-
Data: 2009-07-30 05:53:27
Temat: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
Playu.
Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
ostatni okres rozliczeniowy.
Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
formowym, albo kontakt z BOKiem.
No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
> Dzień dobry.
> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
> Z góry dziękuję za odpowiedź.
Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
treści:
> Odpowiedź
> ----------------------------------------------------
-----------
> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
> Prosimy o cierpliwość.
> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
człowieka:
> Temat
> ----------------------------------------------------
-----------
> pytanie o fakturę
> Wątek dyskusji
> ----------------------------------------------------
-----------
> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
ale ze spamlisty to już nie potrafili...
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.09 07:26 Waldek Godel
- 30.07.09 08:44 Adrian
- 30.07.09 08:52 Olek
- 30.07.09 09:04 Marek 'Qrczak' Potocki
- 30.07.09 10:19 Tomaszek
- 30.07.09 12:29 Tomaszek
- 30.07.09 14:59 PWK
- 30.07.09 16:02 Flo
- 30.07.09 19:50 Feromon
- 30.07.09 20:03 PWK
- 01.08.09 07:04 ztomasz
- 01.08.09 07:08 ztomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
- 4G na VoLTE - zmiana u providera
- Rok ważności konta
- Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- eSIM na czym polega
- Roaming poza unią
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
Najnowsze wątki
- 2024-09-02 Wzór
- 2024-09-01 Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- 2024-09-01 odrdzewiacz do amelinium
- 2024-09-01 Elektryczna łapka i szerszeń
- 2024-09-01 Jakie podatki za wynajem?
- 2024-09-02 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-02 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-09-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-09-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-09-01 1. wrzesnia po niemiecku
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-31 wpadłem w siodło
- 2024-08-25 cenka opada
- 2024-08-30 Elektryki takie bezpieczne cd.
- 2024-08-31 Warszawa => International freight forwarder <=