  • 41. Data: 2015-01-09 14:19:32
    Temat: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-09 o 00:52, re pisze:

    > Użytkownik "RadoslawF"

    > Czytam brednie które napisałeś i już wiem.
    > A ty jesteś nie tylko idiotą ale i głupim trollem.
    > ---
    > Weź cieciu spierdalaj.

    Naucz się cieciu poprawnie cytować a potem przeproś.
    I możesz idioto po tym spierdalać.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2015-01-09 18:38:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > Weź cieciu spierdalaj.

    Naucz się cieciu poprawnie cytować a potem przeproś.
    Nie gadaj, pozwolisz mi ?

  • 43. Data: 2015-01-10 15:13:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-09 o 18:38, re pisze:

    > Naucz się cieciu poprawnie cytować a potem przeproś.
    > I możesz idioto po tym spierdalać.
    > ---
    > Nie gadaj, pozwolisz mi ?

    Ja piszę idioto a nie gadam.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2015-01-10 18:43:19
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-04 o 11:45, cef pisze:

    > No normalnie, bez gazu lekko się toczysz, jak chcesz szybciej,
    > albo pokonać krawężnik, to delikatnie dotkniesz gazu.
    > Przez pierwsze dni jest to inne uczucie jak manewrowało się pedałami i
    > wajchą,
    > potem nie widać różnicy w manewrowaniu.

    a dużego to ma laga przy ruszaniu/redukcji biegów? mam pierwsze auto z
    automatem (steptronic?) i to co mnie denerwuje to właśnie ruszanie.
    Wciskam gaz, auto zastanawia się co ma robić, chyba łączy się z
    interetem i wpisuje w google "co mam robić jak kierowca wciska gaz", po
    czym szybciutko dostaje odpowiedź i rusza ;)
    w trybie sport jest troszkę lepiej, ale w porównaniu do manuala lipa
    (teraz wiem że do 200KM brałbym manual, a powyżej automat, przynajmniej
    z taką skrzynią)

    Łukasz

  • 45. Data: 2015-01-10 22:29:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Naucz się cieciu poprawnie cytować a potem przeproś.
    > I możesz idioto po tym spierdalać.
    > ---
    > Nie gadaj, pozwolisz mi ?

    Ja piszę idioto a nie gadam.
    ---
    No i czemu takiemu idiocie jak Ty jeszcze nie znudziło się ?

  • 46. Data: 2015-01-11 08:04:44
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 04:30:35 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:

    > to co mnie denerwuje to właśnie ruszanie.
    > Wciskam gaz, auto zastanawia się co ma robić

    Pomaga naciśnięcie gazu natychmiast, gdy się zapali zielone światło a nie wtedy, gdy
    auto przed nami odjedzie pięć metrów :)

  • 47. Data: 2015-01-11 10:36:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-01-10 o 18:43, dddddddd pisze:

> [...]
    > czym szybciutko dostaje odpowiedź i rusza ;)
    > w trybie sport jest troszkę lepiej, ale w porównaniu do manuala lipa

    Tylko na początku. Nawet stłuczkę zaliczyłem z tego powodu.
    Potem już wiesz jak nacisnąć, żeby ruszyć kiedy chcesz.

  • 48. Data: 2015-01-11 11:32:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-10 18:43, dddddddd wrote:

> [...]
    > interetem i wpisuje w google "co mam robić jak kierowca wciska gaz", po
    > czym szybciutko dostaje odpowiedź i rusza ;)

    Ruszanie było ok. Problem był z redukcją i "szybkim odejściem" z jazdy
    "spacerowej". Dojeżdzasz spacerowo do świateł, zmienia się na żółte,
    butujesz w podłogę... a samochód przetacza się majestatycznie na
    późnopomarańczowym i... dostaje niezłego kopa ale już za skrzyżowaniem.
    Nie wiem co robiłem źle, bo pedał w podłodze czyli kickdown powinien
    zadziałać, a ten nie jedzie - ale to był jakiś dizel więc pewnie miał
    turbo - nie miałem czasu tego rozgryzać, bo nim tylko kolka razy
    jechałem. Przestawienie na sport skutkowało, ze cały czas jechał na 3k
    RPM co w dizlu może do szału doprowadzać. Nie wiem, może coś nie tak
    było z samochodem (passat dizel 2,0 jakieś 140 koni), może ze mną bo na
    co dzień benzyną z ręczną skrzynią jeźdzę. W innych automatach było ok,
    lag był raczej na sprężarkę - ale to były automaty z dużymi silnikami.
    Więc może po prostu jak masz 200 koni, to ten lag mniej boli, niż przy 100;)

    Generalnie z tego co rozmawiałem ze znajomymi ci co jeżdzą w manualu
    mówią, że fajniej manualem a automaty są dla tych co po prostu chcą się
    jak najwygodniej przetoczyć z miejsca na miejsce, a ci co jeździli
    automatami mówią że automaty fajniejsze i w ogóle super i nie chcą już
    ręcznej skrzyni.

    Ja się zaliczam do tych pierwszych, z tym że automatami jeździłem i
    jakoś mnie nie bawią. Ale ja po prostu lubię sobie pociągnąć czasem do
    czerwonego pola i to zdecydowanie fajniej wychodzi w manualu, a machanie
    biegami w korku mi nie przeszkadza. Jak ktoś chce się płynnie i wygodnie
    poruszać, to pewnie jest w tej drugiej grupie;)

    Shrek.

  • 49. Data: 2015-01-11 13:16:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2015 18:43:19 +0100, dddddddd napisał(a):
> [...]
    > interetem i wpisuje w google "co mam robić jak kierowca wciska gaz", po
    > czym szybciutko dostaje odpowiedź i rusza ;)

    Tu teoretycznie jest bardzo szybko.
    Dwa osobne walki umozliwiaja zazebienie drugiego biegu zanim jeszcze
    bedzie potrzebny. Potem wystarczy tylko wylaczyc jedno sprzeglo, a
    wlaczyc drugie.

    Ale jak w praktyce to nie wiem, szczegolnie przy ruszaniu - tu moze
    byc jakies zabezpieczenie, ze rusza sie powolutku.

    Czas 0-100 sugeruje ze nie ustepuje to zwyklej skrzyni.

    J.

  • 50. Data: 2015-01-11 13:39:24
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-01-10 22:29, re wrote:

    > Użytkownik "RadoslawF"

    > Ja piszę idioto a nie gadam.
    > ---
    > No i czemu takiemu idiocie jak Ty jeszcze nie znudziło się ?

    Bo idiotow trzeba zwalaczac. Jak sie tego nie robi to jest ryzyko, ze
    idiotyzm sie rozleje. To jak z terroryzmem.

    Mimo wszsytko dziwi mnie zachowanie ludzi. Przeciez jak z siebie
    zrobiles idiote w tak blahej sprawie to jednoczesnie przekreslasz swoj
    potencjalny dorobek we wszystkich innych. Zwyczajnie przestajesz byc
    wiarygodny. To tylko internet ale czy warto?

    --
    mk4