  • 1. Data: 2009-11-28 14:18:49
    Temat: phenom II X3 i brak jednego rdzenia
    Od: "Robson" <r...@v...pl>

    Witam

    Po podkręceniu mnożnikiem procesora Phenom II X3 720 (do 3,5 GHz), procesor
    jest widziany jako 2 rdzeniowy. CPU-Z pokazuje name procesor Athlon II X2
    520 choć w specyfikacji pokazuje ze to Phenom II X3 720. W biosie widziany
    jest poprawnie. Czy trzecie jądro mogło się uszkodzić podczas tego
    podkręcania? Temp po podkręceniu nie przekroczyła 54 st przy pełnym
    obciążeniu, napięcie regulowane było automatycznie i wynosiło 1.3 V.

    Dziękuje za odpowiedzi

    Robson

  • 2. Data: 2009-11-28 15:15:25
    Temat: Re: phenom II X3 i brak jednego rdzenia
    Od: "Robson" <r...@v...pl>

    Wyłączyłem komputer na godzinę i ... rdzeń sie pojawił. Nie rozumie co
    mogłobyc przyczyną. Restartowałem komputer kilkanaście razy, ładowałem
    domyślne ustawienia, nawet wgrałem bios jeszcze raz.