  • 1. Data: 2007-05-10 12:20:16
    Temat: Gdzie zgłosić fakt wysyłania przez jedną firmę SPAMu?
    Od: Maciej Wyka <b...@g...com>

    Witam,

    Chciał bym się dowiedzieć gdzie najlepiej zgłosić fakt wysyłania
    SPAMu. Jak wiemy taki proceder jest w zabroniony przez polskie prawo.
    Firma ta wysyła SPAM mimo wyraźnej prośby ze strony adresata o
    zaprzestanie wysyłania reklam na ten adres.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-05-10 12:50:42
    Od: Sławomir Bem <s...@d...piachu>

    Użytkownik "Maciej Wyka" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    mail.com...
> [...]
    > Firma ta wysyła SPAM mimo wyraźnej prośby ze strony adresata o
    > zaprzestanie wysyłania reklam na ten adres.

    1. Do ISP spamera
    2. Do spamcopa
    3. Na policje

    --
    s.

  • 3. Data: 2007-05-10 13:39:13
    Od: Maciej Wyka <b...@g...com>

    Sławomir Bem <s...@d...piachu> wrote:

    > 2. Do spamcopa

    Cholera, jak to się tam zgłasza, przejrzałem całą ich stronę i nie
    widzę tam nic na temat zgłoszenia konkretnego przypadku spamowania.

  • 4. Data: 2007-05-10 15:27:43
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Maciej Wyka <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    gmail.com>
    > Cholera, jak to się tam zgłasza, przejrzałem całą ich stronę i nie
    > widzę tam nic na temat zgłoszenia konkretnego przypadku spamowania.

    www.nospam-pl.net/walka.php#D
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2007-05-10 21:56:00
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Firma ta wysyła SPAM mimo wyraźnej prośby ze strony adresata o
    > zaprzestanie wysyłania reklam na ten adres.

    dobre rady zawsze w cenie: pl.internet.mordplik

    Alex.

  • 6. Data: 2007-05-11 01:45:22
    Od: India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com>

    Maciej Wyka napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Chciał bym się dowiedzieć gdzie najlepiej zgłosić fakt wysyłania
    > SPAMu.

    f pisdzie sfoyey matóli
    --
    India
    Dobra Pedofilka Z Internetu

    n...@j...cz || Tlen: nuriam || gg: 200990

  • 7. Data: 2007-05-11 01:48:17
    Od: India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com>

    Alex D. B. napisał(a):

    > Użytkownik "Maciej Wyka" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    mail.com...

    > dobre rady zawsze w cenie: pl.internet.mordplik
    >

    > Alex.
    TY YESTEś TA ALEXIS CO TO SIEM HóYOM NIE KłANIA?

  • 8. Data: 2007-05-11 10:27:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello India,

    [...]