eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzenoszenie numeru Orange -> Play › Przenoszenie numeru Orange -> Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!k13g2000y
    qe.googlegroups.com!not-for-mail
    From: schliesky <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Przenoszenie numeru Orange -> Play
    Date: Wed, 31 Mar 2010 05:22:00 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <3...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 62.87.200.136
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1270038120 15773 127.0.0.1 (31 Mar 2010 12:22:00 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Mar 2010 12:22:00 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k13g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=62.87.200.136;
    posting-account=jaXN-woAAACCcVsl1QoX7YDufBPvZfRJ
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 WAR-PRX
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.2)
    Gecko/20100316 Firefox/3.6.2 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991386
    [ ukryj nagłówki ]

    Przenoszę numer z abonamentu firmowego(orange) do play'a(abonament
    firmowy). Panienka w salonie play'a ściemniała mi, że Orange ma prawo
    mnie przytrzymać do końca okresu rozliczeniowego u nich. No i
    przysłali mi smsa z play'a, że orange "zgodził" się na przeniesienie
    numeru 30 kwietnia, wniosek składałem wczoraj.

    Jak to się ma od obowiązku przenoszenia numerów w ciągu jednego dnia?
    Chyba Uokik nie byłby szczęśliwy z powodu takiej interpretacji
    przepisów. Czuję, że ktoś tu ściemnia, zwłaszcza, że dwa miesiące
    wcześniej przenosiłem numer (z orange'a ab. firm.), ale na kartę w
    play'u i przenieśli mi w ciągu 1-2 dni. Mam podejrzenie, że to play
    miesza, bo chcą sobie zostawić czas na weryfikację mnie w BiKu itp.,
    skoro biorę abonament. Z kartą takich problemów nie było, a wszystko
    działo sie w środku miesiąca. A może Orange się próbuje usztywnić, bo
    chce jeszcze trochę zarobić na odchodzących klientach?

    Można coś tu wywalczyć, żeby działali tak jak im nakazują regulacje?

    Pozdrawiam, S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: