  • Data: 2012-12-29 23:26:26
    Temat: Re: Przeniesienie numeru z neofonu (TPSA) do UPC
    Od: sunwick <s...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >...że jak najbardziej mogę przenieść ten numer bez jakichkolwiek konsekwencji. Czy
    jest wyjście z tej sytuacji?

    jesli jestes pewien ze ci wciskali ze bedzie mozna przeniesc to teraz
    odwoluj sie, od razu wal skargę do tp ze zle cie poinformowano, niech
    tepsa na swoj koszt ciebie na chwile zmigruje do zwyklego pstna a ty
    bez konsekwencji przeniesiesz sie dalej.

    Co do braku mozliwosci przeniesienia voip na voip to raczej prawda,
    tutaj nie klamia, nieprawde ci przekazali wczesniej...

    Walcz i powodzenia!
    Wojtek