  • Data: 2009-05-04 21:10:41
    Temat: Przekaźnik na dźwięk
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jaki sposób wykorzystać dźwięk o określonej częstotliwości (generowany
    przez pralkę po zakończeniu prania) na coś co zewrze dwa styki i poda
    sygnał załączenia gdzieś dalej?

    Problem byłby prosty gdybym mógł podłączyć mikrofon do komputera i
    napisać aplikacje która wychwyci te częstotliwość ale to... trudne.

    Do bebechów pralki sie dobrać nie mogę bo na gwarancji jest.

    Skąd pomysł? notorycznie jak robie pranie to zapominam go wyjąc z pralki
    i rozwiesić przez co nie ma w co sie ubrać bo wszystko mokre albo trzeba
    koniecznie wszystko prasować bo tak sie wygniotło przez tyle godzin
    leżenia w pralce.

    w miejscu gdzie jest pralka jest komputer serwer który mogę wykorzystać
    jako maszynę wysyłania SMS po zakończeniu prania.
    Chyba ze macie jakiś inny pomysł niż wykorzystywanie dźwięku
    zakończonego prania. Myślałem o jakiejś (zapomniałem nazwy)
    ?fotodiodzie? która by reagowała na któraś z lampek pralki (ale
    estetykę psuje)