  • Data: 2013-01-11 23:54:11
    Temat: RAM do Lenovo R61i - pomoc
    Od: s...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    czy ktos moglby mi pomoc dobrac pamiec do mojego notebooka Lenovo R61i
    ?

    Ma on teraz 1GB i ma za malo. Ostatnimi czasy szukam pewnych
    informacji w sieci i otwieram bardzo duzo okien FireFox (i duzo
    zakladek). Komputer zmula sie, swapuje ze wzgledu na niewystarczajaca
    pamiec. Chcialbym miec 4GB

    Obecnie jest jeden modul

    1GB: single channel DDR-2 667MHz SDRAM (5-5-5-15) Hynix

    1. jakie max moduly mozna tam wlozyc? wielkosc, predkosc, czy tylko
    DDR-2?

    2. czy te maszyne daloby sie upgradowac do systemu 64-bitowego (XP 64
    bity) lub Windows 7 64bity/32bity? i czy wtedy obsluzy wiecej
    pamieci??