    From: Olek <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Promocje problem ?
    Date: Sun, 15 Apr 2007 17:28:01 +0200

    Asmodeusz napisał(a):

    > Nie wiem, to ich sprawa. Dla mnie w tym nie byłoby żadnej korzyści.
    > Wręcz przeciwnie. Przy obecnych cenach klient który chce łącze z umową
    > na czas nieokreślony przyjdzie do mnie a nie do TP.

    Nie przyjdzie. Mając podpisaną z tepsą umowę na czas okreslony musiałby
    wyrównać opłaty za dotychczasowe miesiące do wysokości tych cennikowych,
    na czas nieokreślony, czyli zapłacić karę. Oprócz tego musiałby wyrównać
    do pełnej kwoty cennikowej opłatę za instalację neostrady (różnica
    między 1,22 zł a ~300 robi wrażenie).
    Powyższe skutecznie odstrasza go od zmiany usługodawcy.
    --
    Olek