  • 1. Data: 2011-02-02 18:53:05
    Temat: Przeniesienie numeru
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Chciałbym przenieść numer z ERY do GaduAIR. W ERZE umowa kończy mi się
    z dniem 22 kwietnia natomiast okres rozliczeniowy wypada w 25 dzień
    każdego miesiąca. W jakim dniu może zostać przeniesiony numer.
    W formularzu na stronie Gadu AIR są 3 opcje?
    1. Z końcem okresu promocyjnego.
    2. Z zachowaniem okresu wypowiedzenia.
    3. Po określonej dni od wpłynięcia wniosku.

    Żeby numer został jak najszybciej przeniesiony to należy zaznaczyć opcję
    1? Nie bardzo wiem jak się odbywa rozliczenie ostatniego rachunku w
    ERZE. Z jednej strony umowa kończy się 22, a z drugiej okres
    rozliczeniowy trwa do 25.

  • 2. Data: 2011-02-02 19:54:59
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 19:53, SERG pisze:
> [...]
    > 3. Po określonej dni od wpłynięcia wniosku.
    >
    > Żeby numer został jak najszybciej przeniesiony to należy zaznaczyć opcję

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-02 22:08:24
    Od: konsultant <k...@w...pl>

> [...]
    > 1? Nie bardzo wiem jak się odbywa rozliczenie ostatniego rachunku w
    > ERZE. Z jednej strony umowa kończy się 22, a z drugiej okres

    Gratuluje dobrej decyzji przeniesienia numeru do GA. Jestem guru GAdu
    Air i polecam się w kwestiach praktycznych;) Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-02-03 18:17:19
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "konsultant" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gratuluje dobrej decyzji przeniesienia numeru do GA. Jestem guru GAdu Air
    > i polecam się w kwestiach praktycznych;) Pozdrawiam.

    Skoro jesteś guru to wyjaśnij nam jakie są w końcu stawki do GA, jakie
    doładowania, jak działają promocje, bo to co jest na stronie GA to typowy
    bełkot marketingowy, który ma na celu wprowadzenie klienta w błąd.

  • 5. Data: 2011-02-03 21:22:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-03 19:17, Alexy pisze:
> [...]
    > doładowania, jak działają promocje, bo to co jest na stronie GA to
    > typowy bełkot marketingowy, który ma na celu wprowadzenie klienta w błąd.

    Standardowo: 29 gr do wszystkich i 6 gr za smsa

    Po doładowaniu za minimum 30zł:

    - w ciągu 30 dni 19 groszy do wszystkich oprócz play i CP (29gr) oraz
    2gr za sms do wszystkich

    Ponadto w cenie 6zl/mies. można wybrać 5 numerów, do których SMS będzie
    po 1gr i minuta po 10gr (poza sieć) lub 5gr (w sieci)

    Opcjonalnie zamiast 19gr/min-2gr/sms można wybrać darmowe połączenia i
    smsy w sieci.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-02-03 22:22:19
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

> [...]
    > 1gr i minuta po 10gr (poza sieć) lub 5gr (w sieci)
    >
    > Opcjonalnie zamiast 19gr/min-2gr/sms można wybrać darmowe połączenia i

    Mam przed sobą prepaid GA i widze cennik.

    Połączenia z telefonu komórkowego:
    - krajowe w sieci GA na numery w Gadu naGłos 35gr/min
    - krajowe poza sieć GA 55gr/min
    - międzynarodowe do krajów UE 2zł/min
    - mobilny internet 1,30zł/1MB

    Połączenia z komputera w usłudze naGłos
    na krajowe telefony komórkowe 55gr/min
    na krajowe telefony stacjonarne 6gr/min

  • 7. Data: 2011-02-03 22:25:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-02-03 23:22, Alexy pisze:

    > Mam przed sobą prepaid GA i widze cennik.
    >
    > Połączenia z telefonu komórkowego:
    > - krajowe w sieci GA na numery w Gadu naGłos 35gr/min
> [...]

    A jak brzmi pytanie?

  • 8. Data: 2011-02-04 12:26:03
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > A jak brzmi pytanie?

    W każdym bądź razie odpowiedź brzmi, że wydrukowali te ceny na ulotkach
    dołączanych do starterów przed Playem po 29 gr/min. Poza tym,
    "międzynarodowe do krajów UE 2zł/min" to niestety nadal prawda (ale
    trzeba przyznać, że przynajmniej w przeciwieństwie do swego
    infrastrukturalnego gospodarza Plusa nie podnieśli tych horendalnych
    stawek o wartość podwyżki VATu).

    Przemek

  • 9. Data: 2011-02-05 09:51:34
    Od: konsultant <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Mam przed sobą prepaid GA i widze cennik.
    >
    > Połączenia z telefonu komórkowego:
    > - krajowe w sieci GA na numery w Gadu naGłos 35gr/min

    To standardowy cennik, od początku istnienia jest cennik promocyjny na
    wszystko;)

  • 10. Data: 2011-02-05 10:27:50
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > To standardowy cennik, od początku istnienia jest cennik promocyjny na
    > wszystko;)

    Jak widać firma lubi sobie strzelać w stopę :)
    Przecież otwierając taki prepaid i widząc to co jest oferowane na stronie
    internetowej i w dodatku tak zagmatwane informacje, klient natychmiast traci
    zaufanie do takiej firmy. Pozwoliłem sobie zadzwonić na BOK i się okazuje,
    że informacje podawane na stronie internetowej są celowo tak podawane, aby
    klienta wprowadzić w błąd.