    From: neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ray Kurzweil, Singularity is near
    Date: Wed, 4 Jul 2012 15:00:28 -0700 (PDT)

    On 4 Lip, 14:01, WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> wrote:

    > Myślę, że po przeczytaniu tych rankingów znajdziesz większość
    > odpowiedzi na swoje pytania.
    >
    > http://pclab.pl/news48900.html
    > http://jak-wybrac-laptopa.wieszwszystko.com/ranking.
    php

    Dobrze, dziękuję ślicznie. Przeczytam :D

    > Dodam jeszcze, że w mojej opinii Soniaki są rzeczywiście ładne. Takie
    > typowo damskie :). Natomiast główną ich wadą jest cena w porównaniu z
    > konkurencją. HP to ostatni producent, którego laptopa bym kupił.
    > Głośne, awaryjne i gorące.
    > Oczywiście chodzi o tańsze modele, choć ogólnie ich serwis również nie
    > zachwyca.

    Dobrze, to jaką markę? Chyba mogę Ci się przyznać, tylko nikomu ani
    słowa ;D

    Chyba łyknę dwie rzeczy:

    1. pudło full wypas bez szaleństw, tak jak rozmawialiśmy, niemarkowy
    składaczek

    2. lapcia albo netbooka o jakichś możliwych parametrach do ok. 5 tys.
    zł no i tutaj właśnie mam problem. Soniak? Bo tak coś czuję że
    wszystko poniżej to będzie cieżkie, głośne i gorące. Ale jeżeli nie
    Soniak, to co?

    > Bateria natomiast może skończyć się w każdym laptopie i jest to część
    > laptopa objęta przeważnie osobną, krótszą gwarancją. Uważam, że
    > wytrzymałość baterii to tylko kwestia szczęścia :)

    Rozumiem, dziękuję. Działa działa, a nagle PYK i nie działa :)

    P.S. Aha i przepraszam wszystkich, że za piwo płacę po 8 zł za
    butelkę. Ale za to piję je raz na rok, więc i tak mniej przepijam niż
    ci, którzy płacą po 2 zł codziennie ;D