-
Data: 2009-08-01 07:04:26
Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Od: ztomasz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
> Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
> Playu.
>
> Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
> ostatni okres rozliczeniowy.
> Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
> najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
> sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
> ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
> tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
> formowym, albo kontakt z BOKiem.
> No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
>
>> Dzień dobry.
>
>> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
>> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
>> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
>> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
>> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
>> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
>> Z góry dziękuję za odpowiedź.
>
> Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
> treści:
>
>> Odpowiedź
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
>> Prosimy o cierpliwość.
>> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
>> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
>
> No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
> człowieka:
>
>> Temat
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> pytanie o fakturę
>
>
>> Wątek dyskusji
>> ----------------------------------------------------
-----------
>> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
>> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
>> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
>> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
>> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
>
>> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
>> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
>> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
>> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
>
>
> No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
> sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
> wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
> się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
> wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
> Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
> a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
> zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
>
> A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
> zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
> ale ze spamlisty to już nie potrafili...
>
Nie martw sie mnie zalatwili podobnie tyle ze ja zglaszalem usterke.
Ogolnie mail nie sluzy chyba do niczego, a obsluga nic nie moze zrobic.
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.09 07:08 ztomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=