eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Pytanie w sprawie kołpaków
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 84

  • 71. Data: 2023-04-07 16:04:36
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Apr 2023 14:58:06 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 07.04.2023 o 13:07, J.F pisze:
    > [...]
    >>>> GPS jesli chodzi o trase, to tez troche klamie - scinanie,
    >>>> zygzakowanie, zaokrąglanie. Raczej mniej niz licznik ... ale kazdy
    >>>> wyjazd w kajecik wpisujesz, czy naprawde ten samochodod to tylko jedną
    >>>> trase robi co drugi dzien, zadnych skokow w bok, a i stacja po drodze?
    >>>>
    >>> Zastanów się, skoro podałem, ze dokonałem pomiaru z tysięcy kilometrów,
    >>> i podałem jak to zrobiłem i nie jest to 10km dziennie, więc drobne błędy
    >>> się uśredniają.
    >>
    >> Te z GPS mogą byc systematyczne.
    >>
    >> No ale jest spora szansa, ze dawniej tez takie były.
    >
    > Jeśli już, to są _STAŁE_ . Gdybym polegał na ODO to oczywiście wskazania
    > ZAWSZE są różne w zależności od rozmiaru kół... i kłamliwe. Dlatego
    > absolutnie nie można polegać na ODO a Ty się ciągle do niego upierasz.
    > Jest to podstawowym błędem. Przy ODO wychodzi nawet spalanie większe na
    > większych kołach, co jest oczywistym kłamstwem, bo zakłamany był
    > wcześniejszy pomiar gdzie ewidentnie licznik kłamie i zawyża i nie wolno
    > porównywać tych dwóch stanów! Za takie myślenie wsadzał bym do więzienia :D

    No ale przeciez ja od tego zacząłem.


    >>> Skoro wiem, że przejechałem tysiąc kilometrów i kupiłem 10l mniej paliwa
    >>> to wtedy jest to widoczne. Jednego litra bym nawet nie zauważył. Tankuję
    >>> tyle samo i na małych kółkach mam mniej paliwa niż na dużych.
    >>
    >> I to auto naprawde nigdzie wiecej nie jezdzi, tylko ta jedna trase tam
    >> i z powrotem? Trudne do uwierzenia.

    No, ale nie potwierdziles, ze to auto naprawde tak jezdzi.

    >>> PoniewaĹź
    >>> robię więcej niż 1kkm miesięcznie to mam obraz z całego miesiąca a trasa
    >>> jest praktycznie taka sama (z A do B) i nie mam pośrednich jazd na
    >>> następne < 100km.
    >>
    >> No coz, jest jeszcze kwestia temperatury.
    >> Ale jesli jak piszesz - co miesiac rozliczasz, to moze nie taka duza.
    >
    > Po prostu (co pisałem wcześniej) zauważyłem mniejsze zużycie paliwa a Ty
    > od początku nie potrafisz zrozumieć, że silnik spala więcej przy 2tys
    > obrotów niż przy 1,7 tys obrotów przy tej samej prędkości.

    Alez ja to z grubsza rozumiem, tylko ciekaw jestem metody pomiarowej.
    Bo drogomierz kłamie, to obaj wiemy :-)

    > Wspomniałem też, że trzeba się "nauczyć" jeździć i nie "pedałować" a
    > starać się utrzymać stałą prędkość. Co ciekawe jak prątki piszą, że
    > deptając mają większe zużycie, to im wszyscy wierzą :>

    Bo spaliniaki są jakies dziwne. Jedna nubira 2.0 spalała blizej
    teorii, a i tak nie calkiem :-)

    Opisywałem tu kiedys swój test z "pedałowania" dieslem ... wedle
    komputera to była jakas znikoma róznica, ale moze złe warunki były.

    J.


  • 72. Data: 2023-04-07 18:27:07
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 11:58, JDX pisze:

    >> Klucz udarowy, występuje w parze z serwisem :) Wtedy nie interesują
    >> mnie zapieczone felgi :]
    > Z serwisem również, ale ja widziałem też w Lidlu. :-) Te lidlowskie
    > podobno także działają. ;-)

    Generalnie działaja - nastawa niutków razy dwa i będzie trochę zawyżone
    - więc czasem jak ktoś "dojebie" to jednak trzeba ruszyć lagą.

    PS. Sprawdzane kluczem dynamomentrycznym.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 73. Data: 2023-04-07 19:42:17
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.04.2023 o 16:04, J.F pisze:
    [...]
    >> porównywać tych dwóch stanów! Za takie myślenie wsadzał bym do więzienia :D
    >
    > No ale przeciez ja od tego zacząłem.

    Dlatego masz teraz rolę skazańca :]
    >
    >
    >>>> Skoro wiem, że przejechałem tysiąc kilometrów i kupiłem 10l mniej paliwa
    >>>> to wtedy jest to widoczne. Jednego litra bym nawet nie zauważył. Tankuję
    >>>> tyle samo i na małych kółkach mam mniej paliwa niż na dużych.
    >>>
    >>> I to auto naprawde nigdzie wiecej nie jezdzi, tylko ta jedna trase tam
    >>> i z powrotem? Trudne do uwierzenia.
    >
    > No, ale nie potwierdziles, ze to auto naprawde tak jezdzi.

    Potwierdziłem.

    >> Po prostu (co pisałem wcześniej) zauważyłem mniejsze zużycie paliwa a Ty
    >> od początku nie potrafisz zrozumieć, że silnik spala więcej przy 2tys
    >> obrotów niż przy 1,7 tys obrotów przy tej samej prędkości.
    >
    > Alez ja to z grubsza rozumiem, tylko ciekaw jestem metody pomiarowej.
    > Bo drogomierz kłamie, to obaj wiemy :-)

    No to masz wcześniej podane. Dodam tylko, że zawsze tankuję po korek z
    dwóch powodów. Jeden to taki, że zawsze wiem ile wlezie do baku a drugi
    powód, to zmniejszenie ilości razy bycia na stacji. Skoro włazi do baku
    75l a auto pali 9/100 (3l Diesel o masie 2,1T) i jazdy mam praktycznie
    takie same miesiąc w miesiąc a po drodze zmiana opon sezonowo, to przy
    większych kołach włazi mi mniej do baku :] Ponieważ dokonałem pomiarów
    ILE mniej leję to stąd ta wiedza ile mniej :]

    Tak, robiłem sobie dodatkowo zapisy w oparciu o ODO i oczywiście że
    różnice były na niekorzyść większych opon (apka Fuelio) ale nie zgadzało
    się z ilością zatankowanych litrów :] stąd wiedza ile wlewałem. Na
    większych oponach tankowałem w miesiącu mniej, z różnicą około 1l/100km.

    Czyli zamiast 90l/1000km zużycia miałem 80l/1000km a taką różnicę idzie
    wychwycić, bo jak wspomniałem, jednego litra bym nie zauważył, gdybym
    dokonywał pomiarów co 100km. W ogóle, kretyństwem jest taki pomiar co 100km.
    >
    >> Wspomniałem też, że trzeba się "nauczyć" jeździć i nie "pedałować" a
    >> starać się utrzymać stałą prędkość. Co ciekawe jak prątki piszą, że
    >> deptając mają większe zużycie, to im wszyscy wierzą :>
    >
    > Bo spaliniaki są jakies dziwne. Jedna nubira 2.0 spalała blizej
    > teorii, a i tak nie calkiem :-)

    Zależy bardzo dużo od techniki jazdy. Kiedyś miałem dostęp do floty
    "służbówek" i wiem, że kierowcy nie spuszczali paliwa ale na trasach
    zawsze miałem najmniejsze zużycie przy tym samym pojeździe :)...i
    szefostwo ścigało tych "przepalaczy". Co ciekawe, czas przejazdu np:
    Gdańsk/Zakopane miałem zawsze lepszy :D
    >
    > Opisywałem tu kiedys swój test z "pedałowania" dieslem ... wedle
    > komputera to była jakas znikoma róznica, ale moze złe warunki były.

    Zależy od pojemności skokowej i masy własnej. Im mniejsza tym mniejsze
    różnice.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>


  • 74. Data: 2023-04-07 20:34:39
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2023 14:58:06 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > W dniu 07.04.2023 o 13:07, J.F pisze:
    > [...]
    >>>> GPS jesli chodzi o trase, to tez troche klamie - scinanie,
    >>>> zygzakowanie, zaokrąglanie. Raczej mniej niz licznik ... ale kazdy
    >>>> wyjazd w kajecik wpisujesz, czy naprawde ten samochodod to tylko jedną
    >>>> trase robi co drugi dzien, zadnych skokow w bok, a i stacja po drodze?
    >>>>
    >>> Zastanów się, skoro podałem, ze dokonałem pomiaru z tysięcy kilometrów,
    >>> i podałem jak to zrobiłem i nie jest to 10km dziennie, więc drobne błędy
    >>> się uśredniają.
    >>
    >> Te z GPS mogą byc systematyczne.
    >>
    >> No ale jest spora szansa, ze dawniej tez takie były.
    >
    > Jeśli już, to są _STAŁE_ . Gdybym polegał na ODO to oczywiście wskazania
    > ZAWSZE są różne w zależności od rozmiaru kół... i kłamliwe. Dlatego
    > absolutnie nie można polegać na ODO a Ty się ciągle do niego upierasz.
    > Jest to podstawowym błędem. Przy ODO wychodzi nawet spalanie większe na
    > większych kołach, co jest oczywistym kłamstwem, bo zakłamany był
    > wcześniejszy pomiar gdzie ewidentnie licznik kłamie i zawyża i nie wolno
    > porównywać tych dwóch stanów! Za takie myślenie wsadzał bym do więzienia :D
    >>
    >>> Skoro wiem, że przejechałem tysiąc kilometrów i kupiłem 10l mniej paliwa
    >>> to wtedy jest to widoczne. Jednego litra bym nawet nie zauważył. Tankuję
    >>> tyle samo i na małych kółkach mam mniej paliwa niż na dużych.
    >>
    >> I to auto naprawde nigdzie wiecej nie jezdzi, tylko ta jedna trase tam
    >> i z powrotem? Trudne do uwierzenia.
    >>
    >>> PoniewaĹź
    >>> robię więcej niż 1kkm miesięcznie to mam obraz z całego miesiąca a trasa
    >>> jest praktycznie taka sama (z A do B) i nie mam pośrednich jazd na
    >>> następne < 100km.
    >>
    >> No coz, jest jeszcze kwestia temperatury.
    >> Ale jesli jak piszesz - co miesiac rozliczasz, to moze nie taka duza.
    >
    > Po prostu (co pisałem wcześniej) zauważyłem mniejsze zużycie paliwa a Ty
    > od początku nie potrafisz zrozumieć, że silnik spala więcej przy 2tys
    > obrotów niż przy 1,7 tys obrotów przy tej samej prędkości.
    >

    Niezupełnie.
    Najmniej spali tam, gdzie jest największy moment obrotowy.
    Ale to też jest pochodną prędkości, przełożeń, oporów itd - ciężko
    jednoznacznie określić.

    Nawet w dwĂłch identycznych samochodach ale z silnikami inaczej zestrojonymi
    zużycie w funkcji prędkości obrotowej silnika może się sporo różnić.

    Miałem gdzieś wykresy i wyniki badań, ale teraz na szybko nie mogę znaleźć.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam


  • 75. Data: 2023-04-08 11:01:39
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Apr 2023 19:42:17 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 07.04.2023 o 16:04, J.F pisze:
    > [...]
    >>>>> Skoro wiem, że przejechałem tysiąc kilometrów i kupiłem 10l mniej paliwa
    >>>>> to wtedy jest to widoczne. Jednego litra bym nawet nie zauważył. Tankuję
    >>>>> tyle samo i na małych kółkach mam mniej paliwa niż na dużych.
    >>>>
    >>>> I to auto naprawde nigdzie wiecej nie jezdzi, tylko ta jedna trase tam
    >>>> i z powrotem? Trudne do uwierzenia.
    >>
    >> No, ale nie potwierdziles, ze to auto naprawde tak jezdzi.
    >
    > Potwierdziłem.
    >
    >>> Po prostu (co pisałem wcześniej) zauważyłem mniejsze zużycie paliwa a Ty
    >>> od początku nie potrafisz zrozumieć, że silnik spala więcej przy 2tys
    >>> obrotów niż przy 1,7 tys obrotów przy tej samej prędkości.
    >>
    >> Alez ja to z grubsza rozumiem, tylko ciekaw jestem metody pomiarowej.
    >> Bo drogomierz kłamie, to obaj wiemy :-)
    >
    > No to masz wcześniej podane. Dodam tylko, że zawsze tankuję po korek z
    > dwĂłch powodĂłw. Jeden to taki, Ĺźe zawsze wiem ile wlezie do baku

    Ja nie wiem. Musialbym wyjezdzic paliwo do konca, a to niebezpieczne i
    nieprzyjemne :-)

    Co wiecej - dwa razy mnie spotkało wgniecenie zbiornika paliwa,
    i paliwomierz zacząl kłamac.

    >a drugi powód, to zmniejszenie ilości razy bycia na stacji.

    Na ilosci wizyt mi tak bardzo nie zalezy, ale i tak zazwyczaj
    taknkuje do pełna. Chyba, ze paliwo wyjątkowo drogie.

    > Skoro włazi do baku
    > 75l a auto pali 9/100 (3l Diesel o masie 2,1T) i jazdy mam praktycznie
    > takie same miesiąc w miesiąc a po drodze zmiana opon sezonowo, to przy
    > większych kołach włazi mi mniej do baku :]

    Tylko dziwi mnie, ze te jazdy stale takie same.
    Nigdzie indziej nie jezdzisz?

    > Tak, robiłem sobie dodatkowo zapisy w oparciu o ODO i oczywiście że
    > różnice były na niekorzyść większych opon (apka Fuelio) ale nie zgadzało
    > się z ilością zatankowanych litrów :] stąd wiedza ile wlewałem. Na
    > większych oponach tankowałem w miesiącu mniej, z różnicą około 1l/100km.
    >
    > Czyli zamiast 90l/1000km zużycia miałem 80l/1000km a taką różnicę idzie
    > wychwycić, bo jak wspomniałem, jednego litra bym nie zauważył, gdybym
    > dokonywał pomiarów co 100km. W ogóle, kretyństwem jest taki pomiar co 100km.

    Ale kto mowi, ze co 100km?
    Tak sie przyjelo podawac spalanie w Europie i tyle.

    Teraz mam "komputer" to mi pokazuje nawet na mniejszych dystansach
    ... ale na ile poprawnie?

    >>> Wspomniałem też, że trzeba się "nauczyć" jeździć i nie "pedałować" a
    >>> starać się utrzymać stałą prędkość. Co ciekawe jak prątki piszą, że
    >>> deptając mają większe zużycie, to im wszyscy wierzą :>
    >>
    >> Bo spaliniaki są jakies dziwne. Jedna nubira 2.0 spalała blizej
    >> teorii, a i tak nie calkiem :-)
    >
    > Zależy bardzo dużo od techniki jazdy. Kiedyś miałem dostęp do floty
    > "służbówek" i wiem, że kierowcy nie spuszczali paliwa ale na trasach
    > zawsze miałem najmniejsze zużycie przy tym samym pojeździe :)...i
    > szefostwo ścigało tych "przepalaczy". Co ciekawe, czas przejazdu np:
    > Gdańsk/Zakopane miałem zawsze lepszy :D

    U mnie jakos mało zalezy. Mozliwe, ze temperament mi nie pozwala
    zmienic techniki istotnie :-)

    Owszem, jak sie wpakuje w droge Oława-Wroclaw i jade 50-60, to
    malutkie jest.

    >> Opisywałem tu kiedys swój test z "pedałowania" dieslem ... wedle
    >> komputera to była jakas znikoma róznica, ale moze złe warunki były.
    >
    > Zależy od pojemności skokowej i masy własnej. Im mniejsza tym mniejsze
    > róşnice.

    diesel "ledwo" 1.9, a vectra swoje waĹźy.

    O ile pamietam, to przejechalem traskę na tempomacie chyba z 70km/h,
    a potem drugi raz techniką "gaz do podlogi, rozpedzam do 90, luz,
    czekamy na 50, gaz do podłogi ..."

    J.


  • 76. Data: 2023-04-08 13:55:14
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Apr 2023 11:01:39 +0200, J.F napisał(a):

    > On Fri, 7 Apr 2023 19:42:17 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    >> W dniu 07.04.2023 o 16:04, J.F pisze:
    >> [...]
    >>>>>> Skoro wiem, że przejechałem tysiąc kilometrów i kupiłem 10l mniej paliwa
    >>>>>> to wtedy jest to widoczne. Jednego litra bym nawet nie zauważył. Tankuję
    >>>>>> tyle samo i na małych kółkach mam mniej paliwa niż na dużych.
    >>>>>
    >>>>> I to auto naprawde nigdzie wiecej nie jezdzi, tylko ta jedna trase tam
    >>>>> i z powrotem? Trudne do uwierzenia.
    >>>
    >>> No, ale nie potwierdziles, ze to auto naprawde tak jezdzi.
    >>
    >> Potwierdziłem.
    >>
    >>>> Po prostu (co pisałem wcześniej) zauważyłem mniejsze zużycie paliwa a Ty
    >>>> od początku nie potrafisz zrozumieć, że silnik spala więcej przy 2tys
    >>>> obrotów niż przy 1,7 tys obrotów przy tej samej prędkości.
    >>>
    >>> Alez ja to z grubsza rozumiem, tylko ciekaw jestem metody pomiarowej.
    >>> Bo drogomierz kłamie, to obaj wiemy :-)
    >>
    >> No to masz wcześniej podane. Dodam tylko, że zawsze tankuję po korek z
    >> dwĂłch powodĂłw. Jeden to taki, Ĺźe zawsze wiem ile wlezie do baku
    >
    > Ja nie wiem. Musialbym wyjezdzic paliwo do konca, a to niebezpieczne i
    > nieprzyjemne :-)
    >
    > (...)

    Po co wyjeżdżać paliwo do końca?
    Tankujesz fizycznie pod korek (albo do otworu przelewowego), jedziesz jakiś
    odcinek, tankujesz ponownie do wcześniejszego znacznika. Ilość
    zatankowanego paliwa znasz - czyli ilość spalonego paliwa; przejechany
    dystans też. Nic więcej nie trzeba.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam


  • 77. Data: 2023-04-08 22:12:50
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Apr 2023 13:55:14 +0200, Adam wrote:

    > Dnia Sat, 8 Apr 2023 11:01:39 +0200, J.F napisał(a):
    >
    >> On Fri, 7 Apr 2023 19:42:17 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    >>> W dniu 07.04.2023 o 16:04, J.F pisze:
    >>> [...]
    >>>>> Po prostu (co pisałem wcześniej) zauważyłem mniejsze zużycie paliwa a Ty
    >>>>> od początku nie potrafisz zrozumieć, że silnik spala więcej przy 2tys
    >>>>> obrotów niż przy 1,7 tys obrotów przy tej samej prędkości.
    >>>>
    >>>> Alez ja to z grubsza rozumiem, tylko ciekaw jestem metody pomiarowej.
    >>>> Bo drogomierz kłamie, to obaj wiemy :-)
    >>>
    >>> No to masz wcześniej podane. Dodam tylko, że zawsze tankuję po korek z
    >>> dwĂłch powodĂłw. Jeden to taki, Ĺźe zawsze wiem ile wlezie do baku
    >>
    >> Ja nie wiem. Musialbym wyjezdzic paliwo do konca, a to niebezpieczne i
    >> nieprzyjemne :-)
    >>
    >> (...)
    > Po co wyjeżdżać paliwo do końca?
    > Tankujesz fizycznie pod korek (albo do otworu przelewowego), jedziesz jakiś
    > odcinek, tankujesz ponownie do wcześniejszego znacznika. Ilość
    > zatankowanego paliwa znasz - czyli ilość spalonego paliwa; przejechany
    > dystans też. Nic więcej nie trzeba.

    Jak sie mierzy spalanie to ja wiem, natomiast nie wiem "ile wlezie do
    baku". Mimo tankowania "pod korek".

    Tzn paliwomierz dziala mi w miare sprawnie, i moge oszacowac ile
    wlezie, ale nie jestem pewny jaka jest pojemnosc zbiornika, ani
    ile paliwa jeszcze jest, jak wskazĂłwka dochodzi do 0 :-(

    J.


  • 78. Data: 2023-04-11 08:19:16
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z akumulatorem w cenie kompletnego koła na alusie?


    -----
    > widziałem też w Lidlu.
    > Te lidlowskie podobno także działają.


  • 79. Data: 2023-04-12 11:16:53
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.04.2023 o 22:12, J.F pisze:

    >>> (...)
    >> Po co wyjeżdżać paliwo do końca?
    >> Tankujesz fizycznie pod korek (albo do otworu przelewowego), jedziesz jakiś
    >> odcinek, tankujesz ponownie do wcześniejszego znacznika. Ilość
    >> zatankowanego paliwa znasz - czyli ilość spalonego paliwa; przejechany
    >> dystans też. Nic więcej nie trzeba.
    >
    > Jak sie mierzy spalanie to ja wiem, natomiast nie wiem "ile wlezie do
    > baku". Mimo tankowania "pod korek".

    Jest napisane na instrybutorze :]
    >
    > Tzn paliwomierz dziala mi w miare sprawnie, i moge oszacowac ile
    > wlezie, ale nie jestem pewny jaka jest pojemnosc zbiornika, ani
    > ile paliwa jeszcze jest, jak wskazówka dochodzi do 0 :-(
    >
    Po co Ci wiedza ile masz paliwa w zbiorniku? Mnie interesuje ile go ubyło.

    W końcu sprawdzam ILE spaliłem a nie ILE zostało :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>


  • 80. Data: 2023-04-14 02:10:06
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.04.2023 o 19:42, LordBluzg(R)?? pisze:
    [....]
    >> Opisywałem tu kiedys swój test z "pedałowania" dieslem ... wedle
    >> komputera to była jakas znikoma róznica, ale moze złe warunki były.

    Komputer opiera swoją "wiedzę" o ODO czyli kłamie w przypadku różnicy
    rozmiaru opon. Inna sprawa to, jak wygląda to "pedałowanie".

    Kiedyś zrobiłem test (taki prawdziwy) na BMW 2500/benzyna 6 garów z
    Poznania do Świnoujścia. BMW 325i ma wakuometr ze strzałką i pokazuje
    25l/100 przy przegięciu :D

    Do Świnoujścia jechałem przepisowo i dotykałem pedału "gazu". Trasa
    całkiem spoko. Wracając wciskałem ile się dało/nieprzepisowo.

    Różnica taka, że do Świnoujścia spaliłem 7,5l/100 a wracając 15l/100
    pobiłem nawet rekord tego bolida bo licznik wskazał <250km/h /radaru nie
    było :)

    Także, tentego :)

    Test był świadomy w sensie, że założyłem sobie od początku taką jazdę
    celem testu/sprawdzenia.

    Co do czasu przejazdu, to wracając zyskałem...15 minut. Nie opłaca się
    wciskać :) Po powrocie przez 30 min byłem szybszy od muchy ale po
    godzinie, kiedy adrenalina opadła to spałem 2 godziny. Jadąc do
    Świnoujścia byłem wypoczęty po jeździe i mogłem sobie połazić po plaży,
    bez problemu :) Sumując, "pedałując" to same straty :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: