  • 11. Data: 2023-12-13 15:37:41
    Temat: Re: Profil kandydata na kierowcę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 15:15:19 +0100, _Master_ wrote:

    > Sprawdzę ale
    > https://bip.lublin.eu/e-urzad/opisy-uslug/wydzial-ko
    munikacji/prawo-jazdyuprawnienia-do-kierowania-pojaz
    dami/profil-kandydata-na-kierowce,3,22956,2.html

    > "Sposób i miejsce składania dokumentów
    > Osobiście"

    Ale ty musiales isc, czy syn mógl isc, z twoją pisemną zgodą?

    Ale to jakas głupota - wniosek o wydanie PJ, gdy jeszcze egzaminu nie
    zdał, szkolenia nie zaczął?

    Powinien być wniosek o założenie profilu :-)

    J.

  • 12. Data: 2023-12-13 16:00:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 15:37, J.F pisze:
    > Ale ty musiales isc, czy syn mógl isc, z twoją pisemną zgodą?
    >
    > Ale to jakas głupota - wniosek o wydanie PJ, gdy jeszcze egzaminu nie
    > zdał, szkolenia nie zaczął?
    >
    > Powinien być wniosek o założenie profilu ?

    To wygląda faktycznie jak JUŻ wniosek o wydanie prawa jazdy. Trzeba
    pokazać zaświadczenie lekarskie itd.

    Bez tego papierka nie można rozpocząć nawet lekcji teoretycznych.

    Jakiś pan na infoliniii coś rzeźbił że przez PUAP to w sumie by można
    wysłać skany ale i tak osobiście trzeba później pokazać i odebrać papier

    I że to już tak TRWA z 10 lat ;-)

  • 13. Data: 2023-12-13 16:04:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Dec 2023 15:19:55 +0100, _Master_

    > Ja też głosowałem na Konfederację ;-)

    Skoro się tak chwalisz to napisz czy głosowałeś
    na "strażaka" czy na którego innego oszołoma?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2023-12-13 16:12:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Dec 2023 15:21:40 +0100, _Master_

    > Może ktoś wie PO CO istnieje profil kandydata na kierowcę?

    Znaleźć i przeczytać nie umiesz konfederacki dzbanie?

    PKK -- profil kandydata na kierowcę - zestaw danych, które identyfikują
    osobę, która chce uzyskać prawo jazdy. Na podstawie PKK urzędy, szkoły
    jazdy, WORD-y oraz inne instytucje, które biorą udział w procesie
    uzyskiwania prawa jazdy, rozpoznają kandydata na kierowcę.

    Literalnie, składasz raz i nie musisz potem w każdym kolejnym kroku tego
    robić bo wszystkie instytucje już te dane będą mieć na twoje żądanie.
    Zaczniesz się jeszcze pytać po co jest CEPIK albo inny UFG?

    Ja wiem że tobie się marzy jak u ruskich, wszystko na papierze i wszędzie
    trzeba dawać papier i ciężarki aby coś załatwić, ale tu jest jednak europa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2023-12-13 16:12:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 16:04, Myjk pisze:
    > Skoro się tak chwalisz to napisz czy głosowałeś
    > na "strażaka" czy na którego innego oszołoma?

    Z pewnością nie głosowałem na kurwę biurokracką która w XXI wieku
    wymyśla dokumenty jak za komuny powiększając ślad węglowy i skazując
    drzewa na ścięcie ;-)

  • 16. Data: 2023-12-13 16:16:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Aby przystąpić do pierwszej lekcji teoretycznej trzeba założyć profil.
    zmarnować 10 kartek Zwolnić dwie osoby z pracy i szkoły i wypalić paliwo
    żeby dojechać do SZAMANA ;-)
    Za 3 dni trzeba świstek odebrać również osobiście.

    Zapodaj który to minister czy inna kurwa wymyśliła taką procedurę.

    I nie napisałem jeszcze o A4 RODO ;-0)

  • 17. Data: 2023-12-13 16:26:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Dec 2023 16:12:36 +0100, _Master_

    > Z pewnością nie głosowałem na kurwę biurokracką

    Ale głosowałeś na partię faszystów i homofobów,
    to się nie wstydź i pochwal się na kogo konkretnie,
    stary tchórzu.

    > która w XXI wieku wymyśla dokumenty jak za komuny
    > powiększając ślad węglowy i skazując drzewa na ścięcie ;-)

    Debilu konfederacki, skoro raz się rejestrując potem już nie musisz donosić
    kolejnych dokumentów bo wszsytko jest w systemie, to znaczy że ślad węglowy
    jest mniejszy. Wy w tej konfederze macie kompletnie pofałdowany sufit. Może
    to od nadmiernego odpalania gaśnic i wdychania tego syfu?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2023-12-13 16:33:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Dec 2023 16:16:53 +0100, _Master_

> [...]
    > żeby dojechać do SZAMANA ;-)
    > Za 3 dni trzeba świstek odebrać również osobiście.

    Ty jesteś jednak debilem konfederackim.
    Przecież można złożyć ten wniosek online.

    > Zapodaj który to minister czy inna kurwa wymyśliła taką procedurę.

    Poszukaj sobie, ze swoją "yntelygencją"
    powinieneś się uwinąć w maks. minutę.

    > I nie napisałem jeszcze o A4 RODO ;-0)

    Całe szczęście i tak srasz już wszystkim jak popadnie.
    Wziąłbyś się w końcu za jakąś pracę, nierobie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2023-12-13 16:42:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Urzędniczka wymagała zaświadczenia lekarskiego a inny urzędnik
    poinformował że tak czy siak oryginał zaświadczenia trzeba przyjść i
    pokazać.

    Ale dalej nie ma odpowiedzi na pytanie. PO co? numer obywatelowi którzy
    ma PESEL?

  • 20. Data: 2023-12-13 16:49:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 16:26, Myjk pisze:
    > bo wszsytko jest w systemie, to znaczy że ślad węglowy
    > jest mniejszy.

    Mam zaświadczenie lekarskie przynieść oryginał do wglądu.

    Tak działają biurwy i w dooopie mają PUAPY