  • 91. Data: 2021-09-01 01:33:15
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.08.2021 o 06:39, Shrek pisze:

    > To chyba kończy temat;) Daj znać ustawodawcy że jest w błedzie i kod na
    > prawku o jeżdzeniu w szkłach jest bez sensu.

    Jest z sensem ale porównanie się krótkowidza do dalekowidza jest bez
    sensu, nawet jak będziesz miał noktowizor/chujwieco.

    Proteza to proteza. Możesz brać udział w paraolimpiadzie zato :)

    Dziesiątki razy robiłem ten test i ZAWSZE wypadał bardzo blado dla
    krótkowidza. Nawet kurwa GWIAZD w nocy nie widzą bez teleskopu!

    P.S.
    Nie potrzebuję z moją widocznością włączania przeciwmgielnych/tylnych w
    deszczu.
    Dlatego podjąłem wątek, bo zastanowiło mnie, dlaczego nie widzisz nawet
    ciemnej dupy :)

    Co innego mgła, gdzie mam wrażenie, że widzę na odległość 50m lub mniej.
    Przydają się wtedy halogeny/przeciwmgielne bo chociaż po poboczu mam
    jakieś odczucie widzialności/odległości (regułka PoRD).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 92. Data: 2021-09-01 02:14:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.08.2021 o 05:27, J.F. pisze:

    > to znaczy tylko tyle, ze mial zle dobrane okulary, ewentualnie ...
    > masz "nadwzrocznosc".

    Sroczność. Doczytaj co to "nadwzrocznosc".

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 93. Data: 2021-09-01 06:16:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2021 o 01:33, LordBluzg(R) pisze:

    > Jest z sensem ale porównanie się krótkowidza do dalekowidza jest bez
    > sensu, nawet jak będziesz miał noktowizor/chujwieco.
    >
    > Proteza to proteza. Możesz brać udział w paraolimpiadzie zato :)

    Ja pierdolę...

    > P.S.
    > Nie potrzebuję z moją widocznością włączania przeciwmgielnych/tylnych w
    > deszczu.

    One nie są dla ciebie.

    > Dlatego podjąłem wątek, bo zastanowiło mnie, dlaczego nie widzisz nawet
    > ciemnej dupy :)

    Filmy dostałeś - chuja tam widzisz i jak sam napisałes po autostradach
    nie jeździsz. Ale wiesz lepiej.

    --
    Shrek

  • 94. Data: 2021-09-01 09:18:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2021 o 06:16, Shrek pisze:

    > Filmy dostałeś - chuja tam widzisz

    Film z uwagi na "płaskość" i bliskość ekranu nie jest odzwierciedleniem
    głębi 3D. Wiedziałem, że odwołasz się do filmu :)

    > i jak sam napisałes po autostradach
    > nie jeździsz. Ale wiesz lepiej.

    Teraz nie jeżdżę w sensie codziennie. W zeszłym roku jeździłem
    codziennie. Przez rok, chyba się ta mgła za samochodem nie zmieniła :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 95. Data: 2021-09-01 11:06:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.09.2021 o 09:18, LordBluzg(R) pisze:

    > Film z uwagi na "płaskość" i bliskość ekranu nie jest odzwierciedleniem
    > głębi 3D. Wiedziałem, że odwołasz się do filmu :)

    Zrób sobie dokładne badanie stereometrem, kilkukrotne to zobaczysz jaki
    masz wynik. Tylko nie wyskakuj, że robiłeś badanie godzinę temu i masz
    100% :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 96. Data: 2021-09-01 17:57:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Film z uwagi na "płaskość" i bliskość ekranu nie jest odzwierciedleniem
    > głębi 3D. Wiedziałem, że odwołasz się do filmu :)

    Dobra widzę, że żadne argumenty cię nie przekonają że lepiej być
    widocznym niż nie. Musisz koniecznie napisać do ustawodawcy żeby
    zabronił świateł mijania włączać i kamizelek odblaskowych - bo potem
    ludzie po autostradach zapierdalajo, jak widzio.

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2021-09-01 18:06:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2021 o 11:06, LordBluzg(R) pisze:

    > Zrób sobie dokładne badanie stereometrem, kilkukrotne to zobaczysz jaki
    > masz wynik.

    Może jeszcze kolonoskopię:P

    Tylko nie wyskakuj, że robiłeś badanie godzinę temu i masz
    > 100% :D

    Godzinę temu nie, ale trzykrotnie miałem (biurokracja we firmie i pełna
    psychotechnika żeby prowadzić służbowe auto z paxami). Nie wiem w ilu
    procentach - po prostu zdałem.

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2021-09-02 11:56:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2021 11:06:04 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Zrób sobie dokładne badanie stereometrem, kilkukrotne to zobaczysz jaki
    > masz wynik. Tylko nie wyskakuj, że robiłeś badanie godzinę temu i masz
    > 100% :D

    A czemu nie - moze robil :-)

    Tylko ze imo na tych odleglosciach, to stereoskopia nic nie daje.
    Zaslon sobie jedno oko i zobacz jak jezdzisz :-)

    J.

  • 98. Data: 2021-09-02 11:56:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

  • 101. Data: 2021-09-02 12:08:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2021 02:14:36 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Sroczność. Doczytaj co to "nadwzrocznosc".

    To jak sie nazywa "nadzwyczanie dobry wzrok" ?

    J.