  • 1. Data: 2009-07-28 20:40:38
    Temat: Szlaczki zamiast polskich znaków
    Od: Adam Gawenda <U...@p...pl>

    Witajcie

    Z góry przepraszam, że nie na temat grupy.
    Powiedzcie mi dlaczego nie widzę polskich znaków w postach niektórych
    użytkowników grupy jest to moja wina czy inni użytkownicy źle kodują znaki?

  • 2. Data: 2009-07-28 21:56:33
    Temat: Re: Szlaczki zamiast polskich znaków
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 28.07.2009 22:40, Adam Gawenda pisze:
    > Powiedzcie mi dlaczego nie widzę polskich znaków w postach niektórych
    > użytkowników grupy jest to moja wina czy inni użytkownicy źle kodują znaki?

    Bardzo dużo użytkowników Microsoft Outlook Expressa ma źle
    ustawione kodowanie polskich znaków i faktycznie w innych
    programach może być widać krzaki zamiast poprawnych liter
    (czego na przykład ja doświadczam).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-07-29 17:26:57
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ciekawie, ja korzystam z Mozilli Thunderbird i zawsze mi dobrze
    wyświetla polskie znaki.

  • 4. Data: 2009-07-29 20:36:00
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Gawenda" <U...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Powiedzcie mi dlaczego nie widzę polskich znaków w postach niektórych
    > użytkowników grupy jest to moja wina czy inni użytkownicy źle kodują

    Na szczęście nie czyni to tych postów nieczytelnymi chyba...

    Feromon

  • 5. Data: 2009-07-29 21:07:03
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Gupik pisze:
    > ciekawie, ja korzystam z Mozilli Thunderbird i zawsze mi dobrze
    > wyświetla polskie znaki.

    Potwierdzam, Pan Radosław niech sobie zainstaluje TT ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2009-07-29 22:49:33
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 29.7.2009, Piotr M napisał(a):

    > Potwierdzam, Pan Radosław niech sobie zainstaluje TT ;)

    To teraz zajrzyj do nagłówków postów "Pana Radosława" i sprawdź jak
    przedstawia się jego 'newsreader'. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 7. Data: 2009-07-29 22:56:11
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    > Potwierdzam, Pan Radosław niech sobie zainstaluje TT ;)

    To teraz obaj zajrzyjcie do nagłówków postów "Pana Radosława" i sprawdźcie
    jak przedstawia się jego 'newsreader'. ;D

    BTW. Twój post to *mocna* ironia na post Gupika czy faktyczne
    potwierdzenie? Mam wątpliwości ze względu na emotkę. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 8. Data: 2009-07-29 22:58:52
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 28.7.2009, Adam Gawenda napisał(a):

    > Z góry przepraszam, że nie na temat grupy.

    Z góry przepraszam, że nasikam na podłogę, ale już dłużej nie wytrzymam.
    :/

    > Powiedzcie mi dlaczego nie widzę polskich znaków w postach niektórych
    > użytkowników grupy jest to moja wina czy inni użytkownicy źle kodują znaki?

    Użytkownicy. Rozwiązanie - przy braku deklaracji jako domyślne kodowanie
    ustawić ISOLatin2.
    --
    _____ __________________________

  • 9. Data: 2009-07-31 10:10:16
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Gupik pisze:
    > ciekawie, ja korzystam z Mozilli Thunderbird i zawsze mi dobrze
    > wyświetla polskie znaki.

    To teraz ustaw kodowanie UTF-8 jako domyślne dla grupy.
    Voila, w wiadomościach bez prawidłowego oznaczenia kodo-
    wania zobaczysz szlaczki...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |