  • 21. Data: 2019-10-30 09:25:11
    Temat: Re: Pudło
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Widziales jak go aresztowali?

    Oczywiście nie mieli prawa go aresztować bo to wina pieszego, że się
    wpierdolił pod samochód na przejściu dla pieszych.

    Wspaniały kierowca z BMW jest niewinny i czysty jak łza, choć można mu
    zarzucić pewne uchybienia, że nie trąbił jak widział pieszych na
    chodniku. Ale to nie jest takie duże wykroczenie, bo piesi powinni
    wiedzieć, że nie wolno jest im wchodzić przed nadjeżdżające BMW.
    Zwłaszcza przed BMW. Za coś takiego to powinni rozstrzelać całą rodzinę,
    włącznie z dzieckiem w wózku, bo przez takich .... to niewinny, młody
    człowiek z BMW będzie miał teraz dużo pracy, aby nałożyć dużą ilość
    szpachli i sprzedać auto jako niebite i nieśmigane.

  • 22. Data: 2019-10-30 09:29:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-29 o 21:57, Shrek pisze:

    > Uuuu. A co mu się stało?

    Może "pomroczność jasna"? :)

  • 23. Data: 2019-10-30 10:03:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-30 o 09:14, T. pisze:
> [...]
    esa-bielany-jest-areszt-dla-kierowcy-1392000

> [...]
    > teraz na tą chwilę jestem już na izbie przyjęć w szpitalu i zaraz mnie
    > po prostu będą zabierali. Jeżeli uznają, że jest ze mną tak źle, jak ja
    > czuje, że jest ze mną źle, no to może się to skończyć jeszcze gorzej,
    > niż ja sobie wyobrażam. A wiem, że ja już mam pętle na szyi, ja już to
    > wiem" -- mówił w rozmowie z ,,Polsat News" Krystian O., sprawca wypadku na
    > warszawskich Bielanach.
    >
    > Ciekawe, jak ktoś bez mózgu i sumienia może cokolwiek myśleć i przeżywać
    > jakiekolwiek emocje...
    >
    > Ps. To taka nowa świecka tradycja - robić ze sprawcy wypadku celebrytę z

    Sprawcą będzie, kiedy uprawomocni się wyrok skazujący.
    Jak już pisałem wcześniej, ale powtórzę - obstawiam, że sprawa zakończy
    się uznaniem winy zabitego pieszego.

  • 24. Data: 2019-10-30 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > wiem, że ja już mam pętle na szyi, ja już to wiem" — mówił w
    > rozmowie z „Polsat News” Krystian O., sprawca wypadku na

    Typowy syndrom - zapierdalał 130 po miescie a teraz robi z siebie ofiare.
    Jezdze duzo, czesto niezgodnie z przepisami ale jeszcze mi sie 130 na
    ograniczeniu do 50 jakos nie zdarzyło... Wniosek z tego taki ze to sie
    przypadkowo jednak nie dzieje.

    Wniosek - tempy bezmozg co dopiero teraz zrozumiał konsekwencje swoich
    czynĂłw.

    Moze rzeczywiście nalezałoby na kursach pokazywac przez godzine filmy jak
    łatwo moze dojsc do wypadku i jakie sa potem tego konsekwencje...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 25. Data: 2019-10-30 11:19:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prawie tak, jak wywiady ze wszystkimi sąsiadami zgwałconej nastolatki - miasto X,
    szkoła Y, tabliczki adresowe w tle, dziennikarskie
    ścierwa.

    -----

  • 26. Data: 2019-10-30 12:00:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obchodzi mnie bo wybitna przedstawicielka tej samej partii rządzi w Lodzi. Teraz
    domaga się od rzadu pieniędzy na remonty kamienic. Ale jak miało być głosowanie w
    którym mieście ma być EXPO i gdyby Lodz wygrala to dostala by gorka ok 30 miliardow (
    trójka i dziesiec zer) to na dzień przed głosowanie jej partia zrobila siwy dym z
    łamaniem prawa w Polsce. Przegralismy jednym glosem. Jak by kurwy w dzień po
    głosowaniu nie mogli się wykazać.

  • 27. Data: 2019-10-30 12:14:01
    Od: p...@g...com

    --Jak już pisałem wcześniej, ale powtórzę - obstawiam, że sprawa zakończy
    się uznaniem winy zabitego pieszego.

    widac wiec ze (podobnie jak JF) potrafisz wciagac dziwne wnioski na podstawie
    jednoznacznych faktow :-) jest nagranie, sa zeznania swiadka, biegly klepnie
    przekroczenie predkosci i juz Krystian zaklada pasiak na pare latek :-) ale nie
    uprzedzajmy faktow 3 miechy szybko mina

  • 28. Data: 2019-10-30 12:21:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-30 o 12:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    przekroczenie predkosci i juz Krystian zaklada pasiak na pare latek :-) ale nie

    Na nagraniu widać, że pieszy zawrócił podczas przechodzenia przez
    przejście dla pieszych. Krystian O. dostanie 1500 zł mandatów 15 pkt.
    karnych i prawo jazdy zabrane na 3 miesiące za przekroczenie prędkości o
    ponad 50 w terenie zabudowanym (minie zanim wyjdzie z aresztu). Taki
    mamy system.

  • 29. Data: 2019-10-30 12:55:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-30 o 12:21, Poldek pisze:

> [...]
    > karnych i prawo jazdy zabrane na 3 miesiące za przekroczenie prędkości o
    > ponad 50 w terenie zabudowanym (minie zanim wyjdzie z aresztu). Taki

    Gdzie jest nagranie z wypadku, na którym byłoby rzeczywiście coś widać?

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2019-10-30 14:51:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-30 o 12:55, Liwiusz pisze:

    > Gdzie jest nagranie z wypadku, na którym byłoby rzeczywiście coś widać?

    U prokuratora.