  • 11. Data: 2009-07-28 21:16:47
    Temat: Re: Prośba o ocenę zestawu
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Tiber pisze:
    > Silly, silly games nabazgrału:

    > Wina kretynów z Rockstara, wyłącznie. Prawdą jest, że nawet na mocnym
    > sprzęcie ta gra graficznie wygląda so-last-season.

    > Pamiętaj też, że jest to wątek kolegi, który jest nastawiony na kupno
    > peceta, więc weź idź sobie z tą propagandą gdzieś indziej.

    Nie mam zamiaru niczego propagowac mam i PS3 i PCta i niestety ale pcet
    nie ma PADow z wibracjami i gier ktore do dzialania wymagaja Winshita
    ktory moze sie zaciac w kazdej chwili . Poprostu wkladam gre do Blueraya
    i dziala.

  • 12. Data: 2009-07-28 21:27:24
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly games nabazgrału:

    > Nie mam zamiaru niczego propagowac

    To przestań.

    > mam i PS3 i PCta i niestety ale
    > pcet nie ma PADow z wibracjami

    Są. A to, czy działa ona w portach na PC to już inna broszka, bo tak
    samo można argumentować, że FPS-y i RTS-y na konsole nie mają wsparcia
    dla klawiatury i myszy. jeden Unreal wiosny nie czyni.

    > i gier ktore do dzialania wymagaja
    > Winshita ktory moze sie zaciac w kazdej chwili .

    Irrelewantne, kryterium jest grafika. Użytkowników systemów operacyjnych
    dzielimy na takich, którzy mają problemy z systemem i takich, którzy nie
    mają problemów z systemem.

    > Poprostu wkladam gre
    > do Blueraya i dziala.

    Ale nie spełnia kryteriów fundatora wątku.

    --
    tbr

  • 13. Data: 2009-07-28 21:32:09
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Tiber pisze:
> [...]
    > mają problemów z systemem.

    > Ale nie spełnia kryteriów fundatora wątku.

    Ty no wybacz ale mam FHD i tyle konsola daje na wyjsciu a upscalowane to
    sa gry z PS2 i wygladaja jak kupa gowna to fakt.

  • 14. Data: 2009-07-28 21:39:00
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly games nabazgrału:

    > Ty no wybacz ale mam FHD i tyle konsola daje na wyjsciu a upscalowane
    > to sa gry z PS2 i wygladaja jak kupa gowna to fakt.

    Większość gier na PS3 też jest upscalowana. Praw fizyki pan nie zmienisz
    i nie bądź pan głąb.

    --
    tbr

  • 15. Data: 2009-07-29 16:15:10
    Od: "Rako" <a...@g...pl>

    "Tiber" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Silly, silly games nabazgrału:

    > Większość gier na PS3 też jest upscalowana. Praw fizyki pan nie zmienisz i
    > nie bądź pan głąb.

    A specjalnie zaznaczyłem, ze konsola nie wchodzi w grę, żeby nie wywoływać
    tej dyskusji...

    Zgadzam sie, że samochodówka na 50" wygląda lepiej niż na 22-24", ale 50"
    nie mam, a monitor i tak będę kupował, wiec problem jest sprowadzony do
    konsola na 24" czy PC na 24". I tu wygląda to trochę inaczej. Do tego
    dochodzi fakt, że poza wspomnianym GTAIV, chciałbym również pograć w
    strategię... no i tutaj parafrazując games'a, o ile widok dobrych wyścigów
    na konsoli wciska w fotel, to widok C&C Red Alert zgina w pół.

    A żeby pogodzić zwaśnione strony: nie twierdze, że PC jest lepszym pomysłem
    niż konsola, po prostu tak wybrałem i kropka. Teraz szukam sposobu jak
    zminimalizować zniszczenia :)

    pozdrawiam
    Rako

  • 16. Data: 2009-07-29 16:18:48
    Od: "Rako" <a...@g...pl>

    "BartekK" <s...@N...org> wrote in message

    > Powiem ci tak: jak wyżej, Q9550 kręcony trochę (troche ponad 3GHz),
    > HD-4870x2 (ustawienia domyślne, bo wyje jak dusza potępiona), płyta na P45
    > (MSI Platinium cośtam), 4GB ramu 800+, i gta-4 (orginal, z najnowszymi
    > paczami itp) w 1280x1024 nie ma szans chodzić w najwyższych detalach. Tzn
    > włączyć się da, ale gdy zaczyna się większa akcja (więcej postaci, aut,
    > dym, wybuchy itd) to fps i ogólnie "płynność" skacze tak, że ciężko
    > celować...
    > GTA4 jest tak pięknie spieprzony, że chyba na niczym nie pójdzie sensownie
    > na wysokich detalach.

    To mnie nie pocieszyłeś... chciałem pograć w 1920x1080 :(
    A ile masz ramu na grafice? I czy w 4870x2 działa to tak, ze ram jest per
    układ, czyli mając 2GB zawartość jest "zduplikowana" (określenie umowne).?

    pozdrawiam
    Rako

  • 17. Data: 2009-07-29 16:19:12
    Od: "Rako" <a...@g...pl>

    > Silly, silly Rako nabazgrału:

    > Albo rybki, albo akwarium, więc albo GTA IV, albo budżetowy zestaw.
    > Konwersja jest spieprzona koncertowo i inaczej się nie da niż odpuszczając
    > sobie akurat ten tytuł.
    >
    > Jeśli nie masz takiego zamiaru, to proponuję wysłać tego posta także na
    > pl.rec.gry.komputerowe - szansa na uzyskanie rzeczowych odpowiedzi
    > niemniejsza.

    Dzięki, tak też zrobię.

    pozdrawiam
    Rako

  • 18. Data: 2009-07-29 16:29:05
    Od: "Rako" <a...@g...pl>

    "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message

    > Problem jest taki, ze GTA4 korzysta glownie z procesora, karta graficzna
    > jest mniej wazna. Odmiennie jak winnych grach. Jesli nastawiasz sie
    > glownie na to GTA to bierz 4rdzeniowca, moze byc i7 jesli masz kase, i
    > jakiegos HD4870 1GB. Na crossfire bym sie nie nastawial - sa z nim rozne
    > problemy, lepiej kupic jedna mocna karte zamiast dwoch slabszych.
    > Jesli jednak celujesz tez winne gry to moze e8400 i hd4890 bedzie dobrym
    > wyborem.

    Przeciw i7 przemawia nie tyle sama cena procka (200zl ponad q9550, 450zl
    ponad E8440), ale całość procek+płyta+droższy ram.
    Za i7 jest w zasadzie tylko przyszłościowa platforma (licząc na to, że za
    rok będę mógł kupić procka co najmniej 50% szybszego niż i7 i kompatybilnego
    z X58 i socket 1388. Wydajność w testach jest porównywalna z q9550.

    Stąd mój dylemat - jakby sprawa była oczywista to bym po prostu kliknął i
    kupił ;)

    pozdrawiam
    Rako

  • 19. Data: 2009-07-29 16:31:39
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Rako nabazgrału:

    > A specjalnie zaznaczyłem, ze konsola nie wchodzi w grę, żeby nie
    > wywoływać tej dyskusji...

    Och, taka deklaracja to często najkrótsza droga do wywołania takiej
    dyskusji :> Ja nie mam złudzeń, że osoby pytające o "laptopa do domu"
    zostaną poczęstowane "lepszym pecetem do domu", a szukające "peceta do
    gier" "zajebistszą konsolą". Przecież pytający nie ma prawa wiedzieć
    czego chce i być mieć pojęcia o innych platformach.

    --
    tbr

  • 20. Data: 2009-07-29 16:34:10
    Od: "Rako" <a...@g...pl>

> [...]
    > gier" "zajebistszą konsolą". Przecież pytający nie ma prawa wiedzieć czego
    > chce i być mieć pojęcia o innych platformach.

    Tak tak, widziałem w archiwum. Dobrze, że nie musiałem wymieniać zasilacza w
    komputerze, którego jeszcze nie posiadam ;)

    pozdrawiam
    Rako