  • Data: 2013-02-05 14:06:00
    Temat: Re: Przeniesienie numeru z neofonu (TPSA) do UPC
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa zakończona:

    Przez stronę www wysłałem do UKE skargę z opisem sytuacji - z odpowiedzi wynikało, że
    tpsa nie może odmówić przeniesienia numeru (może odmówić tylko, "jeśli przeniesienie
    jest poza sieć nowego dostawcy [cokolwiek to znaczy], brak możliwości technicznych
    stwierdzony decyzją Prezesa UKE, lub przeniesienie ma być między siecią stacjonarną i
    ruchomą [czy sieć ruchoma to komórki, czy również voip??])

    Nie omieszkałem poinformować konsultanta tp, że taką skargę napiszę - nadal
    twierdził, że numeru nie przeniosą. Po kilku dniach zadzwonili i poinformowali, że
    wysłane wcześniej do mnie pismo ze stwierdzeniem niemożności przeniesienia było
    jednak błędne i właśnie wysyłają kolejne, w którym piszą, że jednak można. W liście z
    pozytywną informacją, jako uzasadnienie podano to, że sprawa dotyczy numeru
    geograficznego i że bardzo przepraszają itp. itd.

    1-go lutego numer został przeniesiony do UPC :-)