  • 1. Data: 2016-07-07 18:53:37
    Temat: jaki tablet
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chce kupic tablet 8 cali. Zastosowanie typowo rozrywkowe: poczytac cos
    na balkonie w samochodzie czy na wakacjach. Zalezy mi na modemie. Budzet
    to 600-700PLN, co można dostać w tej cenie wartego uwagi?
    Dzięki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2016-07-07 20:52:35
    Temat: Re: jaki tablet
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 18:53:41 UTC+2 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > na balkonie w samochodzie czy na wakacjach. Zalezy mi na modemie. Budzet
    > to 600-700PLN, co można dostać w tej cenie wartego uwagi?
    http://www.x-kom.pl/p/202537-urzadzenie-hybrydowe-2-
    w-1-colorovo-citytab-supreme-win-81-32gb-office-klaw
    iatura.html
    Mam używam od roku chyba już i nie narzekam.
    Co prawda 10 a nie 8 cali ale zerknij może są wersje 8calowe.

  • 3. Data: 2016-07-08 09:45:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-07-07 o 20:52, Kris pisze:
> [...]
    iatura.html
    > Mam używam od roku chyba już i nie narzekam.
    > Co prawda 10 a nie 8 cali ale zerknij może są wersje 8calowe.

    Pomijając brak modemu (wymóg) to proponowanie czegoś na win do
    zastosowań rozrywkowych... hmmm, nie ryzykował bym :)

    Co do propozycji dla Adama:
    http://www.x-kom.pl/g-2/c/1695-tablety-8.html?f[pric
    e][to]=750&f[84][39114]=1&f[84][53801]=1&f[84][69690
    ]=1&f[74][61280]=1

    Zrobiona selekcja - w zasadzie wszystko jedno co weźmiesz (ten sam model
    w różnym wyposażeniu) z tego powinno być w miarę OK. Zupełnie
    przypadkiem zmieściło się tylko Lenovo, nie ograniczałem tego wyboru
    specjalnie - po prostu w takiej cenie i parametrach tylko oni się
    mieszczą :)

    Ja sam mam Lenowo Yoga 2 LTE 10" i jestem bardzo zadowolony. Cena
    niestety wyższa.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2016-07-08 10:13:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-07 o 18:53, adam pisze:
> [...]
    > na balkonie w samochodzie czy na wakacjach. Zalezy mi na modemie. Budzet
    > to 600-700PLN, co można dostać w tej cenie wartego uwagi?

    Może coś z tego:
    http://allegro.pl/okazja-nowy-tablet-lg-g-pad-8-0-lt
    e-4g-black-i6321080914.html
    http://www.tabletowo.pl/2015/01/23/recenzja-test-opi
    nia-tablet-lg-g-pad-8-0-lte-v490/

    Zmiana z androida ale za to niezawodny sprzęt, wada że w tej cenie tylko
    używki :(
    http://allegro.pl/ipad-mini-16gb-space-grey-wifi-mod
    em-lte-f-vat-23-i6202800785.html

    Używany
    http://allegro.pl/samsung-galaxy-tab-3-8-0-lte-4g-t3
    15-ladny-czarny-i6074050851.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-07-10 08:18:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 09:45:49 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:

    w-1-colorovo-citytab-supreme-win-81-32gb-office-klaw
    iatura.html

    > Pomijając brak modemu (wymóg)
    Wyżej zle podlinkowalem. Są wersje 3G
    http://www.colorovo.pl/produkty-pl/tablety-pl/cityta
    b-supreme-10-3g.html?product_id=3874

    >to proponowanie czegoś na win do
    > zastosowań rozrywkowych... hmmm, nie ryzykował bym :)
    Kwestia gustu. Ja zabawek z androidami w tabletach i telefonach odpuściłem dawno.

  • 6. Data: 2016-07-10 10:56:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 7 Jul 2016 18:53:37 +0200, adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    Budzet
    > to 600-700PLN, co można dostać w tej cenie wartego uwagi?

    Gdyby nie losowy problem ze sprzętem (niektóre egz. mają wadę
    fabryczną), to polecałbym wszystko mający K&M Eagle 975. Fantastyczny
    do czytania ekran 9.7", bardziej 4:3 a nie taki wąski.

    --
    Marek