  • 31. Data: 2021-08-26 10:03:42
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/08/2021 19:13, Myjk wrote:
    > Wed, 25 Aug 2021 08:21:07 +0100, K

    > W praktyce są użyteczne tylko podczas totalnego mleka. W innych warunkach
    > tylne przeciwmłowe więcej szkodzą niż pomagają. Nieznoszę nadgorliwych
    > debili walących po oczach tymi światłami.

    Co do tych z tylu, pelna zgoda. Tez z przodu nigdy mnie nie oslepialy, a
    sporo ludzi uzywa ich zamiast dziennych (w starszych autach)

  • 32. Data: 2021-08-26 10:11:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2021 o 10:03, K pisze:

    > Co do tych z tylu, pelna zgoda. Tez z przodu nigdy mnie nie oslepialy, a
    > sporo ludzi uzywa ich zamiast dziennych (w starszych autach)

    Powiedzcie mi prosze jak przeciwmgielne tylne w dzień i to rozproszone
    ścianą wody może kogoś "oślepić". Przecież to taka sama żarówka jak
    kierunek czy stop. Jak was coś takiego w dzień i w deszczu "oślepia", to
    znaczy że jesteście o rząd wielkości za blisko poprzednika i tyle.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-08-26 11:03:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, viktorius.
    On 26.08.2021 09:23 you wrote:

    > Po dwa to miały Łada, Lublin, coś jeszcze? Ze starych co miały jedno
    > przeciwmgielne, to maluch, PF125 Najczęściej odpowiednikiem
    > symetrycznym po drugiej stronie jest wsteczny. Jak są dwa wsteczne,
    > to i tak przeciwmgielne jest jedno, z lewej, w drugiej lampie jest
    > zaślepka. Wyjątkiem jest 206, gdzie przeciwmgielne jest w zderzaku,
    > na środku.

    W moich dwóch autach statystycznie też jest po jednym.
    Avensis I ma dwa a Chrysler z USA ma zero :P

    --
    Pete

  • 34. Data: 2021-08-26 11:08:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 26.08.2021 10:11 you wrote:

> [...]
    > żarówka jak kierunek czy stop. Jak was coś takiego w dzień i w
    > deszczu "oślepia", to znaczy że jesteście o rząd wielkości za blisko

    No ale po co Ci w dzień przeciwmgielne? Skoro widzisz przed sobą ścianę
    wody, to znaczy że bezpośrednio przed nią jedzie auto.

    No i przepis zakazuje ich używania jeśli widoczność jest większa niż
    50m. W przód :P

    --
    Pete

  • 35. Data: 2021-08-26 11:15:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2021 o 11:08, Pete pisze:

> [...]
    > wody, to znaczy że bezpośrednio przed nią jedzie auto.
    >
    > No i przepis zakazuje ich używania jeśli widoczność jest większa niż

    Zacytujesz?

  • 36. Data: 2021-08-26 11:15:48
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/08/2021 09:11, Shrek wrote:

> [...]
    > kierunek czy stop. Jak was coś takiego w dzień i w deszczu "oślepia", to
    > znaczy że jesteście o rząd wielkości za blisko poprzednika i tyle.

    Meczy oczy i jedzie sie nieprzyjemnie za kims takim kto wlacza je bez
    powodu. Przednie to co innego bo sa nisko i swieca na droge.

  • 37. Data: 2021-08-26 11:36:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2021 06:38:53 +0200, Shrek wrote:

    > Bez przesady - większość daje radę - kwestia ilości wody na jezdni i
    > opon, ale większość daje radę (choć moze i nie powinna próbować)

    Ba - jak jade w Niemczech w czasie deszczu, to widac nawet ze prawie
    wszystkie daja rade i przy 150 :-(

    > Ale tu chodzi o _twoją_ widoczność z tyłu - jak ci wjedzie w dupę debil
    > to pociesza cię że jesteś "moralnym zwycięzcą"?

    A w dodatku - jak nie 150 lewym pasem, to 90 prawym.
    A wtedy za toba 40 ton :-)

    J.

  • 38. Data: 2021-08-26 11:50:52
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-08-26 o 11:03, Pete pisze:
    > Chrysler z USA ma zero :

    uu i zarejestrowany na naszych blachach, a jak to przeglądy przechodzi?
    ;)

    --
    viktorius

  • 39. Data: 2021-08-26 11:57:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, viktorius.
    On 26.08.2021 11:50 you wrote:

    > uu i zarejestrowany na naszych blachach, a jak to przeglądy
    > przechodzi? ;)

    Nie no, rozmawiamy o wyposażeniu fabrycznym ;)

    --
    Pete

  • 40. Data: 2021-08-26 12:02:52
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-08-26 o 11:57, Pete pisze:

    > Nie no, rozmawiamy o wyposażeniu fabrycznym ;)

    Albo o aucie na żółtych ;)

    --
    viktorius