eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrzeniesienie numeru z neofonu (TPSA) do UPCPrzeniesienie numeru z neofonu (TPSA) do UPC
  • Received: by 10.49.24.13 with SMTP id q13mr2602263qef.33.1354569079195; Mon, 03 Dec
    2012 13:11:19 -0800 (PST)
    Received: by 10.49.24.13 with SMTP id q13mr2602263qef.33.1354569079195; Mon, 03 Dec
    2012 13:11:19 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
    ms.xsnews.nl!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.216.88
    .MISMATCH!c8no93624qao.0!news-out.google.com!gf5ni47544946qab.0!nntp.google.com
    !c8no93622qao.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Mon, 3 Dec 2012 13:11:19 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.76.151.2;
    posting-account=r6n7agoAAABW6cbfonpOcnmqdV_BMK_5
    NNTP-Posting-Host: 89.76.151.2
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Przeniesienie numeru z neofonu (TPSA) do UPC
    From: dk <d...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 03 Dec 2012 21:11:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236236
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    rok temu podpisałem umowę na neostradę/neofon w TPSA - byłem zapewniany, że nie
    będzie problemu z późniejszym ewentualnym przeniesieniem numeru do innego operatora.
    Dziś uzyskałem informację na infolinii, że nie ma takiej możliwości bo to zupełnie
    inna technologia, później że nie jest to usługa powszechna i że mogę sobie zmigrować
    numer do telefonii "tradycyjnej" na dwa lata, a potem zerwać umowę płacąc przy okazji
    jedyne 360 zł w ramach kary za rezygnację ze współpracy. Przy zmianie na neofon numer
    został taki sam jak wcześniej, w umowie nie ma żadnej informacji o tym, że jej
    podpisanie wiąże się z utratą prawa do przeniesienia numeru do innego operatora.
    Wygląda na to, że utknąłem w TP na kolejne dwa lata - czy możecie potwierdzić, że
    pani na infolinii ma rację? Dodam, że jakiś czas temu na tej samej infolinii
    uzyskałem informację, że jak najbardziej mogę przenieść ten numer bez jakichkolwiek
    konsekwencji. Czy jest wyjście z tej sytuacji?
    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    dk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: