  • 31. Data: 2012-12-04 17:09:59
    Temat: Re: Jednostronnie przerywana, bylo: Program Uwaga Pirat
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w
    On Tue, 4 Dec 2012, J.F wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Jeszcze trzeba powoli wyprzedzać, żeby wystarczyło pojazdów
    >wyprzedzanych aż do końca ciągłej; inaczej będzie naruszenie
    >nakazu jazdy możliwie z prawej :P

    No nie, bo znaki wazniejsze niz przepisy ogolne ustawy - nie wolno
    zjechac, to nie.
    Nawet przy grozacej czolowce nie wolno, bo to tylko przepis ogolny,
    znaki wazniejsze :-P

    > Swoją drogą, konstrukcja nielogiczna ale wychodzi że prawnie
    prawidłowa.
    > No, zawsze można się sądzić o "stwarzanie zagrożenia" :]

    Trudno, takie znaki :-)

    > I pozostaje jeszcze wersja optymistycznego założenia iż
    > jednocześnie:
    >- linia podwójna z mocy innych przepisów powinna znajdować się
    >wyłącznie
    > w miejscach, w których jednocześnie obowiązuje zakaz wyprzedzania
    >- faktycznie tak jest :P

    Nie, bo waskie pojazdy wyprzedzac wolno.
    Poza tym ... zakaz wyprzedzania zakazuje tylko wyprzedzania, nie
    nakazuje powrotu na swoj pas :-)

    > Ale wtedy pytanie brzmi: "po co mandat za samą linię".

    Zebys jej nie przejezdzal ani na nia nie najezdzal :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-12-04 17:45:08
    Temat: Re: Program Uwaga Pirat
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-03 18:55:51 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Użytkownik Bydlę p...@g...com ...

    > Ale nie ma przyzwolenie jechać przy tym niezgodnie z przepisami.

    Wykazuję tylko, że dla normalnej osoby prowadzenie pojazdu i
    obsługiwanie wyposżenia nie stanowi rzeczy niemożliwej do wykonania.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2012-12-04 19:19:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-04 08:01, Mirek Ptak pisze:

    > To jedno wykroczenie moim zdaniem,

    Cóż, doprowadzenie do wypadku to już nie jest wykroczenie, więc w tych
    kategoriach raczej tego rozpatrywać nie należy.

    > choc w świetle zapowiadanych przez
    > strażników wiejskich kontroli kaskadowych nic juz pewne nie jest :)

    Już tutaj pisałem, że w niektórych miejscach obronią swoje pomysły, ale
    gdzie indziej polegną. Pisałem również, że te pomysły SM (stołecznej),
    które były opisywane, mnie nie przekonują i jestem im zasadniczo
    przeciwny (nie w ogóle, tylko w szczegółach), niemniej jak kogoś złapią
    na 2 kilometrach 3 razy na przekroczeniu prędkości, to są to dla mnie
    3 wykroczenia, a nie jedno. Raz się można pomylić na podwyższeniu do
    70km/h na zabudowanym, ale nie 3. Tym bardziej, że pomiar będzie pow.
    80km/h.

  • 34. Data: 2012-12-05 05:56:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bydlę p...@g...com ...

    > Wykazuję tylko, że dla normalnej osoby prowadzenie pojazdu i
    > obsługiwanie wyposżenia nie stanowi rzeczy niemożliwej do wykonania.
    > ;>

    Wykazuję tylko że normalna osoba i policjant obsługujący radiowóz, jadący
    za kimś łamiącym przepisy a co za tym idzie, smemu również jadący
    niezgodnie z przepisami to jednk dwie różne sprawy.

    Parafrazując - tak, żeby każdy zrozumiał - ręce na kierownicę a oczy na
    drogę, baranie!

  • 35. Data: 2012-12-05 08:47:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2012 14:33, J.F pisze:

    > Ale jak nie najedzie na ciagla, to nie ma wykroczenia ?

    Jest - rozpoczęcie wyprzedzania bez dostatecznego miejsca na wyprzedzanie.

  • 36. Data: 2012-12-05 10:06:43
    Od: Rybak <...@...com>

    W dniu 2012-12-05 05:56, Budzik pisze:
> [...]

    > niezgodnie z przepisami to jednk dwie różne sprawy.
    >

    > Parafrazując - tak, żeby każdy zrozumiał - ręce na kierownicę a oczy na

    Dokładnie o to chodziło - pewnie, ze sie da, mozna jeszcze wcinać big
    maca i popijac cola, ale to maja byc profesjonalisci, najlepsi kierowcy
    w policji, po specjalnych szkoleniach. Wiec powinien sie skupic na
    drodze, a nie machac lizakiem przed nosem tego drugiego.

    A widzieliscie moze, starsze odcinki, policjmajstra, ktory prowadzil
    auto w poscigu, grubo powyzej setki, trzymajac kierownice jedna reka, na
    godzinie 6, i to jeszcze dlonia wsadzona do srodka wienca?

    Pozdrawiam
    Rybak

  • 37. Data: 2012-12-05 10:15:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >Jest - rozpoczęcie wyprzedzania bez dostatecznego miejsca na
    >wyprzedzanie.

    Zima idzie, snieg na drodze moze miejscami lezec :-)
    Jesienia byla jak zwykle kampania buraczana, bloto lezalo ..

    J.

  • 38. Data: 2012-12-05 12:55:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2012 10:15, J.F pisze:

    > Zima idzie, snieg na drodze moze miejscami lezec :-)
    > Jesienia byla jak zwykle kampania buraczana, bloto lezalo ..

    A policjant widział... znaczy się masz kiepski wzrok i trzeba cię wysłać
    na badanie i być może odebrać prawko ;->

  • 39. Data: 2012-12-05 17:55:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rybak ...@...com ...

    > A widzieliscie moze, starsze odcinki, policjmajstra, ktory prowadzil
    > auto w poscigu, grubo powyzej setki, trzymajac kierownice jedna reka, na
    > godzinie 6, i to jeszcze dlonia wsadzona do srodka wienca?

    Na szczęście nie.
    A druga ręka co? Chłodny łokieć?