  • 21. Data: 2009-11-30 06:40:26
    Temat: Re: Prosba o ocene zestawu z marketu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz napisał(a):

    [...]

    > Cena za calosc to 1999.

    Cena wskazuje na mocno wytanione podzespoly. Jesli nie daja 3 lat
    gwarancji w standardzie to omijalbym z daleka.

    j.

  • 22. Data: 2009-11-30 06:41:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Nie oplaca sie, bo nie wiadomo co tam siedzi a cena nie jest atrakcyjna.
    > Jak jestes zainteresowany i nie siedzisz w sprzecie to moge Ci wyslac
    > przykladowa konfiguracje za 200/300zl wiecej ale z 4GB RAMu, z dobrym,
    > cichym zasilaczem (Corsair 400W), porzadna obudowa (Antec Three
    > Hundred), tym samym procem i karta graficzna wedle potrzeb (9600GT/9800GT).

    W Windowsem i monitorem 21"?

    j.

  • 23. Data: 2009-11-30 08:19:26
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-30 01:42, Użytkownik Maciej Browarczyk napisał:

    > Osobiscie uwazam, ze zlozenie komputera na wlasna reke ma wiecej plusow
    > niz minusow, nie trzeba sie znac, wystarczy wejsc na sensowne forum i
    > zapytac ludzi/poczytac watki.

    Odradzam.
    W pierwszej kolejności odzywają się fanatycy forsujący w przykładowych
    zestawach podzespoły swoich ulubionych firm.
    W drugiej odzywają się ludzie praktycznie bez doświadczenia ale
    którzy złożyli w przeciągu ostatniego roku jeden zestaw dla siebie
    lub znajomych czy rodziny i w swojej opinii są fachowcami.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-11-30 08:52:49
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    JoteR wrote:
    > Nie. Czekam na uczciwe porównanie. Ale jak widzę, podobnie jak w
    > przypadku wątku o komputerze z Biedronki, się nie doczekam. Za to
    > napuszonych stwierdzeń, które okazują się bez pokrycia - i owszem.

    zestaw, o którym mowa w tym wątku, też zdaje się jest z oferty
    Biedronki... "bo wędlina była nieświeża" ;)

    pozdrowienia,
    shadow

  • 25. Data: 2009-11-30 11:30:48
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Mariusz wrote:
> [...]
    > Wstydliwie musze przyznac, ze moja wiedza na temat podzespolow
    > zatrzymala sie na etapie GF4Ti i Athlonow XP :) Zamierzam kupic nowy
    > komputer, ktory bedzie mi sluzyl glownie do przegladania internetu,
    > pracy (aplikacje biurowe), rzadziej jakiejs rozrywki w postaci filmu,
    > czy niezaawansowanej graficznie gierki. Jeden z marketow bedzie mial
    > wkrotce w sprzedazy zestaw komputerowy o nastepujacej konf.:
    >
    > - procesor Intel Dual Core E6300 2,8 GHz
    > - pamiec 3 GB
    > - dysk twardy 500 GB
    > - k. graf. GB GF9400 GT //GB oznacza chyba GigaByte?

    Karta grafiki troche cienka, przy 16 rdzeniach nie włączy PhysX,
    Ale za ta cenę nieżle.

    miab

  • 26. Data: 2009-11-30 18:36:22
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 29-11-2009 o 11:27 Mariusz napisał na pl.comp.pecet:

    > - procesor Intel Dual Core E6300 2,8 GHz
    > - pamiec 3 GB
    > - dysk twardy 500 GB
    > - k. graf. GB GF9400 GT //GB oznacza chyba GigaByte?
    > - naped DVD +/- RW
    > - czytnik kart pamieci 9-1
    > - monitor 21,5" //chyba Samsung
    > - bezprzewodowa mysz i klawiatura
    > - Windows 7 Home Premium

    Czytając ten wątek już dochodziłem do wniosku, że ten zestaw
    z Biedronki to jakaś "marketowa" perełka :)Pomijając fakt,
    że o częściach prawie nic nie wiadomo (i o to przecież chodzi)
    pokusiłem się o złożenie podobnego zestawu w sklepie internetowym.

    Procesor:AMD Athlon II X2 250 /3.0GHz,65W, BOX, AM3/ 235 zł
    Płyta główna:Gigabyte MA785GMT-UD2H /AMD 785G, DDR3 1333/ 295 zł
    Pamięć RAM:Kingston 3GB (3x1GB) 1333MHz CL9 199 zł
    Dysk twardy:Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3 185 zł
    Nagrywarka DVD:LG GH22NS50 SATA SecurDisc (black) 99 zł
    Klawiatura:Labtec Media Wireless Desktop 800 69 zł
    Obudowa:ModeCom Debut mini black (bez zasilacza) 130 zł
    Zasilacz:Corsair 400W [CMPSU-400CXEU] 190 zł
    Monitor:Samsung 2233SN (5ms, FullHD) 599 zł
    System Operacyjny:Microsoft Windows 7 Home Premium OEM 32 355 zł
    2356 zł brutto wszystkie ceny z ESC.

    Odliczając zasilacz, który i tak miał być wymieniony, a także
    ok 40zł od monitora (o tyle można kupić taniej w innym sklepie)
    http://www.iurl.pl/?6ymNJ , wychodzi 2126 zł.

    Za kwotę niewiele wyższą od 100zł otrzymujemy:
    Lepszy procesor (http://www.iurl.pl/?0fhQ2), energooszczędną
    pamięć DDR3, świetny dysk, równie mało wydajną, za to cichą
    i energooszczędną grafikę(może ktoś nie wierzy:
    http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=5362-2)
    nowoczesną, rozbudowywalną płytę dobrej klasy i prawie na pewno
    lepsza klawiatura i obudowa.
    Monitor wygląda na model 2233SN (lub 2233BW w co wątpię, bo jest
    droższy). Pierwszy pozbawiony jest DVI, drugi ma mniejszą
    rozdzielczość. Ja bym na taki się nie pokusił.

    No i podziw nad tym zestawem z marketu prysł...

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 27. Data: 2009-12-01 00:36:48
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    Wiesław pisze:

> [...]
    > że o częściach prawie nic nie wiadomo (i o to przecież chodzi)
    > pokusiłem się o złożenie podobnego zestawu w sklepie internetowym.

    Zgadza sie, to sprzecior z Biedronki, nie chcialem byc posadzony o
    robienie im reklamy, a czasem ogladam ich oferte artykulow
    przemyslowych, bo potrafia miec dobre rzeczy w rownie dobrych cenach,
    wiec bylem ciekaw jak sprawa ma sie z o wiele bardziej zlozonymi pod
    wzgledem mozliwosci konfiguracji komputerami..

> [...]
    > Monitor:Samsung 2233SN (5ms, FullHD) 599 zł
    > System Operacyjny:Microsoft Windows 7 Home Premium OEM 32 355 zł

    Tu przynajmniej czarno na bialym jakie podzespoly, a tam pewnym moglem
    byc jedynie procesora, po czesci monitora, no a sama karta graficzna
    GigaByte kto wie, czy nie z 64 bitowa szyna pamieci. Mimo iz nie gram
    prawie wcale, to nie lubie rzeczy o ograniczonej funkcjonalnosci, np.
    karty graficzne z tasiemka sygnalowa do zlacza D-Sub, zamiast sciezkami
    na plytce.

    Dziekuje i pozdrawiam,

    --
    Mariusz

  • 28. Data: 2009-12-01 09:46:03
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Wiesław wrote:
    > [...] równie mało wydajną, za to cichą i energooszczędną grafikę

    wiemy, czy to "zintegrowana" 9400, czy może oddzielna karta z 9400GT?

    pozdrowienia,
    shadow

  • 29. Data: 2009-12-01 10:38:41
    Od: Wiesław <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Potega" napisał:

    > wiemy, czy to "zintegrowana" 9400, czy może oddzielna karta z 9400GT?

    Nic nie wiemy. Jeżeli nawet jest to oddzielna karta, to może
    być wersja 64bit. Wtedy będzie miała i tak masakryczną wydajność.
    Może być gorsza niż ta zintegrowana - trudno powiedzieć.

    --
    Wiesław

  • 30. Data: 2009-12-01 10:45:11
    Od: Wiesław <u...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" napisał :

> [...]
    > prawie wcale, to nie lubie rzeczy o ograniczonej funkcjonalnosci, np.
    > karty graficzne z tasiemka sygnalowa do zlacza D-Sub, zamiast sciezkami na

    Dlatego taka moja drobna sugestia, że może warto dopłacić do lepszej
    karty parę złotych i mieć spokojne sumienie.
    Np coś takiego: http://www.kirk.pl/pricelist/item.aspx?PID=C9201145

    --
    Wiesław