  • Data: 2009-07-30 08:44:35
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Adrian <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się
    > prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1
    > rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004.
    > Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz
    > identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE

    Miałem podobną sytuację z ERĄ, ale gdy zadzwoniłem i przedstawiłem jak
    sprawa wygląda - FV pobierałem przez iBOA, a umowa się już skończyła i
    nie mam jak się zalogować - konsultantka poinformowała mnie, że otrzymam
    SMSa z kwotą jaką mam uregulować. Jednocześnie zapytała mnie, czy
    chciałbym otrzymać FV przesłaną listownie. Poprosiłem o nią i po kilku
    dniach otrzymałem.
    Mimo że już pożegnałem się z ERĄ, to nie przypominam sobie, abym
    kiedykolwiek miał problem z BOA.
    Dodam, że obecnie jestem w PLAY, w listopadzie będą 2 lata, a i tutaj
    też nie miałem "atrakcji" z konsultantami. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam
    -Adrian