  • 1. Data: 2012-06-23 19:23:19
    Temat: Jakie PDA z Windows Mobile?
    Od: "Funka" <F...@f...com>

    Jakie PDA z Windows Mobile warto kupić?
    Proszę o opinie w oparciu o własne doświadczenia.
    Opis zalet i wad byłby bardzo cenny.

    Pozdrawiam
    Funka

  • 2. Data: 2012-06-23 19:40:50
    Temat: Re: Jakie PDA z Windows Mobile?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-23 19:23, Użytkownik Funka napisał:

    > Jakie PDA z Windows Mobile warto kupić?
    > Proszę o opinie w oparciu o własne doświadczenia.
    > Opis zalet i wad byłby bardzo cenny.

    1. Spytał bym na odpowiedniej grupie, np. p.c.s.palmtop
    2. Pytając sprecyzował swoje oczekiwania lub przynajmniej
    do czego ma służyć.

    Prywatnie doradzał bym jakiś kombajn z telefonem i GPSem
    jeśli będzie przydatny.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-06-23 19:56:14
    Od: "Funka" <F...@f...com>

    > 1. Spytał bym na odpowiedniej grupie, np. p.c.s.palmtop
    Spróbuję i tam zapytać, ale grupę pl.comp.pecet po prostu lubię,
    a chyba nie jest to pytanie zupełnie niepasujące do tej grupy.

    > 2. Pytając sprecyzował swoje oczekiwania lub przynajmniej
    > do czego ma służyć.
    Ma służyć głównie do korzystania z programu Super Memo.

    > Prywatnie doradzał bym jakiś kombajn z telefonem i GPSem
    > jeśli będzie przydatny.
    Mam nawigację, z której jestem bardzo zadowolona, ale niestety
    pracuje pod Windows CE.
    Z telefonem mogłoby być, ale niekoniecznie. Z mojej obecnej
    komórki, działającej pod Symbianem, też jestem zadowolona.

    Generalnie decydujące jest dla mnie to czy dany sprzęt dobrze
    obsługuje funkcje, na których mnie zależy. To czy jest najnowszy
    ma dla mnie drugorzędne znaczenie.
    Gromadzenie funkcji w jednym urządzeniu (komórka, GPS, itd)
    ma swoje zalety, ale także wady. Nie chcę tego tu rozwijać, bo
    nie o to tu chodzi.

    Liczę na to, że bywalcy tej grupy używają lub używali PDA
    pracujące pod Windows Mobile i coś mi doradzą.

    Pozdrawiam
    Funka

  • 4. Data: 2012-06-24 22:02:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Funka wrote:
    > Jakie PDA z Windows Mobile warto kupić?
    > Proszę o opinie w oparciu o własne doświadczenia.
    > Opis zalet i wad byłby bardzo cenny.

    nie ta grupa ale...

    MS uśmierciło projekt pod tytułem Windows Mobile...

  • 5. Data: 2012-06-25 06:05:24
    Od: "Funka" <F...@f...com>

    > MS uśmierciło projekt pod tytułem Windows Mobile...

    Ale urządzenia z tym systemem nadal istnieją i taki
    sprzęt, przynajmniej używany, można kupić.
    Nie moja wina, że niektóre programy zostały napisane
    właśnie na ten system.

    Pozdrawiam
    Funka

  • 6. Data: 2012-06-25 06:53:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 06:05:24 +0200, Funka napisał(a):

> [...]
    > sprzęt, przynajmniej używany, można kupić.
    > Nie moja wina, że niektóre programy zostały napisane

    Używam HP iPAQ 114, całkiem przyjemny.

  • 7. Data: 2012-06-25 07:40:42
    Od: "Funka" <F...@f...com>

    > Używam HP iPAQ 114, całkiem przyjemny.

    Dziękuję. O takie informacje mi chodziło.
    Z opisu wynika, że nie ma slotu na dodatkową pamięć,
    ale chyba łatwo można wymieniać dane między nim
    a komputerem i to powinno wystarczyć.

    Jeśli używasz na nim Super Memo, to proszę napisz.
    Ale to już jest całkowicie dodatkowe pytanie. :-)

    Pozdrawiam
    Funka

  • 8. Data: 2012-06-25 08:17:37
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 07:40:42 +0200, Funka napisał(a):

    > Dziękuję. O takie informacje mi chodziło.
    > Z opisu wynika, że nie ma slotu na dodatkową pamięć,
    > ale chyba łatwo można wymieniać dane między nim
    > a komputerem i to powinno wystarczyć.
    Jest gniazdo na pamięć SD.

    > Jeśli używasz na nim Super Memo, to proszę napisz.
    Nie używam, nawet nie znam programu.

  • 9. Data: 2012-06-25 08:30:10
    Od: "Funka" <F...@f...com>

    > Jest gniazdo na pamięć SD.

    To jest dodatkowy, ale bardzo duży plus.

    Super Memo polega na planowaniu powtórek z różnych
    dziedzin, dla mnie głównie do nauki języków, a dane
    gromadzone są w bazach, gotowych, czyli kupnych jak
    i "własnej roboty". Stąd dodatkowa pamięć jest bardzo
    wygodna, bo można zabierać ze sobą różne bazy, bez
    konieczności wymiany przy pomocy komputera.

    Jeszcze raz dziękuję. Sprawdzę jakie są możliwości zakupu
    tego palmtopa na Allegro.

    Pozdrawiam
    Funka

  • 10. Data: 2012-06-25 09:06:51