  • Data: 2013-01-07 17:48:23
    Temat: Re: Przeniesienie numeru z neofonu (TPSA) do UPC
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Dec 2012 23:26:26 +0100, sunwick <s...@W...op.pl>
    wrote:

    >jesli jestes pewien ze ci wciskali ze bedzie mozna przeniesc to teraz
    >odwoluj sie, od razu wal skargę do tp ze zle cie poinformowano, niech
    >tepsa na swoj koszt ciebie na chwile zmigruje do zwyklego pstna a ty
    >bez konsekwencji przeniesiesz sie dalej.
    >
    >Co do braku mozliwosci przeniesienia voip na voip to raczej prawda,
    >tutaj nie klamia, nieprawde ci przekazali wczesniej...

    jezeli regulamin uslugi lub inny stoi w sprzeczonsci z prawem
    dotyczacym przenoszenia numerow pomiedzy operatorami - to wygrasz.

    abonent ma prawo przeniesc numer (w tym przypadku voip) czy usluge
    telefoniczna. Jak to jest zapisane/zdefiniowane w prawie
    telekomunikacyjnym??? Ktos wie?

    A idac dalej tym tropem, to obecnie TP Orange migruje POTS na VoIP w
    przypadku FunPack. I co z takim numerem????

    --
    ThinkXtra