  • 1. Data: 2010-05-26 10:35:01
    Temat: tło + stojak pytanie
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    Witam

    Chciałbym kupić tło fotograficzne + stojak/stojaki do foto-ćwiczeń ze
    światłem.
    Samo tło to majmniejszy problem http://www.eltec.alpha.pl/produkty.php?id=68

    Ale zastanawiam się nad mocowaniem - system składany.

    1.
    http://allegro.pl/item1044335724_wieszak_na_tla_165c
    m_szer_210cm_wys_na_1_tlo.html -
    zestaw prosty
    lub
    2. http://www.eltec.alpha.pl/produkty.php?id=72 - dwa ostatnie zestwawy -
    takie jakby uniwersalne, można zawisić, światła, parasolki, oraz tła. - Co
    sądzicie o czymś takim. Oczywiście zastosowanie czysto domowe.

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

    Zapraszam do odwiedzenia:
    www.artsdesign.pl/fotografia/fotografia.htm - fotografia
    www.flickr.com/photos/37618550@N02/ - fotografia
    http://plfoto.com/167249/autor.html - fotografia

  • 2. Data: 2010-05-26 13:04:21
    Temat: Re: tło + stojak pytanie
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Krzysztof W." <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Samo tło to majmniejszy problem
    > http://www.eltec.alpha.pl/produkty.php?id=68

    Marszczy się, bardzo łatwo robią się zagniecenia, ogólnie nie nadaje na tło.
    Kasa w błoto

  • 3. Data: 2010-05-26 14:01:04
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    > Marszczy się, bardzo łatwo robią się zagniecenia, ogólnie nie nadaje na
    > tło.
    > Kasa w błoto

    Czyli, modelka w szpilkach = dziury w tle, wgniecenia ? :-( A masz jakiś
    link do czegoś lepszego.

  • 4. Data: 2010-05-26 15:51:29
    Temat: Re: t?o + stojak pytanie
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-05-26 16:01, Krzysztof W. pisze:

    > Czyli, modelka w szpilkach = dziury w tle, wgniecenia ? :-( A masz jaki?
    > link do czego? lepszego.

    Z tego co wiem to w profesjonalnych studiach masz tła z papieru na roli.
    Czyli tło po sesji czy w trakcie jeśli się uszkodziło odcinasz i
    odwijasz świeży kawałek. No i dużym plusem jest brak faktury jeśli ktoś
    lubi dużą głębie ostrości albo chce położyć modelkę, modela na tle ;).
    Białe tło możesz sobie przepalić ale już z ecru czy innymi kolorami może
    być nie ciekawie. Oczywiście przy dużych tłach można kombinować z czymś
    pancernym jak np. tkaniny do banerów drukowanych solwentem.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 5. Data: 2010-05-26 18:03:28
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-05-26 12:35, Krzysztof W. pisze:
> [...]
    > takie jakby uniwersalne, można zawisić, światła, parasolki, oraz tła. - Co
    > sądzicie o czymś takim. Oczywiście zastosowanie czysto domowe.

    Z tłami kartonowymi koledzy już Ci odpowiedzieli
    Ja takie statywy stosowałem ale dla tła typu gnieciuch
    czy tez czarne tło miałem zrobione z paroizolacji pod dachówki
    nie do rozerwania nawet przez szpilki modelek :):):)
    problem z czarnym był tylko taki że trzeba było je dobrze zszyć
    bo to było tylko w rolkach o szerokości 1,5 metra .

    Statywy jakbyś chciał mam do sprzedania .....

    Mayky

  • 6. Data: 2010-05-27 08:24:28
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    m_szer_210cm_wys_na_1_tlo.html -

    > Z tłami kartonowymi koledzy już Ci odpowiedzieli

    Ja bym ich kartonowymi nie nazywał, bo to strasznie cienki papier... Jak
    jakiś czas temu używałem tła z sklejonego (sklejalem dwustronna taśmą) z
    arkuszy szarego matowego kartonu (czy może, to się brystol nazywa). łączeń
    nie widać jak się odpowiedni oświetli, ewentualnie szybko można
    wyretuszować, niedrogie,dośc pancerne, tylko mało mobilne, bo raczej za
    sztywne na ciasne rolowanie :))))
    Używam też teł z agrowłókniny i nie narzekam zbytnio na nie...

    Pozdrawiam Przemek

  • 7. Data: 2010-05-27 10:42:48
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

> [...]
    > być nie ciekawie. Oczywiście przy dużych tłach można kombinować z czymś
    > pancernym jak np. tkaniny do banerów drukowanych solwentem.

    Dzięki bardzo za informacje.

  • 8. Data: 2010-05-27 10:43:43
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

> [...]
    > bo to było tylko w rolkach o szerokości 1,5 metra .
    >
    > Statywy jakbyś chciał mam do sprzedania .....

    Co do statywu odezwe si na priva

  • 9. Data: 2010-05-27 10:54:46
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    Że się jeszcze spytam, A taki sestawik oświetlający:

    http://allegro.pl/item1044333190_zestaw_reporterski_
    statyw_uchwyt_i_parasolka_lampa.html

    Jak ta lampa się spisuje w studiu? Wyzwalanie na fotocelę.

    Chciałbym takie zestaw do pleneru/studia + blendy Jako główną flash lampę
    mam Canona 580II