  • 21. Data: 2007-07-04 07:19:10
    Temat: Re: Prosze o opinie o exatel-u
    Od: <a...@g...pl>

    > drogo czyli 310zł przy 10Mbps
    >
    > konkurencja poza TP S.A. poniżej lub grubo poniżej 300zł/Mbps.
    > Ostatnio już nawet padły oferty <200zł/Mbps ;) i to od dwóch operatorów co
    > mnie niezmiernie cieczy i umożliwia mi wybranie najciekawszego operatora
    > przy wolumenie ok 15~20Mbps.

    jak chcecie to moge wam obnizyc exatela do/ponizej 200zl/mb przy laczach
    powyzej 10mb
    procedurka to cesja lacza na posrednika i fv od posrednika zeby zachowac
    numeracje ip
    posrednikowi zalezy na wolumenie ruchu wiec bedzie na was zarabial
    przyslowiowa zlotowke
    a reszta bez zmian, z wyjatkiem duzego zwiekszenia SLA - do poziomu
    posrednika
    czyli naprawa /nie reakcja na awarie tylko naprawa/ w 4-5 h od momentu
    zgloszenia
    apropo tanich lacz - np futuro tez oferowalo tanie lacza tyle ze okazywalo
    sie ze po godz pracy
    biura np lacze mialo duzo mniejsza przepustowosc lub okresowo przepustowosc
    spadala.
    interkonekt kosztuje stala kase wiec nie ma sie co oszukiwac - jak masz za
    tanie lacze to
    nie dlatego ze operator za ciebie zaplaci tylko albo masz mniejszy
    interkonekt do np tp czy
    zagranicy albo masz lacze upychane z innymi i jedziecie wspolnie - jeden
    wiecej obciazy
    drugi ma mniej. jak w neostradzie ;)

  • 22. Data: 2007-07-05 11:17:08
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

> [...]
    > interkonekt do np tp czy
    > zagranicy albo masz lacze upychane z innymi i jedziecie wspolnie - jeden

    Nnie w tym przypadku.
    Mam w umowie wpisane gwarantowaną pełną przpustowośc bez degradacji ruchu do
    jakichkolwiek operatorów !!!

  • 23. Data: 2007-07-05 16:54:10
    Od: <a...@g...pl>

    > Nnie w tym przypadku.
    > Mam w umowie wpisane gwarantowaną pełną przpustowośc bez degradacji ruchu
    > do
    > jakichkolwiek operatorów !!!

    rozni operatorzy roznie to traktuja
    nie powiesz mi ze dawne futuro tak nie robilo - tez mialem w umowie
    zglaszalem uszkodzenie i za 15 min bylo ok
    netia - tez ma w umowie ale zagranica czasem sie sypie
    exatel - jak na razie ok, ale dopiero potestuje
    gts - zalezy gdzie jestes wpiety
    crowley - po awanturach jest na razie ok

    wiec albo siedzisz i kontrolujesz online operatora caly czas albo mu ufasz
    ze jest w umowie i tak jest na laczu, a jak wiesz bez uszczerbku na
    przepustowosci /ruchu klientow/ tego tak naprawde nie sprawdzisz
    zalezy tez czy jestes podlaczony
    - radio 155mb - ok
    - radnio punkt-punkt - no w miare ok
    - lmds itp - no upierajac sie do domu sie nada
    wydajnosc pakietowa radia tez swoje robi