  • 31. Data: 2010-10-11 23:16:21
    Temat: Re: Programy tv w 1976 roku
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Piekne ;-) To byly czasy, zero pospiechu...

    Analiza psychologiczna tej wypowiedzi jednoznacznie pokazuje, że "Ghost" nie
    "nadąża". Ma problemy z obserwacją otaczającego go świata, rozumieniem szybko
    zmieniającej się informacji (TV) i ma trudności odnalezieniem się w obecnych
    czasach.

  • 32. Data: 2010-10-12 00:19:25
    Temat: Re: Jak się bada kłamstwo ?
    Od: "Mn Rolicki" <m...@g...pl>

    > Gwiazda, kt=F3ra zostaje kobieta swieci pelnia blasku. Co powiesz na
    > Marlene Dietrich?
    > Janis Joplin? Kate Bush?
    > Wymieniam dalej: Madonna, Tina Turner, Barbara Straisand, Allanis
    > Morissette, Sheryl Crown, Dolly Parton, Cher, Shakira,
    > Basia Trzetrzelewska z naszego podw=F3rka Kasia Kowalska albo Kasia
    > Nosowska.
    > I jeszcze z naszego podw=F3rka, pewnie zetknales sie z nazwiskiem Divy
    > Violetty Villas?

    To są chałturnice. To nie jest ten poziom doskonałości. Za drobnym wyjątkami,
    gdzie zauważam namiastki medodii: utworu "Wuthering Heights" Kate Bush, "List
    do Matki" Wioletty Willas i "Like a Prayer" Madonny, które jednak są melodiami
    jednowymiarowymi i nie mają dynamiki, są słabe. List do Matki w wykonaniu
    orkiestry symfonicznej i Grażyny Brodzińskiej jest lepszy od oryginalnego
    wykonania. Sztuką jest, aby w jednym utworze zawszeć kilka utworów, jak to są
    w stanie zrobić tylko mężczyźni.

    Jako przykład "Show mus go on" zespołu Queen, które jest wielowymiarowy.
    Posłuchaj też jak się rozwija wielowymiarowy Polonez As-Dur op 53 Heroique
    Chopina. Na ten przykład melodia może się zmienić w rytm (zostać opisana
    rytmem) i inne rozwiązania, których w jednowymiarowych piosenkach nie ma
    śladu. Nie wiadomo, czym jest muzyka, ale według mnie odwzorowuje dynamikę
    (modele dynamiczne obiektów rzeczywistych opisanych równaniami różniczkowymi),
    przynajmniej ja tak postrzegam muzykę, a w matematyce niewątpliwie mężczyźni
    są lepsi.

  • 33. Data: 2010-10-12 00:26:58
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Oczywiście Marek Grechuta - "Dni których nie znamy" z 4 mln 3 tys. wyświetleń
    na serwisie Youtube.pl oczywiście 3x krotnie przebija jakąś tam wykreowaną
    Dodę PRL'u Rodowicz.

  • 34. Data: 2010-10-12 14:47:45
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-07 12:46, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > W nawiązaniu do niedawnej dyskusji o poziomie TVP za PRL załączam
    > program z przypadkowych dni (skany z tygodnika Radio i Telewizja):
    >
    > Wtorek 13 kwietnia 1976:
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv13-04-1976.jpg
    >
    > Niedziela 26 września 1976:
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv26-09-1976.jpg
    >
    > Wnioski wnieście sami...

    Wtedy kanały nadawali z pełnym PAL czyli 576 lini.
    Nie to co teraz 430 linii na TVN.

    Tomy M.

  • 35. Data: 2010-10-12 14:56:40
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Tomy M. napisał(a):

    > Wtedy kanały nadawali z pełnym PAL czyli 576 lini.
    > Nie to co teraz 430 linii na TVN.

    Raczej Secam/OIRT

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 36. Data: 2010-10-12 18:34:05
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 16:47:45 +0200, Tomy M. napisał(a):

    > Wtedy kanały nadawali z pełnym PAL czyli 576 lini.

    No.. ale chyba nie w Polsce. Za bardzo chciales byc do przodu:)

    --
    Mark

  • 37. Data: 2010-10-12 19:09:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Rudziński wrote:
> [...]
    >
    > W nawiązaniu do niedawnej dyskusji o poziomie TVP za PRL załączam
    > program z przypadkowych dni (skany z tygodnika Radio i Telewizja):

    no a jakie ty masz wnioski?

  • 38. Data: 2010-10-13 08:01:35
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-12 20:34, Mark pisze:

    > No.. ale chyba nie w Polsce. Za bardzo chciales byc do przodu:)

    Faktycznie. Tylko że SECAM to 625 linii a wiec
    jeszcze więcej niż 430 linii TVN'u.

    Ale że polowa Polaków jest ślepa to im to nie przeszkadza.

    Tomy M.

  • 39. Data: 2010-10-13 09:25:41
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Dyjor napisał(a):

    > no a jakie ty masz wnioski?

    Szczerze? Obecna oferta kanałów tv publicznej i prywatnych, nie mówiąc
    już o kablówce jest o niebo lepsza od tej nieszczęsnej mizerii z lat 70.

  • 40. Data: 2010-10-13 09:37:26
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Szczerze? Obecna oferta kanałów tv publicznej i prywatnych, nie mówiąc już
    > o kablówce jest o niebo lepsza od tej nieszczęsnej mizerii z lat 70.

    Ale gdy przyłożysz to do miary czasów tamtych a teraźniejszych, nakładów i
    kosztów utrzymania TV wtedy i dziś to okazuje się że dzisiejsza oferta
    programowa jest tragicznie mizerna bo nastawiona jest nie na widza ale na
    kieszeń prezesów i wszelkiej maści gwiazd telewizyjnych.

    Marek