eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzekładnia DSG za i przeciwRe: Przekładnia DSG za i przeciw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
    Date: Sun, 11 Jan 2015 11:32:38 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <m8tjfu$7q2$1@node2.news.atman.pl>
    References: <m86cl0$bmp$2@node2.news.atman.pl>
    <54a6faa1$0$2662$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <54a7d562$0$2650$65785112@news.neostrada.pl>
    <zmcime0h9qxq$.138emipowq4sk.dlg@40tude.net>
    <54a919c4$0$21551$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8roaq$tg0$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1420972350 8002 83.142.198.226 (11 Jan 2015 10:32:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jan 2015 10:32:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <m8roaq$tg0$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554083
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-01-10 18:43, dddddddd wrote:

    > a dużego to ma laga przy ruszaniu/redukcji biegów? mam pierwsze auto z
    > automatem (steptronic?) i to co mnie denerwuje to właśnie ruszanie.
    > Wciskam gaz, auto zastanawia się co ma robić, chyba łączy się z
    > interetem i wpisuje w google "co mam robić jak kierowca wciska gaz", po
    > czym szybciutko dostaje odpowiedź i rusza ;)

    Ruszanie było ok. Problem był z redukcją i "szybkim odejściem" z jazdy
    "spacerowej". Dojeżdzasz spacerowo do świateł, zmienia się na żółte,
    butujesz w podłogę... a samochód przetacza się majestatycznie na
    późnopomarańczowym i... dostaje niezłego kopa ale już za skrzyżowaniem.
    Nie wiem co robiłem źle, bo pedał w podłodze czyli kickdown powinien
    zadziałać, a ten nie jedzie - ale to był jakiś dizel więc pewnie miał
    turbo - nie miałem czasu tego rozgryzać, bo nim tylko kolka razy
    jechałem. Przestawienie na sport skutkowało, ze cały czas jechał na 3k
    RPM co w dizlu może do szału doprowadzać. Nie wiem, może coś nie tak
    było z samochodem (passat dizel 2,0 jakieś 140 koni), może ze mną bo na
    co dzień benzyną z ręczną skrzynią jeźdzę. W innych automatach było ok,
    lag był raczej na sprężarkę - ale to były automaty z dużymi silnikami.
    Więc może po prostu jak masz 200 koni, to ten lag mniej boli, niż przy 100;)

    Generalnie z tego co rozmawiałem ze znajomymi ci co jeżdzą w manualu
    mówią, że fajniej manualem a automaty są dla tych co po prostu chcą się
    jak najwygodniej przetoczyć z miejsca na miejsce, a ci co jeździli
    automatami mówią że automaty fajniejsze i w ogóle super i nie chcą już
    ręcznej skrzyni.

    Ja się zaliczam do tych pierwszych, z tym że automatami jeździłem i
    jakoś mnie nie bawią. Ale ja po prostu lubię sobie pociągnąć czasem do
    czerwonego pola i to zdecydowanie fajniej wychodzi w manualu, a machanie
    biegami w korku mi nie przeszkadza. Jak ktoś chce się płynnie i wygodnie
    poruszać, to pewnie jest w tej drugiej grupie;)

    Shrek.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: