  • 1. Data: 2016-07-07 21:52:12
    Temat: Re: Numer kierunkowy do Centertel-DCS
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 30 stycznia 1998 09:00:00 UTC+1 użytkownik Mateusz Molasy napisał:
    > Czy ktos wie, jaki bedzie numer kierunkowy do telefonow DSC Centertela?
    >
    > Pozdrawiam,
    > MATEO.

    CENTERTEL to stara nazwa ORANGE. Jeszcze z czasów IDEI. DCS oznacza, że łączysz się z
    siecią za pomocą technologi GSM (w zasadzie to to samo tylko
    w paśmie 1800 MHz). Możesz też korzystać z pakietówki, ale przy maksymalnej prędkości
    120 kb/s.

  • 2. Data: 2016-07-07 22:03:23
    Od: Józek <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 21:52:14 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
    z siecią za pomocą technologi GSM (w zasadzie to to samo tylko
    > w paśmie 1800 MHz). Możesz też korzystać z pakietówki, ale przy maksymalnej

    No tak, po 18 latach pewnie będzie to pomocne :D

  • 3. Data: 2016-07-07 23:27:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    e...@g...com
    *Józek* napisał(-a):

    > No tak, po 18 latach pewnie będzie to pomocne :D

    To przy okazji, jak ktoś wygrzebuje takie skamieliny, bo za nic nie mogę
    tego pojąć?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2016-07-08 00:01:42
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 23:27:01 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    e...@g...com

    > To przy okazji, jak ktoś wygrzebuje takie skamieliny, bo za nic nie mogę
> [...]

    Po wpisaniu nazwy sieci orange dzisiejszego wieczoru :) Nieźle coś im się zjebało że
    nawet nazwa wróciła do 98 roku :)