  • 1. Data: 2010-05-26 21:19:10
    Temat: Przyszłość fotografii ślubnej ;-)
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://www.camerarenter.com

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-05-26 22:40:41
    Temat: Re: Przyszłość fotografii ślubnej ;-)
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Tomasz Jakubowski:

    > http://www.camerarenter.com

    "When you have ten to twenty of the most special people in your life
    capturing the most special days of your life, you get a lot of special
    pictures and videos."

    !!!

  • 3. Data: 2010-05-27 05:25:01
    Temat: Re: PrzyszA,oA>Ä? fotografii A>lubnej ;-)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > "When you have ten to twenty of the most special people in your life
    > capturing the most special days of your life, you get a lot of special

    I to jest fajne, przynajmniej fotki beda mialy
    osobisty charakter, a nie wycudowane gnioty...

  • 4. Data: 2010-05-27 07:24:59
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 07:25:01 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > I to jest fajne, przynajmniej fotki beda mialy
    > osobisty charakter, a nie wycudowane gnioty...

    To sie moze (z naciskiem na slowo MOZE) udac w stanach gdzie sluby czesto
    odbywaja sie poza kosciolem, gdzie ksiadz nie czuje sie panem i wladca
    uroczystosci, gdzie ludzie maja obycie z takimi aparatami, gdzie impreza
    odbywa sie np. w ogrodzie za dnia, gdy nie ma potrzeby uzywania swiatla
    blyskowego i gdzie wszyscy potrafia sie bawic. To sie nie uda u nas w kraju
    bo juz widze reakcje ksiedza jak 10 osob zacznie latac i strzelac zdjecia w
    trakcie mszy, juz widze te zdjecia zrobione w ciemnym kosciele albo ciemnym
    lokalu z uzyciem wbudowanego flasha, zdjecia zrobione przez ludzi ktorzy
    maja kompakt pierwszy raz w rece, etc.

    Kyniu

  • 5. Data: 2010-05-27 07:26:27
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    Hej

    > I to jest fajne, przynajmniej fotki beda mialy
    > osobisty charakter, a nie wycudowane gnioty...

    Obejrzałeś przepiękny przykładowy album? :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2010-05-27 07:41:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jakub Jewuła pisze:
    > Hej
    > Obejrzałeś przepiękny przykładowy album? :)

    Obejrzalem, podoba mi sie.
    Bardziej nic wydumane albumy zawodowcow.

    Przynajmniej widac, ze zdjecia robili Ciotka Ziuta
    i wujek Kazek. Bedzie sie z czego posmiac wspominajac...

  • 7. Data: 2010-05-27 07:44:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > blyskowego i gdzie wszyscy potrafia sie bawic. To sie nie uda u nas w
    > kraju bo juz widze reakcje ksiedza jak 10 osob zacznie latac i strzelac

    Bez przesady, ludzi nie sa az tak durni...
    Poza tym, mozna do kazdego aparatu dolaczyc instrukcje w kilku
    punktach i WOLAMI napisac "prosze ograniczyc fotografowanie
    w kosciele do minimum". A poza tym, mozna dobrac aparaty takie
    w ktory da sie wylaczyc lampe na stale. Na 800ISO cos wyjdzie.

    > juz widze te zdjecia zrobione w ciemnym kosciele
    > albo ciemnym lokalu z uzyciem wbudowanego flasha, zdjecia zrobione przez
    > ludzi ktorzy maja kompakt pierwszy raz w rece, etc.

    Ze niby co, beda nieostre, poruszone, zaszumione itd?
    I co z tego? To jest istotne tylko dla fotografow slubnych :))

  • 8. Data: 2010-05-27 07:58:05
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 09:44:40 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Bez przesady, ludzi nie sa az tak durni...

    Pozwole sobie miec na ten temat inne zdanie.

    > Poza tym, mozna do kazdego aparatu dolaczyc instrukcje w kilku
    > punktach i WOLAMI napisac "prosze ograniczyc fotografowanie
    > w kosciele do minimum".

    "No ale to dotyczy innych - nie mnie. Przeciez zostalem przez mlodych
    namaszczony, dali mi aparat i kazali uwieczniac slub. Tamtem niech sie
    ogranicza, ten niech mi nie wlazi w kadr ale JA? JA tu robie zdjecia. Kto
    mi tu bedzie cos kazywal czy zakazywal." I tak dalej w tym stylu.

    > A poza tym, mozna dobrac aparaty takie w ktory da sie wylaczyc
    > lampe na stale. Na 800ISO cos wyjdzie.

    Wyjdzie albo nie wyjdzie. Ale na pewno wyjdzie szum.

    > Ze niby co, beda nieostre, poruszone, zaszumione itd?
    > I co z tego? To jest istotne tylko dla fotografow slubnych :))

    Moze ja sie nie znam ale wydaje mi sie ze dla mlodych to tez jest istotne
    zeby chociaz raz bylo widac ze to sa zdjecia z ICH slubu a nie jakiegos
    slubu.

    Acha, dla jasnosci. Nie fotografuje slubow wiec nie traktuje tego pomyslu
    jako jakiegos zagrozenia dla moich dochodow (bo te nie sa zwiazane z
    fotografia).

    Kyniu

  • 9. Data: 2010-05-27 15:07:00
    Temat: Re: Przysz??o??Ä? fotografii ??lubnej ;-)
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pod warunkiem, że te foty przekażą Młodym

    Koleś sie żenił, odmówił fotografa /zamówionego przez przyszłą żone/ na ślub i
    wesele zakładając, że goście mu dadza foty. Było to 3 lata temu, cyfer nie za
    dużo, w komórkach szczyt techniki nie był, Nasza Klasa tak sobie popularna.

    80% gości nie wzieło aparatów, bo szli sie bawić zamiast focic i pilnować
    sprzetu.

    tak sobie gdybam

  • 10. Data: 2010-05-27 17:36:27
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Przynajmniej widac, ze zdjecia robili Ciotka Ziuta
    > i wujek Kazek.

    A normalnie nie mogą zrobić?