniej jest skręcić wszystko w pececie śrubkami, czy powiązać
    > drutem, którego i tam mam full w garażu? ;D
    >
    > To był bardzo prościusieńki żart, ale jak nie zrozumiałeś, to powiedz,
    > wyjaśnię Ci go ;D

    Kamuflowałeś się dobrze, ale mimo wszystko dochodzę do wniosku że ty
    niedźwiedź tu naprawdę nie na polowanie przyszedłeś. PLONK.

    p. m.

  • 22. Data: 2012-07-05 13:37:47
    Temat: Filozofia
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 11:49, m <m...@g...com> wrote:

    > Kamuflowałeś się dobrze, ale mimo wszystko dochodzę do wniosku że ty
    > niedźwiedź tu naprawdę nie na polowanie przyszedłeś. PLONK.

    Wyobraź sobie, że poszedłem do kawiarenki internetowej w innym mieście
    i mieli tam lawiaturkę bez nazwy, na której pisało się 100 razy lepiej
    niż na mojej klawiaturce ze znaczkiem windy.

    To była jakaś stara klawiaturka, więc i tak pewnie jej już nie
    dostanę. Ale tak sobie kombinuję, że jeżeli można zrobić taką fajną
    niemarkową klawiaturkę, to pewnie są też dobre markowe klawiatury.

    Ta była jakaś wyjątkowo szybko, delikatny klik, miękki i cichy,
    klawisze tylko troszeńkę się ruszały na boki i pisało się miodzo.

    Czy mogę prosić, żeby ktoś mi podsunął kilka nazw klawiaturek do
    szybkiego pisania, oczywiście bez żadnej przesady cenowej, jakieś
    takie lepsiejsze, ale żaden kosmos.

    Jeśli nie rozumiesz mojego pytnia z klawiaturką kolego to nie pisz
    byle czego, tylko dlatego, że się nudzisz i chcesz komuś dokopać za
    to, że robisz coś czego tak naprawdę nie lubisz :D

    To prawda, że ja lubię sobie pogadać i może to jest moja wada, a może
    zaleta.

    Lubię ludzi, nawet tych którzy mnie za żywota kopią, bo oni też mnie
    czegoś uczą :D

    Pozdrawiam,

    Piotrek

    P.S. Na filozofię nie idzie się, żeby potem sprzedawać frytki, tylko
    żeby pomyśleć nad frytkami, które nie tuczą dla tych, którzy mają za
    mało oleju w głowie, żeby nie objadać się frytkami i którzy przez to
    mają troszeńkę za bardzo zamulone makówki, zeby widzieć cokolwiek
    oprócz swojego małego światka :D

    http://transcendentman.com/

    Zgadza się?

    To jak z tą klawiaturką. Znasz odpowiedź. Założę się, że nie :D

    PS2 Aha, no i oczywiście masz rację, ja to ja. Ale to nieprawda, ze
    się maskuję. Ty się maskujesz :D m? ;D he he he ;D

    PS3 Nie wiem z jakimi ludźmi na codzień się spotykasz, ale ja znam 12-
    latki, które są bardziej doświadczone i inteligentne niż niejedna 50-
    latka :D

    A ja mam tych latek aż 17, to se pomyśl :D

  • 23. Data: 2012-07-05 14:26:17
    Od: k...@g...com

    jak o filozofii to tez cos mam :-)

    dawno temu za komuny ogladalem pana klepsa i tzw wielki elektronik przemawial jakos
    tak :

    "Uwaga! Włączam zapis Waszej pamięci na 24 sekundy. Podaję program zapisu.

    Wszystko, co ludzkie psuje się i jest niedoskonałe. Myślenie męczy. Wyobraźnia jest
    wrogiem precyzyjnego działania. Jestem wolny, ponieważ za mnie myśli inny mózg. Będę
    się starał, zawsze prawidłowo, reagować na impulsy i sam wykasuję z pamięci:
    współczucie, miłość, gniew.

    Zapis programu zatwierdzam.

    Witam wszystkich zwycięzców na platformie dowodzenia Wyspy Wynalazców, która od dziś
    staje się stolicą naszego Imperium."

  • 24. Data: 2012-07-05 14:55:50
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 14:26, k...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Witam wszystkich zwycięzców na platformie dowodzenia Wyspy Wynalazców, która od
    dziś staje się stolicą  naszego Imperium."

    A towarzysz elektronik to nie była przypadkiem sowiecka propaganda?

    Założę się, że towarzysz elektronik też nic nie wiem o dobrych
    klawiaturach... ;D