  • 1. Data: 2016-07-08 12:19:18
    Temat: wypowiedzenie umowy abonamentowej z Plusem
    Od: n...@p...pl

    czy skuteczne wypowiedzenie umowy abonamentowej w Plusie
    wymaga posłużenia się jakimś ich formularzem?

    a jeśli nie, to co musi zawierać oświadczenie o wypowiedzeniu?

  • 2. Data: 2016-07-08 12:48:00
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy abonamentowej z Plusem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 12:19, n...@p...pl pisze:
    > czy skuteczne wypowiedzenie umowy abonamentowej w Plusie
    > wymaga posłużenia się jakimś ich formularzem?

    Nie.

    > a jeśli nie, to co musi zawierać oświadczenie o wypowiedzeniu?

    Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy, dane abonenta, podpis.

    --
    Liwusz

  • 3. Data: 2016-07-08 17:30:36
    Od: n...@p...pl

    > Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy, dane abonenta, podpis.

    nie mam pod ręką umowy z plusem w tym nr tej umowy.

    jeśli napiszę że "wypowiadam umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych dotyczącą nr .... konto abonenckie ...
    zawartą dnia .... z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia"

    to czy to wysttarczy i czy będzie skuteczne?

  • 4. Data: 2016-07-08 19:30:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 17:30, n...@p...pl pisze:

> [...]
    > zawartą dnia .... z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia"
    >
    > to czy to wysttarczy i czy będzie skuteczne?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-07-08 22:46:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > zawartą dnia .... z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia"
    >
    > to czy to wysttarczy i czy będzie skuteczne?
    Wystarczy, ale możesz sobie (chyba) też ściągnąć gotowy druk do wypełnienia.

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-07-10 08:06:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lipca 2016 12:19:20 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > czy skuteczne wypowiedzenie umowy abonamentowej w Plusie
    > wymaga posłużenia się jakimś ich formularzem?
    >
    > a jeśli nie, to co musi zawierać oświadczenie o wypowiedzeniu?

    https://www.google.pl/search?q=wypowiedzenie+plusgsm
    &ie=&oe=
    Drugi wynik
    http://dialeo.pl/wp-content/uploads/2013/10/Wypowied
    zenie-umowy-o-%C5%9Bwiadczenie-us%C5%82ug-telekomuni
    kacyjnych-PLUS.pdf

  • 7. Data: 2016-07-10 09:07:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-07-16 o 12:19, n...@p...pl pisze:
    > czy skuteczne wypowiedzenie umowy abonamentowej w Plusie
    > wymaga posłużenia się jakimś ich formularzem?
    >
    > a jeśli nie, to co musi zawierać oświadczenie o wypowiedzeniu?

    Wypowiadam umowę o świadczenie usług - powinno spokojnie wystarczyć. Ja
    bym dopisał klauzulę o zakazie przetwarzania danych.

  • 8. Data: 2016-07-10 09:15:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > bym dopisał klauzulę o zakazie przetwarzania danych.

    Zupełnie bezskutecznie. Dane nie tylko mogą, ale i muszą być przetwarzane.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-07-10 09:18:19
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.07.2016 o 09:15, Liwiusz pisze:

    > Zupełnie bezskutecznie. Dane nie tylko mogą, ale i muszą być przetwarzane.

    W celach np. marketingowych też?

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2016-07-10 09:21:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-07-16 o 09:15, Liwiusz pisze:

    > Zupełnie bezskutecznie. Dane nie tylko mogą, ale i muszą być przetwarzane.

    Tylko do celów rozliczeń i to tylko t wymagane, czyli imię, nazwisko,
    PESEL. Po za tym przez rok jeszcze adres.