  • 1. Data: 2009-07-27 22:02:18
    Temat: Crunchpad - już niedługo na rynku?
    Od: "Ajoka" <a...@w...pl.TNIJOGON>

    Crunchpad -
    notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
    A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.
    Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

    http://www.proline.pl/sklep.php?n=crunchpad-8211-juz
    -niedlugo-na-rynku

  • 2. Data: 2009-07-27 22:12:46
    Temat: Re: Crunchpad - już niedługo na rynku?
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 28 Jul 2009 00:02:18 +0200, "Ajoka"
    <a...@w...pl.TNIJOGON> wrote:

> [...]
    >A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.
    >Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

    ale to urzadzenie, przeciez, nie konkuruje z netbookami, ktore jednak
    maja o wiele wieksze mozliwosci. juz na rynku jest kindle DX, w
    japonii jest juz dostepna FLEPia. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 3. Data: 2009-07-28 06:09:40
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 00:02:18 +0200, Ajoka napisał(a):

    > Crunchpad -
    > notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
    > A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.

    Nie jestem taki przekonany, że go mają.
    Te zdjęcia - z wyjątkiem zawartości strony - są identyczne jak
    te, które krążyły po sieci jeszcze niedawno, ale też nie są
    identyczne z najnowszymi zdjęciami Crunchpada na stronie
    TechCrunch. Dlatego też coś mi się wydaje, że to montaż
    w celach reklamowych.

    Co nie zmienia faktu, że samo urządzenie wygląda bardzo ciekawie
    i jeśli tylko cena będzie znośna, to sobie je sprawię - nie liczyłbym
    jednak, że będzie u nas dostępne w tym roku...

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 4. Data: 2009-07-28 07:52:05
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-28 00:02, Użytkownik Ajoka napisał:
> [...]
    > A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.
    > Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

    Brednie.
    Nie notebook tylko tablet.
    Jego fotki publikowali już w styczniu.
    Gdzieś niedawno czytałem że będzie to na VIA nano (wolniejsze od
    Atoma) z rozdzielczością 1024x768 i przypuszczalną ceną u nas 2 tyś.

    Wejdź sobie na allegro do działu notebooki, wpisz w wyszukiwarkę
    tablet i zobaczysz jaka jest konkurencja, do kupienia od dawna.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-07-28 18:02:06
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Ajoka wrote:
    > notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
    > A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.
    > Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

    Nie ma to jak gadka pod publiczke. Jakie "zniechęcenie Arringtona do coraz
    to droższych zabawek"? Przeciez takie gadzety sa coraz tansze, a popyt
    stale rosnie. Poza tym... aluminiowa obudowa? Aluminium nadaje sie (od
    biedy) do malych gadzetow, a i w nich lubi sie odksztalcac. Nie wyobrazam
    sobie aluminiowej obudowy takiego kolosa. Co innego magnez, tytan... ale
    te sa drogie i stosunkowo kruche.

    Co nie zmienia faktu, ze wyglada to calkiem interesujaco. :) Choc i tak
    wolalbym cos z e-inkiem.

    k,

  • 6. Data: 2009-07-29 04:20:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 28 Jul 2009 20:02:06 +0200, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    >Co nie zmienia faktu, ze wyglada to calkiem interesujaco. :) Choc i tak
    >wolalbym cos z e-inkiem.

    tylko, ze ta technologia nie nadaje sie na co bardziej dynamiczne
    wyswietlanie ze wzgledu na dlugi czas przerysowywania ekranu.
    filmu na youtubie to bys nie obejrzal. <rs>

  • 7. Data: 2009-07-29 08:16:15
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    <a...@w...pl.TNIJOGON> wrote:

    >Crunchpad -
    >notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
    >A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.
    >Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

    Nie. To jest po prostu niewygodne. Swgo czasu miałem okazję ciut
    pobawić się taką "klawiaturą" holograficzną. Wyświetla toto na stole
    siatkę klaiwszy i można pisać. Tylko że to koszmarnie niewygoden.
    Jednak klasyczna klawiatura ma jednka wydzielone klawisze w które
    zdecydowanie łatwiej trafić. Ma wyczuwalny klik. Na płaskiej
    powierzchni nic z tego sie nei wyczuwa. Pisałem na tym wolniej nizna
    klawiaturze kciukowej do telefonu i poełniałem mase literówek.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-07-29 15:07:19
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 10:16:15 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]
    >powierzchni nic z tego sie nei wyczuwa. Pisałem na tym wolniej nizna
    >klawiaturze kciukowej do telefonu i poełniałem mase literówek.

    to zalezy. mnie sie ta klawiatura tez nie podobala, chociaz doceniam
    pomysl. nie podobaja mi sie rowniez klawiatury wirtualne w PDA-ach czy
    iphonach itp. ale znam ludzi, ktorzy jak sie dowiedzieli, ze maja w
    laptopach dotykowy ekran to dziubia wirualne klawiatury na zlozonym
    ekranie. moze bedzie tak, ze kiedys sie trzeba przyzwyczaic, a nowe
    klawiatury beda mniej sredniowieczne. <rs>