  • 21. Data: 2009-07-29 17:39:12
    Temat: Re: Prośba o ocenę zestawu
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Rako pisze:
    > To mnie nie pocieszyłeś... chciałem pograć w 1920x1080 :(
    W sumie.. załważyłem po zmianie monitora na 1680x1050 że działa
    praktycznie tak samo (marnie). Byćmoże wpływ rozdzielczości nie jest tak
    istotny jak się wydaje, ale 1920x1080 może być już ciężko, to prawie 2x
    więcej danych do obróbki

    > A ile masz ramu na grafice? I czy w 4870x2 działa to tak, ze ram jest per
    > układ, czyli mając 2GB zawartość jest "zduplikowana" (określenie umowne).?
    4870x2 to dwie oddzielne karty (z crossfire) tyle że zrealizowane na 1
    płytce fizycznej, każda z nich ma (u mnie) 1GB ramu, nie istnieje coś
    takiego jak jego współdzielenie czy dynamiczna alokacja. W dodatku widzę
    po temperaturach obu czipów że gta w ogóle z drugiego GPU nie korzysta -
    tylko jednemu rośnie znacznie temperatura (drugiemu tylko trochę, z
    powodu ogólnego wzrostu temperatury w obudowie/na karcie).
    Tak więc 1x 4980 1GB na pewno będzie szybsze i lepsze niż 4870x2 z 2x512MB.
    W dodatku przy gta suwak ilości detali/czegośtam robi się żółty i nie
    pozwala jechać dalej w kierunku maksimum, twierdząc że już używam ~980MB
    z 1024MB ramu grafiki (bo karta ma 2x 1GB, a nie jak marketoidy piszą
    2GB), tak więc nie zaryzykowałbym karty z 512MB

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 22. Data: 2009-07-29 20:06:23
    Od: "Andre" <andrehull@cut_poczta_this.fm>

    Rako wrote:

    > Zgadzam sie, że samochodówka na 50" wygląda lepiej niż na 22-24", ale
    > 50" nie mam, a monitor i tak będę kupował, wiec problem jest
    > sprowadzony do konsola na 24" czy PC na 24". I tu wygląda to trochę
    > inaczej.

    polecam puscic gry z rzutnika.
    nie ma lepszej opcji niz samochodowka na pol sciany! ;)
    i oczu nie psujesz ;)

    Andre