  • 31. Data: 2010-10-27 18:17:31
    Temat: Re: Przejechałem kota
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "=Mich=" napisał w wiadomości grup

    > Moja żonka miała identyczną akcję jak wracała samochodem z Sopotu. Happy
    > endu nie było - sarna zginęła na miejscu. Zatrzymał się jakiś samochód,
    > wysiadło trzech panów, bez słowa zgarnęli sarnę do bagara i się zmyli.
    To ukradli tobie obiad :(

    Moja żona przedwczoraj upolowała niedzielny obiad - tegoroczna sarna.
    Jakoś bez kosztów sie obeszło, lekko zderzak pęknięty. Jak ona to
    zrobiła-nie mam pojęcia

    ----------

    dałeś to mięcho przynajmniej przebadać ?

  • 32. Data: 2010-10-27 18:21:49
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Wojtek Sobociński" napisał w wiadomości grup

    Przejechałem dziś rudego kota, z obróżką, w Milanówku na Ludnej. Szok!
    Wyskoczył z prawej strony prosto pod motor, na skos w lewo przez
    jezdnię. Zdążyłem tylko trochę zwolnić i zebrać się w sobie. Potem
    poczułem że wpadł prosto pod koło, przejechałem (?) po nim jakby
    obydwoma, motor ledwo się zachwiał... i po wszystkim. Obejrzałem się -
    kot się przeturlał po jezdni, podniósł się i uciekł. Wtedy dopiero mi
    się gorąco zrobiło.
    ----

    Przytrąbiłem katamaranem w kota sąsiada, widziałem w lusterku jak salto
    robi,
    skubany leżał kilka dni w rowie, potem się pozbierał i żył jeszcze z 2 lata
    tyle że zęby mu wybiło :) to chyba było jego 6 życie :)

  • 33. Data: 2010-10-28 08:26:43
    Od: "Czart" <a...@p...onet.pl>

    Ja raz po sarnie, ale samochód co go chciałem wysprzedzać ją utłukł. Ja
    byłem bezpośrednio za nim - ciemna noc i deszcz - sarna wyskoczyła z zarośli
    prosto pod samochód -samochodód skasowany, ja zdążyłem jedynie mocniej rece
    na kierownicy zacisnąć i prosto po tej sarnie...
    Nawet sie nie zatrzymałem żeby samochodziarzy sprawdzić bo się przydygałem,
    że jak stanę to nie będe w stanie utrzymać motocykla, dopiero po kilku
    kilosach mi minęło.

    Po za tym raz kiedyś kurę jeszcze jak chromami jeżdziłem to nogą ją
    zachaczyłem.
    Tak się cieszę że po tej sarnie to nie tamtym motorkiem bo pewnie bym leżał.

  • 34. Data: 2010-10-28 10:43:01
    Temat: Re: A ja zebrę!
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-27 13:29, Hinek pisze:

    > Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał

    > W poprzek.
    > Nawet nie drgnela...

    Może była wytarta ;)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 35. Data: 2010-10-28 10:45:56
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-27 18:30, Magic pisze:

    > Gratz ! Jedengo sierściucha mniej.

    > A to jednak nie. Farciarz yebany sierściuch.

    A nie wiadomo co z nim później. Ja też nie wiem czy był pod kołami czy
    go tylko przepchnęło.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 36. Data: 2010-10-29 11:02:52
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-28 10:26, Czart pisze:

    > Po za tym raz kiedyś kurę jeszcze jak chromami jeżdziłem to nogą ją
    > zachaczyłem.
    > Tak się cieszę że po tej sarnie to nie tamtym motorkiem bo pewnie bym leżał.

    Tak sie zastanawiam, jaki motocykl jest najlepszy do przejezdzania
    dziczyzny i zwierzat chowu domowego?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 37. Data: 2010-10-29 11:24:54
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-29 13:02, Michał V-R pisze:

    > Tak sie zastanawiam, jaki motocykl jest najlepszy do przejezdzania
    > dziczyzny i zwierzat chowu domowego?

    Czoper? Kontrolowana strefa zgniotu i takie tam? :P

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 38. Data: 2010-10-29 11:57:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Oct 2010 13:02:52 +0200 osobnik zwany Michał V-R
    wystukał:

    goldas :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2010-10-29 12:51:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-29 13:02, Użytkownik Michał V-R napisał:

    > Tak sie zastanawiam, jaki motocykl jest najlepszy do przejezdzania
    > dziczyzny i zwierzat chowu domowego?

    Trajka oraz wszystkie z koszem bocznym.
    Kosz jest o tyle wygodniejszy że potem "upolowane" trofeum
    nam nie spadnie gdzieś po drodze.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-10-29 13:53:14
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 14:51, RadoslawF pisze:

    > Trajka oraz wszystkie z koszem bocznym.
    > Kosz jest o tyle wygodniejszy że potem "upolowane" trofeum
    > nam nie spadnie gdzieś po drodze.

    A czy to juz nie podchodzi pod klusownictwo?