  • 1. Data: 2016-07-07 21:58:54
    Temat: Przenoszenie numerów - bilans za 1H16
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    http://www.spidersweb.pl/2016/07/przenoszenie-numeru
    -2.html
    Ja nie wiedziałem, że mamy tyle sieci - T-Mont, Chopin, Metroport, DID,
    Sat Film, ...

    W skrócie: najwięcej numerów uciekło z T-Mobile (63tys) i jeśli dodamy
    Polkometela (8 tys) to będą wszystkie ucieczki. Złośliwie skomentuję:
    pewnie za mało reklam wysyłają smsami :-p

    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2016-07-07 22:38:12
    Temat: Re: Przenoszenie numerów - bilans za 1H16
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-07 o 21:58, Alf/red/ pisze:

    > W skrócie: najwięcej numerów uciekło z T-Mobile (63tys) i jeśli dodamy
    > Polkometela (8 tys) to będą wszystkie ucieczki. Złośliwie skomentuję:
    > pewnie za mało reklam wysyłają smsami :-p

    Virgin ładny wynik! Czyżby #freemium wychodziło?

  • 3. Data: 2016-07-08 08:09:35
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.07.2016 PlaMa <b...@w...pl> napisał/a:

    > Virgin ładny wynik! Czyżby #freemium wychodziło?

    Prawdopodobnie. A najlepsze, że to dobry wybór
    zarówno dla gadających bardzo mało, jak i bardzo dużo
    (chyba najtańszy na rynku nolimit głosowy na wszystkie
    krajowe).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2016-07-08 08:16:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 08:09, Dominik Ałaszewski pisze:
    > (chyba najtańszy na rynku nolimit głosowy na wszystkie
    > krajowe).

    Nie. Redbull 22,50zł.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-07-08 12:55:11
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.07.2016 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Nie. Redbull 22,50zł.

    Twierdzisz, że 22,50 to taniej, niż 19?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2016-07-08 12:57:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 12:55, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Twierdzisz, że 22,50 to taniej, niż 19?

    Chyba że chodzi ci tylko o połączenia głosowe. Ale to jakiś specyficzny
    rodzaj abonenta - dużo dzwoniący, wysyłający mało smsów i mało
    korzystający z internetu. Rozpatrywałem w kontekście nolimit ogólnego.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-07-08 13:03:26
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    > Chyba że chodzi ci tylko o połączenia głosowe. Ale to jakiś specyficzny
    > rodzaj abonenta - dużo dzwoniący, wysyłający mało smsów i mało
    > korzystający z internetu. Rozpatrywałem w kontekście nolimit ogólnego.

    Tak, chodziło mi o połączenia głosowe, dlatego też napisałem,
    że głosowe :-) [Specjalnie zostawiłem kontekst].

    A że Ty odczytujesz "nolimit głosowy" jako "nolimit ogólny",
    no to sorki, ale nic tu nie poradzę... ;-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2016-07-08 13:04:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >dodamy Polkometela (8 tys) to będą wszystkie ucieczki. Złośliwie
    >skomentuję: pewnie za mało reklam wysyłają smsami :-p

    Mowisz o saldzie.
    Tymczasem z Orange ucieklo 90 tys, z plusa 78k, z demobilu 108k, i z
    Play 91k.
    To sa liczby podobnego rzedu. Tylu klientow w kazdej z glownych sieci
    niezadowolonych.

    Co w sumie ciekawe ...
    -zadna siec nie jest w stanie zadowolic wszystkich klientow ?
    -wszystkie sieci postawily na zdobycie nowych, zapominajac o
    utrzymaniu starych ?
    -oferty sie wyrownaly ? Bo jednak 99% zostalo.

    J.

  • 9. Data: 2016-07-08 13:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Virgin ładny wynik! Czyżby #freemium wychodziło?

    Chyba tak.

    Ale 17 tys przyjetych ... ciekawe, czy to zadowala VM :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-07-09 02:31:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.07.2016 o 22:38, PlaMa pisze:

    > Virgin ładny wynik! Czyżby #freemium wychodziło?

    Ilu ludziom wystarczy 2 x fremium na dualsimie?