    From: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prosba o ocene zestawu z marketu
    Date: Mon, 30 Nov 2009 19:36:22 +0100

    Dnia 29-11-2009 o 11:27 Mariusz napisał na pl.comp.pecet:

    > - procesor Intel Dual Core E6300 2,8 GHz
    > - pamiec 3 GB
    > - dysk twardy 500 GB
    > - k. graf. GB GF9400 GT //GB oznacza chyba GigaByte?
    > - naped DVD +/- RW
    > - czytnik kart pamieci 9-1
    > - monitor 21,5" //chyba Samsung
    > - bezprzewodowa mysz i klawiatura
    > - Windows 7 Home Premium

    Czytając ten wątek już dochodziłem do wniosku, że ten zestaw
    z Biedronki to jakaś "marketowa" perełka :)Pomijając fakt,
    że o częściach prawie nic nie wiadomo (i o to przecież chodzi)
    pokusiłem się o złożenie podobnego zestawu w sklepie internetowym.

    Procesor:AMD Athlon II X2 250 /3.0GHz,65W, BOX, AM3/ 235 zł
    Płyta główna:Gigabyte MA785GMT-UD2H /AMD 785G, DDR3 1333/ 295 zł
    Pamięć RAM:Kingston 3GB (3x1GB) 1333MHz CL9 199 zł
    Dysk twardy:Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3 185 zł
    Nagrywarka DVD:LG GH22NS50 SATA SecurDisc (black) 99 zł
    Klawiatura:Labtec Media Wireless Desktop 800 69 zł
    Obudowa:ModeCom Debut mini black (bez zasilacza) 130 zł
    Zasilacz:Corsair 400W [CMPSU-400CXEU] 190 zł
    Monitor:Samsung 2233SN (5ms, FullHD) 599 zł
    System Operacyjny:Microsoft Windows 7 Home Premium OEM 32 355 zł
    2356 zł brutto wszystkie ceny z ESC.

    Odliczając zasilacz, który i tak miał być wymieniony, a także
    ok 40zł od monitora (o tyle można kupić taniej w innym sklepie)
    http://www.iurl.pl/?6ymNJ , wychodzi 2126 zł.

    Za kwotę niewiele wyższą od 100zł otrzymujemy:
    Lepszy procesor (http://www.iurl.pl/?0fhQ2), energooszczędną
    pamięć DDR3, świetny dysk, równie mało wydajną, za to cichą
    i energooszczędną grafikę(może ktoś nie wierzy:
    http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=5362-2)
    nowoczesną, rozbudowywalną płytę dobrej klasy i prawie na pewno
    lepsza klawiatura i obudowa.
    Monitor wygląda na model 2233SN (lub 2233BW w co wątpię, bo jest
    droższy). Pierwszy pozbawiony jest DVI, drugi ma mniejszą
    rozdzielczość. Ja bym na taki się nie pokusił.

    No i podziw nad tym zestawem z marketu prysł...

    --
    Wiesław
    Opera Mail