  • 111. Data: 2011-02-28 07:13:46
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:luv299qbuzts$.dlg@lepper.institute.com...

    > I właśnie dlatego wymyślono dla wszystkich normalnych telefonów tryb "USB
    > storage" emulujący pendrajwa, żeby nie trzeba było się z tym pinkolić.
    >
    > A w ajfonie oczywiście bez jailbreaka się nie da. Bo tak, Dżobsowi to
    > niepotrzebne.

    Większości użytkowników to nie przeszkadza, jak widać.

    Cała w tym piękno że masz wybór.

  • 112. Data: 2011-02-28 07:16:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Klasyczne kompleksy typowego polskiego "specjalisty od azbestu" (w
    > cudzysłowie, bo to stan umysłu a nie zawód, tak jak blondynka to nie kolor
    > włosów a kurwa to nie sposób zarabiania na życie), wypełniające stereotyp
    > (żałosny niestety) buraka, krzywiącego się na cokowlwiek nieamerykańskiego
    > i kwitującego wszystko zblazowanymi komentarzami zaczynającymi się od "u
    > nas w niujorku..."

    Musisz mnie z kimś mylić, bo ja się nie krzywię na cokolwiek
    nieamerykańskiego.
    Jest wręcz przeciwnie - to Ty się skrzywiłeś na dzwięk amerykańskiego...
    Nawet przedrzeźniasz wykręcając ze wstrętem "hamerykańskiego".
    Skąd te kompleksy?

  • 113. Data: 2011-02-28 07:17:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Dopóki są odpowiednio nadobne.

    > Przecież wasz święty sobie nie życzył. On tak średnio lubi otwarte
    > formaty.

    Bo nie jest charytatywną organizacją co by kosztem kontraktów
    z firmami muzycznymi wspierał muzycznych piratów? Dziwne, nie?

    To rodzaj narzekania.

  • 114. Data: 2011-02-28 07:19:28
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 3G, 3GS i pierwszych wersji 4
    > Przy czym 3GS też nie do końca, bo tam jak ktoś nie zapisał SHSH i
    > uaktualnił, to też się nie da, poza rzeźbą z radiem z iPada, które ma też
    > wady.
    > Natomiast iP4 jak ktoś kupił z iOS 4.0 i jeszcze nie uaktualnił, to ma
    > szansę. Kupione z czymkolwiek nowszym - dupa zbita. Ekscentryczny iPod.
    > I czekać na obietnice przesuwające się z miesiąca na miesiąc jak obiecanki
    > cacanki wydania Automapy.

    Jakiś Ty biedny i cierpiący... aż mi cię żal :-) Dać Ci cukierka?

  • 115. Data: 2011-02-28 07:19:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli jednak nie kosztuje $199? Przyznajesz więc oficjalnie, że usiłowałeś
    > wprowadzić ludzi w błąd, w wątpliwym celu podbudowania swojego ego?

    IQ kanarka znowu jak słoma z butów wychodzi.

  • 116. Data: 2011-02-28 08:42:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 01:12:33 -0600, Pszemol wrote:

    >To jest mentalność z 1980... "Mam dyskietkę, sobie wyjmuję i wkładam."
    >Dziś mamy 2011, dyskietek nie potrzebujemy wyjmować, urządzenia
    >mamy spięte w sieci. Unowocześnij się! :-)

    Siec to znow cala masa standardow i protokolow.
    Ktore sa "wszedzie" - FTP po WiFi ?

    J.

  • 117. Data: 2011-02-28 08:46:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 01:09:27 -0600, Pszemol wrote:
    >Będziesz miał podobny dylemat gdy nie będziesz miał w pobliżu
    >swojego telefonu - pewnie też będziesz narzekał, że nikt nie
    >wymyślił aby iTunes mogło przesłać muzykę do telefonu w innym miescie.

    Mozna sobie wyobrazic sens tego. Ale jak rozumiem nie da sie :-)

    >Nie krytykuj zatem własności iTunes skoro nie jesteś w stanie
    >zrozumieć i zaakceptować co ten program robi i jak to robi.

    Jesli nie jest w stanie zaakceptowac, to jak najbardziej nie moze
    akceptowac telefonu ktory _wymaga_ tego programu.

    Tylko tfurcy ajfona ?

    J.

  • 118. Data: 2011-02-28 08:47:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 01:05:31 -0600, Pszemol wrote:

    >http://www.att.com
    >http://www.verizon.com

    Za dlugo by szukac jak ktos nie zorientowany.
    Napisz ile, albo daj link. A najlpiej to i to.

    J.

  • 119. Data: 2011-02-28 08:51:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 01:04:11 -0600, Pszemol wrote:

    >Ależ jest! Przecież mówiłem o sobie, osobie która miała już kontrakt
    >z innym telefonem. Nic się nie zmieniło poza dodaniem danych 3G
    >za 15 dolców miesięcznie.

    Ale jak - masz biezacy kontrakt, dorzucasz sobie do niego 3G za 15$ i
    mozesz kupic iphona za $199 bez zadnych innych zmian w kontrakcie, czy
    jak sie skonczy, to mozesz przedluzyc na kolejne ... dwa lata ?

    P.S. Z simlokiem, z wlutowana bateria .. ciekawe czy wytrzyma dluzej
    niz 2 lata.

    J.

  • 120. Data: 2011-02-28 09:10:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 01:17:36 -0600, Pszemol wrote:
    >Bo nie jest charytatywną organizacją co by kosztem kontraktów
    >z firmami muzycznymi wspierał muzycznych piratów? Dziwne, nie?

    Popatrz, nawet Sony, ktory zarabia na muzyce i filmach olbrzymie
    pieniadze i wpadl w przeszlosci na ciekawe antypirackie pomysly,
    zwykle mp3 obsluguje.

    J.