  • 1. Data: 2007-05-08 09:10:30
    Temat: Zapraszam do testowania - Porównaj oferty, zasięg, ceny itd.
    Od: "AS" <z...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Krótko , proszę o odwiedzenie pierwszej wersji serwisu porównujacego , oferty
    dostawców internetu, telewizji , telefoni i usługi zintegrowanej ( Pakietów)
    Można wyrazić opinie o usłudze , dostawcy i porównac cenowo , technicznie
    oraz zasieg proponowanych usług .Wkrótce więcej.
    TU->
    www.optynet.pl

    oczywiście jest to ver1 rozwijana codziennie i aktualizowana,
    Dostępne jest również forum.

    Pozdrawiam
    AS
    k...@t...pl

  • 2. Data: 2007-05-08 10:45:17
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Asmodeusz napisał(a):

    > Koncepcja mi się podoba. Mam nadzieję że będzie rozwiajana.
    > Czy w dalszych planach będą też ujęci mali operatorzy?

    i ewentualne stowarzyszenia?;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 3. Data: 2007-05-08 10:48:24
    Od: Asmodeusz <c...@a...naspam.prv.pl>

  • 4. Data: 2007-05-08 16:54:28
    Od: none <n...@n...pl>

    Waldemar Fraś wrote:

    > i ewentualne stowarzyszenia?;)

    Podobne incjatywy:

    http://www.radiowy.pl
    http://isp.krakow.pl
    http://www.isp.e-poz.net

  • 5. Data: 2007-05-08 17:56:36
    Od: "AS" <z...@N...gazeta.pl>

    none <n...@n...pl> napisał(a):

    > Podobne incjatywy:
    >
    > http://www.radiowy.pl
    > http://isp.krakow.pl
    > http://www.isp.e-poz.net

    Dziękuje za te linki wyżej , ale www.optynet.pl to troszke inna konwencja
    idąca bardziej zaawansowane narzedzie porównujące oferty usług, opini itd. ,
    zasięg na strefie jest ułatwieniem w poszukiwaniu najlepszej oferty.
    Wystarczy "poklikać" po stronie aby się o tym przekonać.

    Co do pytania o możliwości dodawania i edytowania samodzielnie ofert
    mniejszych firm to oczywiście taka możliwość będzie udostępniona po
    autoryzacji konta już niedługo, na dziś wyświetlone są najwięksi dostawcy.
    Natomiast jeśli ktoś chce umiescić oferty swojej firmy już teraz to proszę o
    e-mail na k...@t...pl ( w innych sprawach też)

    Co do rozwoju to proszę jak ktoś zechce zerkać co jakis czas, a sam się
    przekona, pisanie o przysłowiowych gruszkach jest zbedne ;)

    Pozdrawiam Serdecznie i dziękuje za posty
    AS
    k...@t...pl
    gg3322727

  • 6. Data: 2007-05-14 18:45:07
    Od: "AS" <z...@N...gazeta.pl>

    AS <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przekona, pisanie o przysłowiowych gruszkach jest zbedne ;)
    >
    > Pozdrawiam Serdecznie i dziękuje za posty

    Istnieje już możliwość edycji własnego konta , konto zakładamy na prośbe, w
    związku z tym jesli ktoś chciałby dodać lub edytowac operatora lub istniejące
    dane i oferty
    prosze o kontakt na
    k...@t...pl

  • 7. Data: 2007-09-12 18:43:32
    Od: "as" <z...@N...gazeta.pl>

    AS <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > >
    > Istnieje już możliwość edycji własnego konta , konto zakładamy na prośbe,
    > związku z tym jesli ktoś chciałby dodać lub edytowac operatora lub

    wkrótce nowe funkcjonalnosci i wygląd