  • 91. Data: 2019-12-30 20:05:37
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 18:43, FreyKol pisze:
    > Użytkownik "Akarm"
    >>

    > Ale nie ma pierwszeństwa, gdy jest na chodniku i zamierza wejść
    > na przejście.

    Wprost nie do wiary, według debili: na chodniku przed przejściem
    samochody mają pierwszeństwo przed pieszymi. I takie pierdolone matoły
    mają czasem nawet prawo jazdy. :/

    > Dopiero nowe prawo mu da to pierwszeństwo, jeżeli zostanie
    > uchwalone.

    Wbij sobie do tępego łba, że pieszy na chodniku zawsze ma pierwszeństwo
    przed pojazdami.
    Wiem, że tego nie pojmiesz, tak samo, jak z innymi aspektami
    pierwszeństwa. Już nieraz dowiodłeś swojej wyjątkowej tępoty, kiedy np.
    twierdziłeś, że pierwszeństwo sygnalizacji przed znakami, oznacza
    pierwszeństwo znaków. Albo że znaki drogowe obowiązują nie tylko na tej
    jezdni na której są ustawione, ale i na wszystkich w pobliżu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 92. Data: 2019-12-30 21:00:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie sposób się nie zgodzić że pieszy na chodniku ma zawsze pierwszeństwo przed
    samochodami na chodniku.

  • 93. Data: 2019-12-30 23:48:18
    Temat: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych. Obowiązek pieszego.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Dec 2019 13:57:24 +0100, w
    <5e09f438$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>, Akarm <a...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Wyobraźcie sobie matoły, że pieszy na przejściu ma zawsze pierwszeństwo.
    > Na chodniku przed przejściem również.

    Debil gorszy od Shreka.

  • 94. Data: 2019-12-30 23:49:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Dec 2019 16:11:24 +0100, w <5e0a13a0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Jak najbardziej - pieszy na oznaczonym przejściu przez jezdnię ma
    > pierwszeństwo. Zawsze.
    > Pieszy będący na chodniku ma pierwszeństwo. Zawsze.

    A te ok. 40% przypadków wtargnięcia pod samochód to oczywiste pomyłki
    nadwyczajnej kasty.

  • 95. Data: 2019-12-31 02:48:37
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na chodniku przed przejściem samochody mają pierwszeństwo przed pieszymi.
    >
    > pieszy na chodniku zawsze ma pierwszeństwo przed pojazdami.
    > --
    > Akarm

    Nadajemy na różnych falach.
    Ty mówisz o pierwszeństwie pieszego bedącego na chodniku
    względem pojazdu jadącego po chodniku - pieszy ma pierwszeństwo,
    ja mówię o pierwszeństwie pieszego oczekującego/wchodzącego z chodnika
    na przejście dla pieszych - pieszy nie ma pierwszeństwa.

  • 96. Data: 2019-12-31 06:50:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 23:49, r...@k...pl pisze:

    > A te ok. 40% przypadków wtargnięcia pod samochód to oczywiste pomyłki
    > nadwyczajnej kasty.

    Skup się. Ustalenie winy to jedno. Pierwszeństwo to drugie. I to drugie
    jest _nadzwyczaj_ jasno jak na praktyki PoRD określone.

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2019-12-31 07:45:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jak jest na chodniku to ma pierwszenstwo czy nie ma? Najpierw twierdzisz że ma a
    teraz ze nie ma.

  • 98. Data: 2019-12-31 08:27:20
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > To jak jest na chodniku to ma pierwszenstwo czy nie ma?
    > Najpierw twierdzisz że ma a teraz ze nie ma.

    Bo tak jest : w jednej sytuacji ma pierwszeństwo, w drugiej sytuacji
    nie ma.
    Opisałem to dokładnie i obszernie.

  • 99. Data: 2019-12-31 09:10:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie opisales? Przeczytalem jeszcze raz to co napisales. Kupy się nie trzyma.

  • 100. Data: 2019-12-31 10:21:51
    Temat: Re: Projekt.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Przeczytalem jeszcze raz to co napisales.

    Co ci nie pasuje ?