eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProfesjonalizm obsługi w PlusieProfesjonalizm obsługi w Plusie
  • Data: 2009-07-30 05:53:27
    Temat: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
    Playu.

    Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
    ostatni okres rozliczeniowy.
    Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
    najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
    sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
    ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
    tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
    formowym, albo kontakt z BOKiem.
    No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:

    > Dzień dobry.

    > Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
    > za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
    > a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
    > W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
    > powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
    > salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
    treści:

    > Odpowiedź
    > ----------------------------------------------------
    -----------
    > Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
    > Prosimy o cierpliwość.
    > Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
    > Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.

    No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
    człowieka:

    > Temat
    > ----------------------------------------------------
    -----------
    > pytanie o fakturę


    > Wątek dyskusji
    > ----------------------------------------------------
    -----------
    > Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
    > Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
    > Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
    > W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
    > Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/

    > Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
    > Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
    > wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
    > Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.


    No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
    sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
    wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
    się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
    wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
    Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
    a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
    zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?

    A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
    zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
    ale ze spamlisty to już nie potrafili...

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki
    Przewodnik sudecki klasy 0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: