  • 31. Data: 2023-12-14 16:22:17
    Temat: Re: Profil kandydata na kierowcę
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.12.2023 o 13:43, nadir pisze:

    > Autoryzowana szkoła jeszcze nikogo Hołowczycem nie uczyniła.

    Są autoryzowane, które uczą kierowców jazdy ekstremalnej. Tyle, że tu
    chodzi o amatora jak rozumiem. Ma sobie człowiek jakiś pojazd osobisty
    by zapewniał dojazd do pracy, na zakupu lub tp. Raczej nie wymaga
    prowadzenia specjalnych kursów lub tp. Normalna nauka w szkołach
    powszechnych, które powinny być zamykane jak nie uczą prowadzenia
    pojazdów. Bo jak nie to niech się nazywają "placówki opiekuńcze" albo
    "propagandowe" a nie "szkoły". Stado ludzików pilnuje by im się interes
    nie skończył. Każdy w swoją stronę ciągnie. Tylko faktyczni konsumenci
    jakoś nie czują, że są "dymani".

  • 32. Data: 2023-12-14 16:57:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Przyznaję mój błąd.

    Powinienem zablokować Myjka na serwerze news.

    Sorry już naprawiam '-)

  • 33. Data: 2023-12-14 17:24:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Dec 2023 13:43:46 +0100, nadir wrote:

    > Autoryzowana szkoła jeszcze nikogo Hołowczycem nie uczyniła.

    No ale taki przepis, i co poradzisz.

    > A Sejm i Policja to nie biurwy?

    To pisz do posła :-)

    > Policja protestowała, bo spora część instruktorów i egzaminatorów to
    > emeryci policyjni, po służbie fucha jak znalazł.

    A oni im na złość chcieli zrobić, czy nielegalną konkurencje
    czyścili ?

    J.

  • 34. Data: 2023-12-15 10:22:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Dec 2023 16:57:14 +0100, _Master_

    > Przyznaję mój błąd.

    Jest postęp. Przyznasz też, że łgałeś razem ze swoją konfederą że przed
    tuskiem piali o ukrazbożu? A przyznasz że zasrywasz notorycznie newsy
    politycznym gównem? Nie sądzę, boś tchórz, czytaj po prawacku, miękiszon.

    > Powinienem zablokować Myjka na serwerze news.

    Ale nie zrobiłeś tego i nie zrobisz, bo po pierwsze jesteś trollem
    zwyczajnym, po drugie nie potrafisz tego zrobić, tak samo jak nie potrafisz
    cytować, konfederacki dzbanie. To drugie to akurat w tym wypadku, bo nie
    wyciągnąłeś mi z kibla idioty któremu odpowiadałeś. he he he

    > Sorry już naprawiam '-)

    Akurat. :>

    --
    Pozdor