-
Data: 2009-07-30 05:53:27
Temat: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
Playu.
Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
ostatni okres rozliczeniowy.
Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
formowym, albo kontakt z BOKiem.
No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
> Dzień dobry.
> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
> Z góry dziękuję za odpowiedź.
Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
treści:
> Odpowiedź
> ----------------------------------------------------
-----------
> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
> Prosimy o cierpliwość.
> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
człowieka:
> Temat
> ----------------------------------------------------
-----------
> pytanie o fakturę
> Wątek dyskusji
> ----------------------------------------------------
-----------
> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
ale ze spamlisty to już nie potrafili...
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.09 07:26 Waldek Godel
- 30.07.09 08:44 Adrian
- 30.07.09 08:52 Olek
- 30.07.09 09:04 Marek 'Qrczak' Potocki
- 30.07.09 10:19 Tomaszek
- 30.07.09 12:29 Tomaszek
- 30.07.09 14:59 PWK
- 30.07.09 16:02 Flo
- 30.07.09 19:50 Feromon
- 30.07.09 20:03 PWK
- 01.08.09 07:04 ztomasz
- 01.08.09 07:08 ztomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=