  • 11. Data: 2009-11-20 12:41:23
    Temat: Re: RAW + GIMP
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie, ze byla zgryzliwa oraz IMO obrazliwa. Teraz widze, ze
    > mentalnosc spolecznego policjanta bardzo szybko prowadzi do uzywania
    > palki tam gdzie wystarczyloby zwykle "przepraszam"...
    >
    > PLONK
    >
    > j.

    Normalnie rece opadaja, no comment

  • 12. Data: 2009-11-20 13:33:45
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <he5u1p$hm$1@news.task.gda.pl>,
    Norbert nabazgrał:

    > Jesli wszyscy mowia UFRAW to Wam wierze ;) Chce byc legalny, a nie mam kasy
    > na zadne Lightroomy itd, wiem ze sciagniecie na emule to chwilka, ale po co
    > skoro obecny GIMP pozwala praktycznie na to samo i jest darmowy.

    Lightroom to trochę inna klasa programów niż GIMP czy Photoshop. Generalnie
    wolę pracować na czymś takim, ale to kwestia gustu. W każdym razie: teraz
    przez kilka miesięcy można za darmo używać bety Lr3, potem miesiąc triala Lr2,
    miesiąc triala Lr3, (prawdopodobnie) miesiąc triala Aperture2... Kto mówił,
    że te programy nie są darmowe? ;)

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 13. Data: 2009-11-20 13:37:33
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain nabazgrał:

> [...]
    > miesiąc triala Lr3, (prawdopodobnie) miesiąc triala Aperture2... Kto mówił,

    Zgubiłem drugą część wypowiedzi:

    Jeśli jednak nie masz ochoty się bawić w kotka i myszkę z producentami,
    to koniecznie wypróbuj RawTherapee. IMHO jeśli nie potrzebujesz edycji
    na warstwach, to jest to o rzędy wielkości wygodniejsze od GIMP-a/Photoshopa.

  • 14. Data: 2009-11-20 14:01:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dariusz W. napisał(a):

    > UFRAW nie jest zadna kicha ;)
    > UFRAW wyciagnie Ci najwiecej z RAW-a.

    Chyba potu i łez? ;)

    > Mam wersje portable GIMP-a z dodanym najnowszym UFRAW-em.
    > Rozpakowujesz - Uruchamiasz... i dzialasz.

    No w końcu mamy XXI więc takie Star Trekowe technologie nikogo
    już nie dziwią ;)

    j.

  • 15. Data: 2009-11-20 14:04:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    l...@l...localdomain napisał(a):

> [...]
    > na warstwach, to jest to o rzędy wielkości wygodniejsze od GIMP-a/Photoshopa.

    Taa: http://www.dobreprogramy.pl/Raw-Therapee,Program,Win
    dows,13042.html

    j.

  • 16. Data: 2009-11-20 14:09:25
    Od: Andrzej Libiszewki <a...@g...USUNTO.pl>

    l...@l...localdomain pisze:

> [...]
    > na warstwach, to jest to o rzędy wielkości wygodniejsze od GIMP-a/Photoshopa.

    Niestety Raw Therapee jest raczej powolny, zwłaszcza jeśli porównać z PS.

  • 17. Data: 2009-11-20 14:20:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Gamariel pisze:

    > Normalnie rece opadaja, no comment

    Ano.

    PS Mam nadzieję, że nie ukradłeś komputera z którego piszesz.
    Zero zgryźliwości, of kos...

  • 18. Data: 2009-11-20 14:27:06
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek nabazgrał:

    > Taa: http://www.dobreprogramy.pl/Raw-Therapee,Program,Win
    dows,13042.html

    Mógłbyś wytłumaczyć, co miałeś na myśli wklejając ten link?

  • 19. Data: 2009-11-20 14:28:01
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4b06a316$1@news.home.net.pl>,
    Andrzej Libiszewki nabazgrał:

    > Niestety Raw Therapee jest raczej powolny, zwłaszcza jeśli porównać z PS.

    Porównując do Adobe Photoshop Lightroom 3 - RT jest całkiem szybki ;)

  • 20. Data: 2009-11-20 14:38:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    l...@l...localdomain napisał(a):

    [...]

    > Mógłbyś wytłumaczyć, co miałeś na myśli wklejając ten link?

    Oczywiście, że mógłbym ;)

    j.