-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
Date: Sun, 11 Jan 2015 11:32:38 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <m8tjfu$7q2$1@node2.news.atman.pl>
References: <m86cl0$bmp$2@node2.news.atman.pl>
<54a6faa1$0$2662$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<54a7d562$0$2650$65785112@news.neostrada.pl>
<zmcime0h9qxq$.138emipowq4sk.dlg@40tude.net>
<54a919c4$0$21551$65785112@news.neostrada.pl>
<m8roaq$tg0$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1420972350 8002 83.142.198.226 (11 Jan 2015 10:32:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jan 2015 10:32:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m8roaq$tg0$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554083
[ ukryj nagłówki ]On 2015-01-10 18:43, dddddddd wrote:
> a dużego to ma laga przy ruszaniu/redukcji biegów? mam pierwsze auto z
> automatem (steptronic?) i to co mnie denerwuje to właśnie ruszanie.
> Wciskam gaz, auto zastanawia się co ma robić, chyba łączy się z
> interetem i wpisuje w google "co mam robić jak kierowca wciska gaz", po
> czym szybciutko dostaje odpowiedź i rusza ;)
Ruszanie było ok. Problem był z redukcją i "szybkim odejściem" z jazdy
"spacerowej". Dojeżdzasz spacerowo do świateł, zmienia się na żółte,
butujesz w podłogę... a samochód przetacza się majestatycznie na
późnopomarańczowym i... dostaje niezłego kopa ale już za skrzyżowaniem.
Nie wiem co robiłem źle, bo pedał w podłodze czyli kickdown powinien
zadziałać, a ten nie jedzie - ale to był jakiś dizel więc pewnie miał
turbo - nie miałem czasu tego rozgryzać, bo nim tylko kolka razy
jechałem. Przestawienie na sport skutkowało, ze cały czas jechał na 3k
RPM co w dizlu może do szału doprowadzać. Nie wiem, może coś nie tak
było z samochodem (passat dizel 2,0 jakieś 140 koni), może ze mną bo na
co dzień benzyną z ręczną skrzynią jeźdzę. W innych automatach było ok,
lag był raczej na sprężarkę - ale to były automaty z dużymi silnikami.
Więc może po prostu jak masz 200 koni, to ten lag mniej boli, niż przy 100;)
Generalnie z tego co rozmawiałem ze znajomymi ci co jeżdzą w manualu
mówią, że fajniej manualem a automaty są dla tych co po prostu chcą się
jak najwygodniej przetoczyć z miejsca na miejsce, a ci co jeździli
automatami mówią że automaty fajniejsze i w ogóle super i nie chcą już
ręcznej skrzyni.
Ja się zaliczam do tych pierwszych, z tym że automatami jeździłem i
jakoś mnie nie bawią. Ale ja po prostu lubię sobie pociągnąć czasem do
czerwonego pola i to zdecydowanie fajniej wychodzi w manualu, a machanie
biegami w korku mi nie przeszkadza. Jak ktoś chce się płynnie i wygodnie
poruszać, to pewnie jest w tej drugiej grupie;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.15 13:16 J.F.
- 11.01.15 13:39 mk4
- 11.01.15 19:36 dddddddd
- 11.01.15 20:11 dddddddd
- 15.01.15 22:50 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=