    Subject: Przewodnictwo cieplne cieczy
    From: Gosiak <0...@e...com>
    Sender: Gosiak <0...@e...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 23 Dec 2012 11:18:02 -0600

    -- Witam postawilam sobie za zadanie zbudowac na dni otwate naszej uczelni
    maszyne do pomiaru przewodnictwa cieplnego cieczy.
    Niestety wszystko na co sie natknęłam w internecie czy w literaturze dotyczy
    ciał stałych.
    Stąd moje pytanie czy ktoś z Państwa miał do czynienia z takim urzadzeniem a
    jeśli tak
    to czy mógł mi pzredstawić zasade działania oraz jak je wykonac z góry
    dziekuję ;)

    | Web, RSS and Social Media Interface to |
    | pl.sci.inzynieria and other groups |