  • 11. Data: 2011-02-05 19:44:42
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    > Jak widać firma lubi sobie strzelać w stopę :)
    > Przecież otwierając taki prepaid i widząc to co jest oferowane na
    > stronie internetowej i w dodatku tak zagmatwane informacje, klient
    > natychmiast traci zaufanie do takiej firmy. Pozwoliłem sobie zadzwonić
    > na BOK i się okazuje, że informacje podawane na stronie internetowej są
    > celowo tak podawane, aby klienta wprowadzić w błąd.

    Wejdz sobie na stronę http://www.gaduair.pl/regulaminy tam masz
    wszystkie regulaminy promocyjne. Strona jest w miarę czytelna. Powiem
    króko: Gadu Air jest średnio 3 razy tańszy od simplusa! No ale tego nie
    reklamują. Ignorantom mówię krótko: nie przechodźcie do Gadu bo ceny
    podwyższą jak im klientów za dużo przybędzie;)