  • 31. Data: 2019-10-30 14:54:30
    Temat: Re: Pudło
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-30 o 14:51, Poldek pisze:

    > U prokuratora.

    Zatem nie widziałeś?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2019-10-30 18:07:46
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-10-30 05:59, Shrek wrote:

    > Ciężko się nie zgodzić.

    > Że zastanawiają się czy mu nie zmienić klasyfikacji a co za tym idzie
    > zagrożenie znacznie wyzszą karą.

    > No jak dla mnie tak. Gdyby mi groziło dożywocie, to zacząłbym sprawdzać
    > z kim nie mamy umowy o ekstradycji.

    > Prawa to akurat od dawna nie mamy, a od niedawna nawet nie udajemy. No
    > miał pecha. Załatwił sprawę spektakularnie, to teraz ma.

    > Tak - może się któryś inny zastanowi. W ogóle wiadomo, że resocjalizacja
    > nie działa, więc idąc twoim tropem, albo nie karać w ogóle albo kula w łeb.

    > Kary.

    Tylko on nie działał celowo. Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to
    nadal nie działał celowo i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się
    stanie było względnie niewielkie. A nawet nikłe. No ale jak to
    prawdopodobieństwo - w lotto tez ktoś wygrywa...

    To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców. A
    zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

    --
    mk4

  • 33. Data: 2019-10-30 18:34:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Weź koleś nie pier... .
    Pojeździj po mieście w kółko 130/50 wyprzedzając na pasach to w godzinę ustrzelisz
    kilkoro pieszych jeśli nie kilkanaścioro.
    No chyba, że wrócisz na swoją wioskę, gdzie nie ma pasów ale są pijani.

    -----

  • 34. Data: 2019-10-30 19:27:17
    Od: Kviat

    W dniu 30.10.2019 o 18:07, mk4 pisze:

    > Tylko on nie działał celowo. Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to
    > nadal nie działał celowo

    Niechcący rażąco naruszył przepisy. On w ogóle nie chciał zapierdalać,
    samo tak jakoś głupi wyszło.

    > i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się
    > stanie było względnie niewielkie. A nawet nikłe. No ale jak to
    > prawdopodobieństwo - w lotto tez ktoś wygrywa...

    A dużo więcej przegrywa. Jak ktoś gra w lotto, to prawdopodobieństwo
    przegranej jest bardzo duże. Koleś zagrał i przegrał.
    Prawdopodobieństwo, że wygra i nikogo nie zabije było bardzo małe. Jak
    to w lotto.

    > To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców.

    To napisałem z myślą o tych, którzy usprawiedliwiają morderców.

    > A zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

    Jak nie ma? Te wszystkie ofiary na drogach, to zeszły na zawał serca,
    czy ze starości?
    Może się jednak zreflektujesz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2019-10-30 19:36:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    Kviat:

    > W dniu 30.10.2019 o 18:07, mk4 pisze:
    [...]
    > Jak ktoś gra w lotto, to prawdopodobieństwo
    > przegranej jest bardzo duże. Koleś zagrał i przegrał.
    > Prawdopodobieństwo, że wygra i nikogo nie zabije było bardzo małe. Jak
    > to w lotto.

    Ty jesteś ten z maturą od Romana?

    Prawdopodobieństwo, że wygra jest 50%, takie samo, że przegra.

    > To napisałem z myślą o tych, którzy usprawiedliwiają morderców.

    No to podajesz iluż to zostało w ostatnich 10 latach uznanych za morderców
    [1]

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2019-10-30 19:59:42
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Gdzie jest nagranie z wypadku, na którym byłoby rzeczywiście coś widać?

    ><https://twitter.com/i/status/1187286609059876864>

    <https://natemat.pl/288565,nowe-nagranie-z-wypadku-n
    a-sokratesa-na-bielanach-moment-uderzenia-film>

    Zastanów się chwilę, skoro on dostał strzał, to był pierwszy (i tekst o tym,
    ze prowadził wózek jest kłamstwem). Skoro odepchnął, to odepchnął do tyłu,
    bo gdyby popchnął to do przodu.
    A na tym co widać to ponieważ prowadził owieczki pół kroku za sobą, to
    nikogo nie odepchnął, ot się żona z wózkiem lekko zdziwiła, że mąż nagle
    został "lotnikiem".

    Tyle wiarygodności pismaków!

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2019-10-30 20:18:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 09:14, T. pisze:

    > "Na tą chwilę, jak pan chce cokolwiek wpisać, to pan wpisze, że wczoraj
    > była sprawa popełnienia samobójstwa i to może pan wpisać. Jak pan chce,
    > może pan to wpisać. Ja chciałem sobie wczoraj przez tą całą sytuację
    > odebrać własne życie, a wy robicie z tego k... taką podpuchę i takie
    > bzdury wypisujecie."

    To niech wsiądze w samochód rozpędzi się do 130 i pierdolnie w drzewo.
    Bedzie nieumyślne samobójstwo. Mamy się teraz rozczulać nad kretynem? Za
    późno - jak to linna obrony, to trzeba było świrować przed.

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2019-10-30 20:19:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 10:03, Poldek pisze:

    > Sprawcą będzie, kiedy uprawomocni się wyrok skazujący.
    > Jak już pisałem wcześniej, ale powtórzę - obstawiam, że sprawa zakończy
    > się uznaniem winy zabitego pieszego.

    O masz - w końcu ktoś chce się założyć - o ile?

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2019-10-30 20:21:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 10:59, Budzik pisze:

    > Wniosek - tempy bezmozg co dopiero teraz zrozumiał konsekwencje swoich
    > czynów.
    >
    > Moze rzeczywiście nalezałoby na kursach pokazywac przez godzine filmy jak
    > łatwo moze dojsc do wypadku i jakie sa potem tego konsekwencje...?

    Może naszym grupowym idiotom "nie mogłem się zatrzymać przed przejściem,
    bo prawo zakazuje". Ciekawe, że ten kretyn tak nie pajacował, skoro wina
    pieszego:P

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2019-10-30 20:27:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 18:07, mk4 pisze:

    > Tylko on nie działał celowo.

    Tak - przypadkiem mu się wyciągnęło ponad stówka w mieście i przejście
    mu wybudowali zaledwie 15 minut wcześniej. Celowo zapierdalał i się
    doigrał. Niestety nie sam.

    > Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to
    > nadal nie działał celowo i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się
    > stanie było względnie niewielkie.

    Nie no ogólnie wiadomo, że omijanie pojazdów które zatrzymały się
    przepuscić pieszego na przejściu jest dość bezpiecznym manewrem. No skąd
    mógłby się tam wziąć pieszy?

    > To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców. A
    > zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

    Może wy się lepiej zreflektujcie, bo jak widzicie gadka z demotywatora
    na proku nie robi wrażenie.

    --
    Shrek